۴۷۰۷۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تجمع گسترده علیه محدودیت مهاجرتی ترامپ

معترضان به فرمان ضدمهاجرتی رئیس جمهور جدید آمریکا در فرودگاه بین المللی «جان اف کندی» در شهر نیویورک تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

خبرگزاری مهر: معترضان به فرمان ضدمهاجرتی رئیس جمهور جدید آمریکا در فرودگاه بین المللی «جان اف کندی» در شهر نیویورک تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

تظاهرات گسترده ای در فرودگاه «جان اِف کنِدی» در شهر نیویورک علیه دستور اخیر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود مهاجران ۷ کشور مسلمان به این کشور برگزار شد.

پس از صدور این دستور و با ممانعت مقامات مسئول در این کشور حتی برای دارندگان اقامت دائم در آمریکا (کارت سبز)، تظاهرات های اعتراضی دیگری نیز در چندین فرودگاه دیگر این کشور برنامه ریزی شده است.

گزارش ها حاکیست، صدها نفر از تظاهرات کنندگان با سردادن شعارهایی علیه ممنوعیت های اخیر یکصدا «ساخت دیوار هرگز»، «نَه تنفر نَه ترس» و «باید به مهاجران خوشامد گفت» را در حالی که در اطراف ترمینال شماره ۴ فرودگاه بین المللی «جان اف کندی» نیویورک تجمع کرده بودند، فریاد می زدند.

راهپیمائی های گستره دیگری در فرودگاه های شیکاگو، سان فرانسیسکو، واشنگتن دی سی و برخی از دیگر نقاط آمریکا به همین نحو برگزار شد.

این تجمعات پس از آن برگزار شد که بر اساس دستور ترامپ، گذرنامه های اتباع عربی از روز گذشته شنبه حین عبور از بخش گمرکات در فرودگاه های آمریکا توقیف و یا برخی دیگر از این افراد با ممنوعیت سوار شدن در هواپیماهائی مواجه شده بودند که عازم آمریکا بود.

لازم به ذکر است، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا دو روز پیش با صدور یک دستور اجرایئ تدابیر سختگیرانه ای را برای مهاجرت اتباع ۷ کشور به آمریکا به اجرا درآورده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج