اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۹۸۲۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ المپیکی شدنِ رشته ورزشیِ «جدا کردن شاخ دو تا بز»!

جایزه «شادترین روحیه سال» صدا و سیما، یه یک نجات غریق تعلق گرفت! از چهل سال قبل که یک خبرنگار صدا و سیما در گزارش حادثه پلاسکو، از عبارت «روحیه شاد» برای نشان دادن تلاش‌های آتش‌نشان‌ها استفاده کرد، اهدای این جایزه آغاز شد.

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

المپیکی شدنِ رشته ورزشیِ جذاب و پرطرفدارِ «جدا کردن شاخ دو تا بز»!

جایزه «شادترین روحیه سال» صدا و سیما، یه یک نجات غریق تعلق گرفت! از چهل سال قبل که یک خبرنگار صدا و سیما در گزارش حادثه پلاسکو، از عبارت «روحیه شاد» برای نشان دادن تلاش‌های آتش‌نشان‌ها استفاده کرد، اهدای این جایزه آغاز شد. خوشبختانه امسال این جایزه به یک غریق نجات تعلق گرفت که یک خبرنگار صدا و سیما تشخیص داده بود در حین نجات دادن یک شهروند غرق شده، با روحیه شادی به نامبرده نفس مصنوعی می‌داده و برای تپیدن دوباره قلبش، ماساژ قلبی را هم در حالتی شاد و ریتمیک انجام می‌داده!

عادل فردوسی‌پور به خاطر انتقاد از یک حادثه شهری، تذکر کتبی و شفاهی گرفت و تازه، کارت صد آفرین و جایزه‌ای که قبلا سر صف به نامبرده اهدا شده بود هم، از ایشان پس گرفته شد!

سخنگوی شهرداری در پاسخ این سوال خبرنگاران که نظرش درباره این اخطار به فردوسی‌پور چیست، گفت: «این اخطار بسیار بجا و کارساز بود. شما که توقع ندارید ما به مدیران شهری با آن روحیه حساس تذکر بدهیم؟! همان بهتر که تذکرها به عادل فردوسی‌پور داده شود که از جوانی در بطن فوتبال و هیجان و استرسِ اجرایِ برنامه زنده بوده و پوستش کلفت شده!»

رییس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک، از اضافه شدن رشته ورزشیِ جذاب و پرطرفدارِ «جدا کردن شاخ دو تا بز!» به رشته‌های ورزشی رسمی در المپیک آینده خبر دارد!

عباس جدیدی، پیشکسوت این رشته ورزشی هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما این اتفاق مهم را به فال نیک گرفت و گفت: «بنده آمادگی دارم تا تجربه سال‌ها جدا کردن شاخ دو تا بز را در اختیار جوانان وطنم قرار بدهم، البته به شرطی که مردم عزیز، در انتخابات بعدی شورای شهر به این جانب نظر لطف داشته باشند! آخه حیف نیست من با این همه تجربه در زمینه مدیریت کلان شهری، سی و چند ساله که مهم‌ترین سمتم، فقط مدیر ساختمون شدنه؟!»

باستان شناسان از کشف شهری در اعماق هزاران تُن شن و ماسه و گرد و غبار خبر دادند و احتمال دادند ممکن است این شهر، همان شهر تاریخی- افسانه‌ای اهواز باشد که در متون چهل سال قبل، مرتب اخباری منتشر می‌شد که نشان می‌داد هوای این شهر در تسخیر گرد و خاک است!

مسئولان مربوطه به محض انتشار این خبر از باستان شناسان درخواست کردند هر چه زودتر این شهر را از زیر گرد و خاک درآورند تا آن‌ها بتوانند دوباره قول‌هایی درباره حل معضل گرد و خاک اهواز بدهند.

یکی از این مسئولان درباره این درخواست به خبرنگار ما گفت: «امیدواریم گرد و غبارهای این روزگار، مثل گردو غبار چهل سال قبل نباشند که برای حرف مسئولان تره هم خرد نمی‌کردند... ما خیلی امیدواریم که نسل تازه گرد و غبارها، احترام به حرف بزرگ‌تر سرشان شود!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوب بود اورین اورین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج