۴۷۱۶۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

در واکنش به فرمان نژادپرستانه ترامپ؛

کالاهای آمریکایی در انگلیس تحریم می شود؟

پس ازفرمان دونالد ترامپ برای لغو ویزای شهروندان هفت کشور مسلمان، فراخوان افراد و سازمان های انگلیسی به منظور تحریم خرید کالاهای امریکایی رو به فزونی است.

پایگاه خبری شبکه العالم: پس ازفرمان دونالد ترامپ برای لغو ویزای شهروندان هفت کشور مسلمان، فراخوان افراد و سازمان های انگلیسی به منظور تحریم خرید کالاهای امریکایی رو به فزونی است.
به نوشته یک روزنامه انگلیسی، تحریم کالاهای آمریکایی، پیامی روشن برای دونالد ترامپ خواهد بود تا بداند رفتارهای نژادپرستانه، ضد زن و ضد محیط زیست وی، تحمل نمی شود.

روزنامه مترو نوشت علاوه بر فراخوان های متعدد در سراسر جهان، افراد و سازمان های ضد ترامپ در انگلیس نیز خرید کالاهای آمریکایی را تحریم می کنند و مثلا شعارها علیه خرید مواد غذایی از مک دونالد، خودرو از شرکت فورد، شرکت تلفن همراه اپل (Apple)، نوشابه کوکاکولا و قهوه استارباکس رو به فزونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از لندن، در فراخوان افراد و سازمان های ضد آمریکایی انگلیس آمده است تحریم کالاهای آمریکایی، پیامی روشن برای دونالد ترامپ خواهد بود تا بداند رفتارهای نژادپرستانه، ضد زن و ضد محیط زیست وی، تحمل نمی شود. سازمان دهندگان فراخوان تحریم کالاهای آمریکایی در انگلیس گفته اند همان گونه که در دهه ۱۹۸۰ میلادی خرید کالاهای تولید آفریقای جنوبی، حمایت از نژادپرستی بود، اکنون نیز خرید کالاهای آمریکایی، حمایت از رژیم نژادپرست آمریکاست.

به نوشته روزنامه مترو، هواداران تحریم کوکاکولا در انگلیس می گویند نوشیدن این محصول آمریکایی، علاوه بر خطرات بهداشتی فراوان، تقویت یک دولت نژادپرست در آمریکاست و باید نوشیدنی های غیر آمریکایی و سالم جایگزین کوکاکولا شود. مترو همچنین به نقل از هواداران تحریم کالاهای امریکایی در انگلیس نوشت در حالی که تروریست های عامل یازده سپتامبر، شهروند عربستان سعودی بودند، به علت فساد در نظام آمریکا، اتباع عربستان سعودی می توانند وارد آمریکا شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج