۴۶۹۲۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ماریو: با رونالدو صحبت می کنم که به اینتر بیاید

هم تیمی کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال از تلاش او برای آمدن این بازیکن به تیم ایتالیایی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: هم تیمی کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال از تلاش او برای آمدن این بازیکن به تیم ایتالیایی خبر داد.

اینتر بعد از شروع ضعیف در هفته های گذشته، اوج گرفته است و بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی در فوتبال ایتالیا برگشته است و به نظر می رسد این تیم می تواند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این فصل تلاش کند.

ماریو در اسپورتینگ لیسبون پرتغال بازی می‌کرد و به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ این باشگاه انتخاب شد. او با تیم ملی فوتبال پرتغال در رقابت های یورو ۲۰۱۶ حاضر شد و با درخشش در این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد و در نهایت هم راهی اینتر شد.

ماریو بازیکن پرتغالی اینتر درباره حضور رونالدو در این تیم گفت: پرتغال بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد ولی قطعا رونالدو مهمترین و بهتزین بازیکن ماست. تلاش خواهم کرد تا او را متقاعد به آمدن به اینتر کنم ولی می دانم که این کار سختی خواهد بود. می خواهم با رونالدو صحبت کنم تا به اینتر بیاید و حضور در فوتبال ایتالیا را تجربه کند. او نه تنها هم تیمی من است، که دوست صمیمی نیز محسوب می شود و به همین خاطر با او در ارتباط هستم.

ماریو درباره قهرمانی با پرتغال در یورو گفت: این مهم ترین خاطره فوتبالی من بوده است. خیلی خوشحال شدم که توانستیم قهرمانی با تیم ملی کشورم را در این رقابت ها جشن بگیرم. این یک اتفاق بزرگ و خوبی برای ما بود که به این افتخار رسیدیم.

او درباره دلیل انتخاب این تیم ایتالیایی سخن به میان آورد و گفت: اینتر را انتخاب کردم چرا که به دنبال چالش های جدید در زندگی خود بودم. برای کسب موفقیت بیشتر به اینتر پیوسته ام و امید زیادی برای درخشش در این تیم دارم. زمان آن فرارسیده بود که اسپورتینگ را ترک کنم و با چالش جدیدی مواجه شوم. اینتر تیم بزرگی است و از انتخاب خود راضی هستم. طبیعی است که یک بازیکن برای کسب موفقیت بیشتر راهی تیم بزرگ تری شود. اسپورتینگ برای همیشه در قلب من باقی خواهد ماند و اطمینان دارم که بدون من هم موفق می شود.

ژوائو ماریو ستاره ۲۳ ساله که قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ را با پرتغال در کارنامه خود دارد، مورد توجه چلسی نیز قرار داشت ولی تصمیم گرفت از اسپورتینگ لیسبون راهی اینتر در فوتبال ایتالیا شود و حضور در فوتبال این کشور را تجربه کند. ماریو تنها بازیکن سرشناسی نیست که اینتر در تابستان جذب کرد. باربوسا برزیلی و بانگا آرژانتینی به همراه کاندروا از دیگر بازیکنان سرشناسی هستند که راهی نرآتزوری شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج