۴۶۹۳۱۸
۲۷ نظر
۵۰۰۳
۲۷ نظر
۵۰۰۳
پ

رضا کیانیان: آقای جدیدی! لطفا فرافکنی نکنید

رضا کیانیان درباره‌ اظهارات جنجالی یک عضو شورای شهر سخن گفت.

خبرگزاری ایسنا: رضا کیانیان درباره‌ اظهارات جنجالی یک عضو شورای شهر سخن گفت.
رضا کیانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اخیر یکی از اعضاء شورای شهر تهران درباره‌ی واکنش شما به حادثه پلاسکو،اظهار نظری را مطرح کرده است،نظرتان درباره‌ی این اظهارات چیست؟گفت: آقای جدیدی !، علی‌رغم اینکه صحبت‌های شما را برخی به طنز گرفتند ولی من منظور شما را خوب فهمیدم.
شما می‌خواهید بگویید من که بازیگر هستم، چه ربطی دارد که درباره مسائل شهری و شهرنشینی صحبت کنم؟ قاعدتا من شهروند تهران هستم و براساس حقوق شهروندی هم می‌خواهم و هم می‌توانم در مورد مسایل شهری صحبت کنم.
رضا کیانیان: آقای جدیدی! لطفا فرافکنی نکنید

این هنرمند در ادامه گفت: آقای عباس جدیدی به شما رأی داده شده، من نه، بخشی از شهروندان، شما را انتخاب کردند تا بروید پیگیر مسائل شهری باشید و کاری بکنید که اوضاع شهر ما بهتر شود پس در نتیجه از شما انتظار داریم، وقتی فاجعه پلاسکو پیش آمد، بیایید و توضیح بدهید، بیایید بگویید ما چه کارهایی کرده بودیم و چه کارهایی را نکرده بودیم و اگر نکردید عذرخواهی کنید و اگر کردید، توضیح بدهید. اما ما تاکنون از شورای شهر هیچ توضیحی نشنیدیم، فقط آمدند و گفته‌اند ما قبلا گفته بودیم که این گونه است؛ باشد گفته بودید ولی وقتی می‌دانستید اینقدر خطرناک است چرا پیگیری نکردید چرا شهردار را موظف نکردید چرا به مجلس نبردید و چرا آن را علنی نکردید و ..... فقط گفته بودید!
شما وظیفه‌تان این نیست که فقط بگویید، شما وظیفه‌تان این است که کار انجام بدهید و پیگیری کنید. به هر حال آقای جدیدی !از شما می‌خواهم با این که از من دلخورید ،اما بیایبد و توضیح بدهید که چه کاری برای شهر انجام داده‌اید و توضیح بدهد با تخصصی که دارید چه کارهایی برای بهتر شدن اوضاع این شهر کرده‌اید؟!

رضا کیانیان با اشاره به برخی اظهارات مطرح شده،گفت: به تازگی از من خواسته‌اید هر سناریویی را که دست من دادند اجرا نکنم. به شما می‌گویم.شخصیت من در دنیای سینما ،دقیقا همین طور است! در انتخاب‌هایم سختگیر هم هستم، بروید و تحقیق کنید. اما اگر منظورتان دنیای سیاست و سناریوهای سیاسی ست! باید ثابت کنید که به من سناریو داده می‌شود و سند داشته باشد که از کجا و از طرف چه کسانی! چون این تهمت است و قابلیت پیگیری دارد.

این هنرمند در پایان مطرح کرد: آقای جدیدی! فرافکنی نکنید! یعنی به جای این که به من نصیحت کنید! در مورد جایگاه و مسولیت‌هایتان جوابگو باشید. توپ در زمین شماست! شهر آسیب دیده. نه فقط با ریزش ساختمان پلاسکو. با هوای آلوده، با پارازیت‌های گوناگون، با ترافیک، با گسترش بی رویه، با کودکان کار. با کارتن خوابی، با کمبود فضاهای ورزشی و فرهنگی ، با رشد بیکاری ،با رشد سرطان.......... باز هم بشمارم؟!
شما باید جوابگوی این معضلات باشید! و در قبال رای که به شما داده شده و حقوق موقعیتی که به دست آورده‌اید کار کنید و پاسخگو باشید. و مواظب کلماتی که به کار می‌برید باشید. شما نماینده مردم و عضو شورای ابر شهر تهران هستید! به جای نصیحت به من و همکاران محترم من آن هم با ادبیاتی که ما متوجه نمی‌شویم، وظیفه‌تان را انجام دهید. شما برای نصیحت کردن انتخاب نشده‌اید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین... درود به آقای کیانیان

    • جواد

      احسنت برشماآقای کیانیان عزیز
      حرف حق زدید.
      امامشکل ازآنجاییست که بجای متخصص وکارشناس.ومهندس عمران .نظام مهندسی.
      وانسانهای کاربلد.
      به کسانی رای دادیم که هیچ تخصصی ندارن
      بعدش انتظارداریم کارتخصصی انجام بدن.
      آنهاهم فقط میگوین که تذکر دادیم اخطارکتبی
      دادیم خطرات ایمنی گوشزد کردیم.
      مسولیت سنگین خودشان راباچندتاکاغذبازی
      نادیده میگیرن.
      فقط در سیاست بازی وجناح بازی خوب حرف میزنن کارمیکنن

    • ملول

      چقدرکلاس داره این اقارضا.جدیدی حرف نزن استعفا بده برودنبال کار تخصصی خودت اخه توکجا وشورای شهرومدیریت شهری کجا.

    • بدون نام

      در کنار ایشون اسم اون نماینده هایی رو هم که ازشون حمایت کردید و فرستادین مجلس رو هم نام ببرید جناب کیانیان......دختر آقای حسینی چیکار میکنه الان؟؟؟

    • محمدکریمی

      باسلام
      باید بگویی آقای جدیدی بجای عکس سلفی گرفتن بااین واون به وظیفه ات برس.اصلا تو را چه به شورای شهر اون هم تهران؟؟شما که حتی الفبای وظایف شهرداری را نمیدانستی آمدی شورای شهر برای کار آموزی؟؟مگه اینجا آموزشگاست.شورا کسی را میخواهد که آگاه ومتخصص به مشکلات شهری و حداقل مهندس عمران یا معماری یا مدیریت و....باشد.نه جنابعالی که حتی توی ورزش هم به جایی نرسیدی.برو خودت رااصلاح کن جدیدی

    • باران

      درودبرشماهنرمندگرامی وبزرگوار

    • مرحمت

      جناب کیانیان.خونتانرا کثیف نکنید.از ماستکه برملست.وقتی در انتخابات بجای استفاده از عقل ومنطق از احساس خو د بهره گرفته و بجای تشخیص اینکه فلان آقا سوادو جنم این وظیف خطیر را دارد یانه محسور برو بازو یا لفاظی آنها شده.ودست آخر هم میگوییم چرا کار نکردن.آری مقصر ما هستیم وشرمنده از شهدا وآیندگان.

    • بدون نام

      ایول رضا کیانیان. با ادب واحترام جواب بی ادبی آقای جدیدی را داد.

    • روح ک ش

      سلام استاد کیانیان ای عباس خان جدیدی چون نتونسته با کشته های پلاسکو سلفی بگیره یکم ناراحته شما به دل نگیرید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عااااالی گفتی. دقیقا مشکلش اینه که نتونسته بره اونجا. ترسیده بره زیر آوار حروم شه.

    • بدون نام

      دمت گرم....

    • بدون نام

      درود بر آقای کیانیان

    • بدون نام

      زنده باااااااااااااااااد استاد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      حرف حق هیچوقت جواب نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      خوب آقای با سوادیان
      یکم اول لطف کنید فکر کنید بعد خود شما فرافکنی کتنید
      حرف جناب جدیدی اشتباه درست اما
      یک حتما یک تخصص مدیریتی داشتند که شورا نگهبان تایید صلاحیت کرده این آقا رو
      دو :به نظر شما مشکلاتی که به ورزش پایتخت ربط پیدا میکنه رو چه کسانی باید حل کنند
      سه:خیلی از ورزش کاران در کنار ورزش تحصیلات در سطح بالا در رشته های گوناگون دارند
      چهار:دیگه ایشون احمدی نژاد نیست که بگی مردم شهرستانی انتخاب کردن و تهرانی ها رایشان چیز دیگه بوده
      پنج:نامزد حزب مطبوع شما بوده
      شش:الان بعضی از این نمایندگانی هیچ سابقه ای ندارند و شما در حمایشان کوشیدید و گلو پاره کردید و فرستادید مجلس الان کاراییشون چیه؟
      اونا کارهای نیستن در این موارد؟
      اونا نماینده ی تهران نیستن؟
      هفتم:بنده طرفدار هیچ حزب و گروهی نیستم مخصوصا توی تهران
      چون تهرانی نیستم....

      پاسخ ها

      • یک ایرانی

        ببخشید اشتباه مثبت دادم...

    • بدون نام

      هر دوتان مثل هم هستید اما هر یک در جای خودش چقدر از خود راضی !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا مثلااا؟ چه تفکری دارید شما!!!

    • بدون نام

      اینجا مشخص میشه ادبیات یک هنرمند با ی جوجه لات تازه به دوران رسیده که دست چپ و راستش رو نمیتونه تشخیص بده و تنها هنرش جدا کردن شاخ بزه

    • بدون نام

      درود بر آقای کیانیان

    • بدون نام

      اقای کیانیان هنرمند برجسته ودلسوز فقط جدیدی نیست که فرافکنی میکند ومغلطه بلکه همه انها که در تخصص شان نیست زیر بار این مسولیت نمیروند وتازه مدعی هم هستنند اقای ساعی مدالهی خود راوزن کردند وبه رخ دلاوران اتش کشیدند پس کو دبیر ؟سوریان چمران قالیباف چرا صدایشان نمیاید در این چند روز ماتم چشم انتظاری کجا بودند مشغول صرف ناهر وخنده اینها چه تخصصی داند درامر شهر وشهرسازی اینها پلسکو را با ورزش اشتباه گرفتن اگر مدرکی که اثابت کند در بهینه سازی شهر وبافت فرسوده نشان دهند شعار ندهند ملت دیگر گول اسم اوازه کسی را نخواهد خورد اقای جدیدی زور بازو داشتی چرا یک بیل دست نگرفتی همراه اتش نشانان وگروه امداد ونیروی انتظامی ترسیدی کت وشلوارت بوی اتش بدهد اقای ساعی شما کجا بودید مشغول وزن کردن مدالهای خود وکتر چمران کجا بود اقای کیانیان ان عکس دو اتش نشان که در فراق یاران خود اشک ریحتند را دیدیدی چه اه حسرت بود چه درمانده بودند زحمات شبانه روزی انها ثمره اش پیکر همکارانی بودید که تاهفته قبل از امید به اینده سخن میگفتن اما امروز با دستهای خود پیکر سوخته یارانشان را ازیر اوار در اورند مردانگی به ریاست صندلی وامر ونهی نیست باید فکری کرد تا جلوی یاوه گوی وطرز بیان این افایان را بگیریممگر جزء فرافکنی کاری بلند هرچه همه میگویند استفعا بدهید ولی بی خیال این حرفها تمام دنیا ادای احترام کردن مگر انها مسلمان بودند ولی عمق فاجعه را درک کردنند از سفرا گرفته تا اتش نشان فرانسوی وپرتقاالی از انها تشکر میکنیم به خاطر همداری با خانواده این شهیدان ودرک وشعور شان ولی انهاکه مدالهای رنگین خود را به رخ میکشند بوی از همدردی ندارند گویا به عروسی میروند شسته ورفته جبعه میگریند جمع کنید این دکان ریاست را یک کشتی گیر و وزنه بردار وتکواندو کار چه سیاستی د ر بحران شهری دارد ما مقصربم اعتراف میکنم گولاسم ورسم خوردیم انها را چه به شورا از چند جا تامین میشوند ولی اتش نشانان ما جانشان راتقدیم ایران کردند بگذارید فراکنی کنند انها قهرمان ما نیستند قرمانان ما این شهیدان کمنام هستند که تمام لاله سرخ مدال انهاست کامنت منو خواهش میکنم درج کن ریرا یک هفته است بغض غزیبی در کلو داریم یادتان جودان وننگ بر شورا ی شهری وشهرداری اینج ایران است و بوی کربلا میدهد چرا درج نمیکندد من از حقوق شهروندی خودم احساساتم رابیان کردم در ضمن تمام مدالها ارزانی خودتان ماقهرمانان ما این شهیدان هستند در دکه دا ببنیدید

    • بدون نام

      یعنی ما اینقدر بدبخت شدیم که در مورد یکی مثل عباس جدیدی خون خودمان را کثیف کنیم. عباس جدیدی شاید برای خودش الآن اسم و رسمی دستو پا کرده باشد. آقای جدیدی برو ......امثال این آقا در مملکت زیاد داریم. ......... که متأسفانه روز به روز بیشتر میشود. فقط هم بخاطر اعتمادصادقانه مردم شریف ایران است.

    • عسگر یوسف زاده

      اصلا قانونی توسط دولت ومجلس تصویب شود که شرایط کاندیدا شدن درشورا تغییر یابد افرادی که درزمینه ساخت وساز ومشکلات ومدیریت شهری تخصص ومدارک مربوطه را دارند درشورا کاندید بشند نه اینکه ا فرادنام اور درزمینه های مختلف ورزشی از احسا سات پاک مردم استفاده کنه وواردشورابشه !!!!

    • amir

      دورود به شرفت مرد بزرگوار گل گفتی

    • بدون نام

      چقدر خوشحال می شم و به خودم می بالم که انقدر مودبانه و باشخصیت جواب بی ادبی رو میدید. آقای کیانی ممنون که به عنوان یک هنرمند و یک انسان دغدغه ی ما رو دارید. ممنون که سواد دارید ادب دارید شخصیت دارید تخصص دارید
      ممنون واقعا

    • بدون نام

      آقا رض شخصیت و ا ادبت ما رو کشته

    • جواد

      احسنت برشماآقای کیانیان عزیز
      حرف حق زدید.
      امامشکل ازآنجاییست که بجای متخصص وکارشناس.ومهندس عمران .نظام مهندسی.
      وانسانهای کاربلد.
      به کسانی رای دادیم که هیچ تخصصی ندارن
      بعدش انتظارداریم کارتخصصی انجام بدن.
      آنهاهم فقط میگوین که تذکر دادیم اخطارکتبی
      دادیم خطرات ایمنی گوشزد کردیم.
      مسولیت سنگین خودشان راباچندتاکاغذبازی
      نادیده میگیرن.
      فقط در سیاست بازی وجناح بازی خوب حرف میزنن کارمیکنن

    • جواد

      احسنت برشماآقای کیانیان عزیز
      حرف حق زدید.
      امامشکل ازآنجاییست که بجای متخصص وکارشناس.ومهندس عمران .نظام مهندسی.
      وانسانهای کاربلد.
      به کسانی رای دادیم که هیچ تخصصی ندارن
      بعدش انتظارداریم کارتخصصی انجام بدن.
      آنهاهم فقط میگوین که تذکر دادیم اخطارکتبی
      دادیم خطرات ایمنی گوشزد کردیم.
      مسولیت سنگین خودشان راباچندتاکاغذبازی
      نادیده میگیرن.
      فقط در سیاست بازی وجناح بازی خوب حرف میزنن کارمیکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج