۴۷۱۲۹۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز؛ مستهجن + نیم‌فاصله + نگار

به گزارش خبرگزاری میزان، یک مقام مسئول گفت: «توسط کارشناسان پلیس فتا یک کانال مستهجن‌نگار که اقدام به درج داستان‌های غیراخلاقی به صورت گسترده می‌کرد، شناسایی شد».

به گزارش خبرگزاری میزان، یک مقام مسئول گفت: «توسط کارشناسان پلیس فتا یک کانال مستهجن‌نگار که اقدام به درج داستان‌های غیراخلاقی به صورت گسترده می‌کرد، شناسایی شد». راستش ما با خواندن این خبر هول شدیم و فکر کردیم صداوسیما کانال اضافه کرده و سریع تلویزیون را روشن کردیم و کانال‌ها را بالاوپایین کردیم تا برسیم به کانال نگار. (نه برای اینکه ما دنبال کانال مستهجن باشیم‌ها. اصلا. ما می‌خواستیم اگر چنین کانالی به تلویزیون اضافه شده روش رمز بگذاریم).
ممکن است شما بپرسید مگر ممکن است تلویزیون چنین کانالی اضافه کند؟ ببینید تلویزیون با پخش سریال معمای شاه، هر چیز غیرمجازی بود نشان داده، پس ما باید آمادگی داشته باشیم. اما وقتی این موضوع را تلفنی با سوفیا مطرح کردیم که این نگار کیست که کانال مستهجن داشته؟ و مراقب باش تو باهاش دوست نشوی، سوفیا توضیح ادبی داد که «مسئله نیم‌فاصله در ریخت زبان فارسی خیلی تأثیر دارد و در خبر به کانال مستهجن‌نگار اشاره شده، نه کانال مستهجن نگار.
مستهجن‌نگار یعنی محتوای مستهجن می‌نگاریده. درحالی‌که اگر نیم‌فاصله را رعایت نکنیم، انگار همه‌چیز زیر سر نگار است».بابای سوفیا نیز درباره کانال مستهجن‌نگار توضیح داد که این کانال‌ها مثل کانال‌های تلویزیون نیست و یک کانال کوچکی است توی موبایل. بابای سوفیا گفت: «اصلا ارزش پیگیری ندارد. همش مطالب هم را کپی‌پیست می‌کنند این کانال‌ها». بعد که تعجب ما را دید، گفت: چون دارد یک کار علمی می‌کند مجبور شده این کانال‌ها را مطالعه کند.
٢. در ادامه خبر آمده: «دستگیری سه نفر از عاملان مدیریت ٣٩ کانال مستهجن تلگرام با چند‌هزار عضو در بجنورد». ببینید دقیقا کانال‌های این‌طوری دارد مدیریت می‌شود؛ یعنی دو - سه نفر برای چند میلیون نفر مخاطب تصمیم می‌گیرند.

٣. در ادامه خبر آمده: «در این رابطه طی دو عملیات جداگانه توسط مأموران پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی استان، مدیر کانال و همدستانش دستگیر شدند». خوشبختانه در عملیات جداگانه‌ای اسیدپاش‌ها نیز دستگیر خواهند شد.

۴. در انتهای خبر آمده: «متهم اصلی، مدیریت ٣٩ کانال مستهجن را برعهده داشته و عضو تعداد ١٣٥ کانال با محتویات مستهجن بوده». این‌طور که مشخص است، متهم دچار بیش‌فعالی یا بیش‌مدیریتی یا بیش‌عضویتی است. به این می‌گویند تقسیم ناعادلانه ثروت یا به‌طور دقیق‌تر عضویت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی جالب بود
      امیدوارم به سوفیا خانم برسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج