۴۷۱۱۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نصر آزادانی: مقانلو نیاز به استراحت داشت

علیرضا نصر آزادانی معتقد است که تنش های زیادی کنار تیم ملی تکواندو بود که باعث شد بیژن مقانلو زیر فشار روانی زیادی باشد و مقانلو نیاز داشته تا استراحت کند.

خبرگزاری ایسنا: مربی سابق تیم‌ ‌ملی تکواندو در خصوص عدم انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: تا جهانی فرصت هست و قطعا تغییراتی هم در تیم ملی رخ خواهد داد و بازیکنان جوان به تیم ملحق می شوند. چون بازیکنان در کوران لیگ هستند، آماده اند. بهترین زمان انتخاب مربی قبل از مسابقات آزاد کشوری است و انتخاب مربی دیر نشده است.

وی ادامه‌ داد: نتیجه خوبی در جام جهانی نگرفتیم. بازیکن هر چقدر خوب تمرین کند اما اگر اسیر حاشیه شود نمی‌تواند نتیجه‌ بگیرد. قدرت ما در جام جهانی زیر سوال رفت. البته مسابقه خیلی مهمی هم نبود، اما ما باید تلاش کنیم برای رقابت‌های جهانی که نتیجه‌ بگیریم و استارت بازی‌های المپیک ژاپن را بزنیم. باید کادری انتخاب شود که دو، سه سالی همراه تیم باشد چه نتیجه‌ بگیرند چه نگیرند. نیاز است کادر طولانی مدت در کنار تیم باشد. باید همه جوانب را بسنجند تا کادر فنی کار بلد و با مدیریت انتخاب شود.

نصر آزادانی همچنین در ادامه گفت‌: باید کارشناسان در خصوص ویژگی های مربی آینده تیم‌ ‌ملی صحبت کنند نه این که با گمانه زنی و تخریب مربیان احتمالی به تکواندو ضربه بزنند.

دارنده طلای جهان با اشاره به استعفای مقانلو، خاطر نشان کرد: مقانلو زحمت های زیادی برای تکواندو کشید و من از کودکی با وی کار کردم و مدیون او هستم. مقانلو بسته به شرایط روحی و روانی نتوانست خود را وفق دهد و کار خوبی کرد که استعفا داد ، زیرا نیاز به استراحت داشت. کنار رفتن مقانلو ربطی به مسائل فنی نداشت زیرا وی مربی با دانشی است.

وی ‌اضافه کرد: تنش ها و حاشیه های که برخی منتقدان به وجود آوردند واقعا اثرات منفی روی مقانلو داشت. من به شخصه سعی کردم که به مقانلو کمک کنم تا به آرامش برسد ولی فشارهای روانی خیلی زیاد بود و تمرکز مقانلو را گرفته بود. ما در جام جهانی با تیم خیلی جوان رفتیم و چند بازیکن ما آسیب داشتند و تیم آماده نبود.

وی در خصوص مربیگری خودش در تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: من در ابتدای راه مربیگری هستم و در حدی نبودم که استعفا دهم در این دوره و یا هر زمانی بتوانم به تکواندو کمک می‌کنم. من در زندگی یاد گرفتم توانایی و علم خود را افزایش دهم و به جایگاه توجهی ندارم.

نصر آزادانی در پایان با اشاره به تسویه حساب باشگاه گیتی پسند، خاطر نشان کرد: ما دو روز قبل از باشگاه چک گرفتیم و تسویه حساب کردیم. ابتدا قرار بود که به ما اجناس کارخانه گیتی پسند را بدهند که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد. البته رسانه ها هم به گرفتن حق ما خیلی کمک کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج