۴۶۸۸۴۹
۲۹ نظر
۵۰۰۶
۲۹ نظر
۵۰۰۶
پ

پاسخ عباس جدیدی به انتقاد رضاکیانیان

او در روزی که خشمگین بود، نکات جالبی به زبان آورد. البته ساعاتی بعد وقتی در حین صرف ناهار داشت با «تماشاگران‌امروز» درباره این اتفاقات حرف می‌زد، مدام می‌خندید و سعی می‌کرد نشان دهد عصبی نبوده است. بخش‌هایی از مصاحبه عباس جدیدی را که در آخرین شماره «تماشاگران امروز» منتشر شده با هم مرور می‌کنیم.

تماشاگران امروز: «آقای کیانیان هنرمندی هستند که مردم دوست‌شان دارند ولی اگر بخواهند نظر غیرکارشناسی بدهند، باعث بالا رفتن محبوبیت‌شان نمی‌شود.»
پاسخ عباس جدیدی به انتقاد رضاکیانیان

او در روزی که خشمگین بود، نکات جالبی به زبان آورد. البته ساعاتی بعد وقتی در حین صرف ناهار داشت درباره این اتفاقات حرف می‌زد، مدام می‌خندید و سعی می‌کرد نشان دهد عصبی نبوده است. بخش‌هایی از مصاحبه عباس جدیدی را با هم مرور می‌کنیم.

آقای کیانیان در رشته کاری خودشان صاحب نظر هستند. ایشان در بحث سینما و این‌طور موضوعات باید ابراز فضل کنند. آقای کیانیان هنرمندی هستند که مردم دوست‌شان دارند ولی اگر بخواهند نظر غیرکارشناسی بدهند، باعث بالا رفتن محبوبیت‌شان نمی‌شود. اتفاقاً محبوبیت‌شان را پایین می‌آورد. بالاخره خودشان می‌دانند که نظرات غیرکارشناسی نباید بدهند. ایشان سررشته‌ای در مدیریت شهری ندارند که بخواهند نظر بدهند. نمی‌توانند بگویند ورزشکار باید در شورای شهر باشد یا نباشد! چون اگر تخصص داشت متوجه می‌شد که اداره شهر و مدیریت شهری صرفا به سنگ و گِل و ساختمان و موضوعات عمرانی خلاصه نمی‌شود.
اداره شهر موضوعات فرهنگی و ورزشی دارد. سرانه‌های فرهنگی، ورزشی، رفاهی دارد. ناراحتی من از این است که آقای کیانیان نیابد درباره سناریوی غیرمطالعه شده‌ای که دستش می‌دهند، عرض‌اندام کند و از ایشان بعید است که بخواهد آلت دست شود. هر سناریویی که به او می‌دهند را در تلویزیون بگوید یا در صفحه شخصی‌‌اش بگذارد. باید مطالعه کند. از ایشان توقع بیشتر می‌رود.

این عزیزان به عنوان یک وطن‌پرست باید بیایند در این فضایی که ملتهب است و همه داغدار هستند، در این لحظه بر این فضا بر دل مردم مرهم بگذارند نه اینکه نمک بپاشند. بدون مطالعه و بدون کارشناسی هر کس هرچه گفت را بگویند.

باید دولت، مجلس و تمام نهادهای بین بخشی و ذی‌ربط به آن کمک کنند. این نیست که بخواهند فرار رو به جلو کنند و به خاطر اینکه ذهن و اذهان عمومی را برگردانند بخواهند با نگاه کوته‌بینانه این همه مشکلات ۵۰ ساله را روی سر چهار تا قهرمان افتخارآفرینی که یک عمر برای این مملکت پرچم بالا بردند و باعث شادی مردم شدند، خراب کنند.
کاسه کوزه‌ها را روی سر اینها که با عشق مردم کار می‌کنند بشکنند. خود این یعنی بی‌عدالتی و بی‌قانونی. خدا را خوش نمی‌آید. وجدان ملت بیدار و هشیار است. این جوسازی‌ها را متوجه می‌شوند. این کی بود کی بود، من نبودم‌ها را می‌فهمند. یعنی‌ چی که همه چیز را بریزیم روی سر ورزشکارها؟ این خیلی بد است. این یک فرار رو به جلو است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه اینکه شما کارشناس شهر سازی هستی.

    • یک ایرانی

      عباس جان جدی جدی داره باورت میشه مدیریت شهری حالیته! نه جیگر نه, انتخاب شدنت هم بخاطر شهرتت بوده وهم بخاطر انتخاب نشدن یه عده دیگه, خواهشا توهم مدیریت و "من خیلی حالیمه" و اینا برت نداره...

    • رضا

      بنده خدا بعد از چند روز حتما با مشورت دیگران درست میگه مخصوصا از بعد فرهنگیش. که همه باید از او درس بگیرند. !!!!؟!

    • بدون نام

      الان محبوبیت شما بالا رفت؟ از این افتضاح بوجود آمده معلومه که شما چقدر تلاش می کنید و تخصص دارید

    • سام

      نه اينكه خودت خيلي تخصص در امور شهري داري؟!!!!!!!
      خداييش تو از شهر و شهرسازي چي ميدوني؟!
      شما تنها يك تخصص داري و انهم گرفتن سلفي دقيقه ٩٠ با ازدنيارفتگان است،به نظرم به جاي شوراي شهر شما برو غسالخانه استخدام بشو خيلي هم با تخصصي كه داري جور در مياد.
      شوراي شهر جاي متخصصين عمران و شهرسازي هست نه كسانيكه ورزش تنها تخصصشان هست.
      البته تو تقصيري نداري مقصر ما مردم هستيم كه به خاطر لجبازي با اين جناح و اون جناح با إحساس نماينده انتخاب ميكنيم نه از روي عقل و انديشه،چه بيا هستند كساني كه هم تحصيلات عاليه دارند و هم در جناح هاي مختلف حزبي و سياسي تنوع زياد است،
      ياد گرفتيم ديگر با احساس امثال تو را انتخاب نكنيم.
      أدب مرد به ز دولت (مدال) اوست

    • جوان

      آخه کیانیان هم محبوبیت و شهرت داره .فکر نکنم به اندازه انگشتان دو دست هم طرفدار داشته باشه.

    • جودکی

      اوا یل فکر میکردم ساکنین تهران اگاه ترند اما در فاجعه پلاسکو و اعضای شورای شهر متوجه شدم فقط پای تخت نشینند

    • بدون نام

      هر دوتان مثل هم هستید جز ضرر برای جامعه هنر دیگری ندارید قدیم میگفتند مهمان از مهمان بدش میآید صاحب خانه از هر دوتاشان

    • بدون نام

      وقتی مردم تهران از روی احساسات رای میدن نتیجه اش اطن میشه افرادی بدون تخصص وبدور از ادب وفرهنگ مسئول میشن

    • بدون نام

      بورو کشکت رو بساب آقای کارشناس ........

    • ستار

      تو شهر اصفهان هم یه همچین بساطی هست، طرف بازیگر اومده شورا، بدتر مجری خانم فقط به خاطر اینکه... رای آورد،
      موضوع اینه که کسی تو لیست انتخاباتی از لحاظ تحصیلات مربوط و تجربه نیست!!!
      شوار را کنسل میکردن، عالی میشد،

    • بدون نام

      برای سری بعد انتخابات شورای شهر حواسمون باشه به کی داریم رای میدیم

    • بدون نام

      آقای جدیدی عزیز شما جایگاه تون در فدراسیون کشتیه ن شورای شهر تهران

    • ناشناس

      به نظرمن سازمان محترم بازرسی کل کشورونهادهای نظارتی بایدجلوی این عباس جدیدی رو بگیرندوسلب صلاحیت کنند....
      یعنی چی همش میره هرجاهراتفاقی میفته عکس سلفی میگیره.....
      سازوکاری انجام بشه تا این افرادواسه دفعات بعد اجازه شرکت مجدد نداشته باشند....

    • محمد

      جدیدی خجالت نمی کشی ... تو مردم جایی نداری

    • سکوت

      تا زمانی که بررسی صلاحیت کاندیداهای در شوراهای مربوطه بصورت کاملا" سلیقه ای اعمال میشود و افراد متخصص فقط به خاطر داشتن دیدگاهای سیاسی متفاوت بااین شوراها بیرون میدان می مانند و مشارکت مردم به حداقل میرسد عباس آقاها میدان دار می شوند .

    • روهام

      جناب جدبدی سلفی باز خودشیفته فقط مردانه پاسخگو باشید مدرک تحصیلی شما چیشت وتخصص شما درچه رشته ای میباشد کار درشورا با هرارگانی باید همراه وهمگام باتحصیلات باشد جناب کیانیان یک انسان شریف ووطن پرست واقعی میباشد شما نمیتوانید در مورد ایشان اینچنین سخن بگویید اگر از انسانیت بویی برده بودیید سلفی بامرحوم پورحیدری درآن شرایط نمی گرفتید که قلب میلیون ها انسان را بدرد نمیآوردید

    • حسین

      عباس !
      هییییس
      هرچی بگی اوضاعت خیط تر میشه ... پس سکوت کن ...

    • بدون نام

      امثال عباس جدیدی زیاد داریم. یک سوال برای من پیش آمده چرا وقتی داستان دو شغله ها پیش آمد. وباید کسانی که دو شغل داشتند.یکی را انتخاب میکردند. چرا این آقایان ورزشکار از رییس بودن فدراسیونی که بابت آن به همه جا رسیده بودند استعفا دادند .چرا چون این سمت سیاسی توش پول زیاد هست.وآنرا انتخاب کردند. این آقا که شعار میدهند این چهار نفر ورزشکار عمری برای ایران مدال آوردند.چرا نمی روند در فدراسیون ورزشی مربوط به خودشان خدمت به جوانان کنند. چرا بله چون سواد مدیریت ورزشی هم را ندارند. عزیزان خیلی از قهرمانان المپیکی در دنیا هستند. فقط برای ورزش کردن ساخته شدن نه برای حتی مربیگری ونه برای مدیریت. این چهار ورزشکار که اینقدر به مدال هاشون می نازند. کلأ هفت تا مدال در المپیک گرفتن . اگر به جای مایکل فلبس که 33 تا مدال المپیک به تنهایی برای کشورش کسب کرده بودن ..چی میگفتن بله میگفتن ما باید نوبتی رییس جمهور شویم.آقایان ورزشکار گذشته خودتان را فراموش نکنید.

    • علی

      پهلوان تا دیر نشده خودت با بقیه استفاء بدید شما و دوستان مدال دارتان برید حوزه کاری خودتان بهتره

    • بدون نام

      عباس دوپینگی فقط به سواستفاده از موقعیت شغلی میپردازه با مدال دوپینگی خواست حسینیه ورزشکاران بسازد ولی تغییر کاربری از حسینیه به کافی شاپ تالار پذیرایی بانک...واقدام کرده

    • رام

      آقای محترم فکر کنم به خاطر اینکه تعداد کثیری از مردم در انتخابات شرکت نکرده و افرادی چون شما با 10 تا 20 هزار رای در شهر 15 میلیونی تهران با لابی انتحاب شدی خیای خیلی غره شده ای .
      از چه تعداد مدال و چه نوع مدالی در پورد خودت حرف میزنی؟ حساب ساعی و دبیر اینا جداس چون اونا سرشون در شورا به کارشون گرم و سرگرم سلفی گرفتن با بیمارا و افرادی که در حال جان دادن هستن و کارت الکی کشیدن نیستن و هیچ عقده و کمبودی ندارن.
      عزیز تو کی هستی که از طرف مردم صحبت میکنی؟ لااقل حق صحبت از طرف من و خانواده ام را که جزیی از مردم هستی نداری من و خانواده ام یه موی گندیده ی هنرمندی چون استاد کیانیان را به کل هیکل تو نمی دهیم .
      تو برو فعلا از از پول بیت المال ناهارتو بخور تا ببینیم بعد.....

    • رام

      آقای ستار از اصفهان .
      تنها شهر شما نیست توکل ایران زمان رای گیری برا شورا اپیدمی شد و همه به ورزشکار و خواننده و مجری تلویزیون رای دادند و اون هم فقط به خاطر لجبازی با جناحین .
      در تبریز هم مجری تلویزیون که در اخبار استان فقط خبر ورزشی میگفت بدون هیچ سواد مرتبط و با 10 هزار رای به شورا فرستادند به خدا سواد سخن گفتن و حرف زدن را بلد نیست.
      وای برما کا از ماست که بر ماست.

    • jamali

      نه اینکه ایشان کارشناس خبره شهرسازی هستند میتوانند نظر بدهند ازکرامات امثال ایشان وضع شهرها حتماً بهتره!!!!ماکه متوجه نمیشیم یعنی خبره نیستیم که بفهمیم!!!

    • بدون نام

      خبر مرگت به جای اینکه سعی بکنی اول جواب انتقاد آقای کیانیان رو بدی میبایست تلاشتو رو این بذاری ک از اینجور مشکلات جلوگیری کنی...باعث تاسفه

    • عادل

      آقای جدیدی شما اصلا جایگاهت اینجا نیست
      اشتباه اومدی اینجا.شما تویه ورزش هم به جای فکرت از زورت استفاده می کردی

    • راوی

      خدارو شکر تختی مرد و ندید این ننگ کشتی را

    • بدون نام

      قسمت نظر پر کن سایت خیلی فعال بوده در این مورد ها!!!
      اینجوری که لو میرین

    • نگم بهتره

      آقای جدیدی شما از کل ورزش هم فقط زور زدنش رو حالیتو ن شما از مدیریت ورزشی چی میفهمی که انقدر ادعا داری.کسانی که به شما رای میدن خاءنینی هستند که به پانزده میلیون نفر خیانت میکنن وقت کردین در حوزه مدیریت شهری چند تا کتاب بخونین.اصلا کتاب خوندن بلدین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج