۴۷۰۱۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عالمیان: انتظار داشتم نیما برای قطر انتخاب شود

ملی‌پوش تنیس روی‌ میز ایران معتقد است که مسئولان فدراسیون می‌توانستند برادر کوچکترش را با توجه به شرایطی که دارد به مسابقات اوپن قطر اعزام کنند.

خبرگزاری تسنیم: نوشاد عالمیان پس از پیروزی تیم دانشگاه آزاد در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این اولین بازی ما در فصل جدید بود، که شروع خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی ۵ بر یک برسیم. خودم هم مقابل حریف چینی قرار گرفتم که توانستم ۳ بر صفر برنده شوم. خوشبختانه همه بازیکنان تیم ما با انگیزه هستند و به همین دلیل به این برد دست یافتیم.

وی درباره عملکرد بازیکن چینی تیم شهدای آتش‌نشان گفت: او بازیکن خوبی است و البته درکش می‌کنم چرا که آب و هوای تهران خشک است و او به این شرایط عادت نداشت و مدام در طول بازی با خودش صحبت می‌کرد.

ملی‌پوش تنیس‌روی میز ایران درباره حضورش در مسابقات قهرمانی جهان و همچنین بازی‌های کشورهای اسلامی خاطر نشان کرد: در مسابقات جهانی با توجه به این که من دارای رنکینگ زیر ۱۰۰ هستم یک سهمیه دارم و ۳ نفر دیگر نیز به جز من می‌توانند حضور داشته باشند. برای بازی‌های کشورهای اسلامی هم معتقدم که می‌توانیم به مدال برسیم. من همچنین یک ناراحتی و گله از فدراسیون دارم چرا که به نظرم نیما عالمیان خوب کار کرده و باید برای مسابقات اوپن قطر انتخاب می‌شد و بهتر بود ۳ نماینده از ایران در این تورنمنت شرکت می‌کردند.

عالمیان درباره درخشش امین احمدیان بازیکن 16 ساله تنیش روی میز کشورمان، گفت: امین بازیکن خوبی است و اگر روی او کار شود فکر می‌کنم که این شرایط جواب می‌دهد. او استعداد خوبی دارد و تلاش هم می‌کند و به نظرم نیاز به حمایت دارد.

وی در خصوص مصدومیتش در بازی‌های انتخابی تیم ملی و کناره‌گیری از مرحله دوم این رقابت‌ها، گفت: من در حال حاضر هم زا ناحیه زانو، کف پا و دست مصدومیت دارم و برایم بد بود که در مسابقات انتخابی شرکت کردم. حالا هم که در لیگ به میدان رفتم به خاطر آن بود که مجبور بودم، چون قرارداد دارم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در پایان تصریح کرد: در فرم خوبی قرار دارم و پدرم نیز برای من و نیما زحمات زیادی کشیده است فکر می‌کنم بتوانیم مقام خوبی کسب کنیم. به نظرم نوشادی که در گذشته بود از شرایط کنونی ضعیف‌تر است و من در حال حاضر اعتماد به نفس بالایی دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج