۴۷۱۳۹۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تصاویری مفهومی جالب از آیفون ۸

مانند همیشه با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون های جدید اپل، تصاویری مفهومی یا به اصطلاح کانسپت از این دستگاه منتشر میشوند و اکنون شاهد طرحی جدید هستیم.

مجله سخت افزار: با اینکه هنوز نام نسل بعدی گوشی های اپل مشخص نیست، این موضوع دو حالت بیشتر ندارد. آیفون های نسل بعد آیفون ۷اس یا آیفون ۸ نام خواهند داشت که ممکن است اپل به خاطر اینکه کاربران تغییرات صورت گرفته را بیشتر احساس کنند، این بار پسوند اس را حذف کند و با عددی جدید آیفون های ۲۰۱۷ وارد بازار کند. البته این مسئله نیز ممکن است که اپل در نیم سال اول ۲۰۱۷ آیفون ۷اس را معرفی کند و معرفی آیفون ۸ را به نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ موکول کند. این موضوعیست که در هاله از ابهامات است.
تصاویری مفهومی جالب از آیفون 8
مانند همیشه با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون های جدید اپل، تصاویری مفهومی یا به اصطلاح کانسپت از این دستگاه منتشر میشوند و اکنون شاهد طرحی جدید هستیم. این طراحی توسط Iskander Utebayev طراحی گروه ConceptiPhone انجام شده است که در آن برخی از شایعاتی که تاکنون در مورد آیفون 8 منتشر شده، در نظر گرفته شده است و ممکن است تا حدودی به آیفون 8 واقعی شباهت داشته باشد.
تصاویری مفهومی جالب از آیفون 8

تاکنون در اغلب شایعات آیفون نسل بعد شنیده ایم که این دستگاه بر خلاف نسل های قبل، به نمایشگر OLED مجهز خواهد بود. در واقع اپل برای این کار چاره ای جز مهاجرت به سمت نمایشگر های OLED ندارد چرا که تولید نمایشگر های LCD خمیده سخت و هزینه بر است.
تصاویری مفهومی جالب از آیفون 8
بنابراین اپل برای تامین نمایشگر های خمیده ی آیفون 8 احتمالا به سازندگان اصلی این پنل ها یعنی سامسونگ روی خواهد آورد. البته ال جی و شارپ نیز ممکن است از تامین کنندگان نمایشگر های آیفون 8 باشند. در این تصاویر نیز شاهد صفحه نمایش خمیده ی آیفون 8 با حاشیه ی ناچیز مانند نمایشگر گلکسی نوت 7 هستیم.
تصاویری مفهومی جالب از آیفون 8

البته این طراحی نکته های عجیبی را نیز همراه با خود دارد. چرا که تا حدود زیادی از حذف دکمه ی هوم در آیفون های نسل بعد اطمینان داریم اما در این تصاویر دکمه ی هوم مانند چیزی که در آیفون ۷ وجود داشت دیده میشود. اپل احتمالا نسل بعد از سنسور های اثر انگشت تحت صفحه نمایش استفاده خواهد کرد و برای کاهش حاشیه ی آیفون خود، دکمه ی هوم را حذف خواهد کرد. کاری که سامسونگ نیز در گلکسی اس ۸ انجام خواهد داد.
تصاویری مفهومی جالب از آیفون 8
نکته ی بعدی این طراحی مکان قرار گیری سنسور دوبین اصلی است که خلاقانه به نظر میرسد. در این کانسپت، لنز دوربین اصلی آیفون 8 دقیقا در مرکز لوگوی اپل در پشت دستگاه قرار گرفته است که به چندان هم در دیدرس نیست. در بالای این لنز دو فلاش LED قرار داده شده است. با اینکه این طراحی چندان بد به نظر نمیرسد اما میتوان با قاطعیت گفت که اپل چنین کاری را در آیفون 8 انجام نخواهد داد. همراه با این تصاویر صحبتی از مشخصات فنی احتمالی آیفون 8 عنوان نشده است.
تصاویری مفهومی جالب از آیفون 8

این طرح نیز مانند اغلب طراحی های مفهومی زیبا و هیجان انگیز به نظر میرسد، اما بعید است که آیفون ۸ تا حد زیادی شبیه این تصاویر باشد. قابل هضم ترین بخش از این طراحی، نمایشگر خمیده ی آن است که احتمال استفاده از آن در آیفون نسل بعد زیاد است.
البته صحبت هایی نیز در این مورد وجود دارد که اپل تنها در یک نسخه ی گران قیمت از آیفون ۸ از نمایشگر OLED خمیده استفاده خواهد کرد و به دلیل عدم امکان تامین پنل های مورد نیاز، اپل در نسخه های استاندارد باز هم از نمایشگر های LCD سابق استفاده خواهد کرد. شایعات در مورد آیفون های سال ۲۰۱۷ بسیار متناقض است و نمیتوان تا زمان مرفی رسمی این دستگاه ها، با اطمینان صحبت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج