اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۲۷۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۲۰ نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه ۲۰۱۶

در بازار نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه سال ۲۰۱۷، ولخرجی چینی‌ها و یاغی‌گری مهاجم فرانسوی وستهام جزو داغ‌ترین سوژه‌ها بودند.

خبرگزاری تسنیم: بازار یک ماهه نقل‌و‌انتقالات فوتبال در اروپا با همه شایعات و گمانه‌زنی‌هایش دیروز (سه‌شنبه) به پایان رسید و بسیاری از تیم‌ها با خرید بازیکنان جدید ترکیب‌شان را تقویت کردند و برخی دیگر هم با فروختن یا قرض دادن بازیکنان مازادشان از دردسر پرداخت حقوق خلاص شدند.

در این میان اما برخی از باشگاه‌ها صیدهای بزرگ‌تری داشتند که البته سهم تیم‌های سوپرلیگ چین برای خرید بازیکنان جدید با توجه به ولخرجی‌های نجومی‌شان بیش از همه بود.

در زیر به اختصار به ۲۰ مورد از مهمترین نقل‌و‌انتقالات فوتبال اروپا اشاره می‌کنیم:

۲۰- فابیان اوریانا: از سلتاویگو به والنسیا
اوریانای ۳۱ ساله پس از اختلاف پیدا کردن با ادواردو بریتزو، سرمربی سلتاویگو این تیم را ترک کرد. مستایا مقصد جدید این هافبک شیلیایی است که با قراردادی قرضی به ارزش ۳ میلیون یورو که امکان تبدیل شدن به قراردادی قطعی را دارد به خفاش‌ها پیوست.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۱۹- برانیسلاو ایوانوویچ: از چلسی به زنیت
مدافع میانی صرب آبی‌های لندن که از چشم آنتونیو کونته، سرمربی چلسی افتاده بود و از ابتدای فصل جایی در ترکیب اصلی نداشت، به زنیت پیوست و قرار است سالی ۵ میلیون یورو از این تیم حقوق بگیرد.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۱۸- سرخیو آرائوخو: لاس‌پالماس به آام آتن یونان
مهاجم آرژانتینی ۲۵ ساله زردپوشان جزایر قناری بعد از ناکامی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیمش، تصمیم گرفت به عنوان بازیکن قرضی راهی لیگ یونان شود.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۱۷- اکسل ویتسل: از زنیت به تیانجین کوانجیان چین
هافبک بلژیکی زنیت که تا آخرین روزهای پیش از بازار نقل‌و‌انتقالات پیوستنش به یوونتوس قطعی به نظر می‌رسد، ناگهان تغییر مسیر داد و راه چین را در پیش گرفت چون پیشنهاد مالی پرزرق و برق‌تری از تیم تحت هدایت فابیو کاناوارو دریافت کرد.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۱۶ - آدریان راموس: از بورسیا دورتموند به گرانادا
مهاجم کلمبیایی در بورسیا دورتموند شاید جزو مهره‌‌های کلیدی توماس توخل نبود اما همان گزینه‌ای است که تیم بحران زده، قعر جدول لالیگا برای تقویت خط حمله ناکارآمدش در این فصل نیاز دارد.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۱۵- تیموتی کولودژیژاک: از سویا به بورسیا مونشن‌گلادباخ
مدافع فرانسوی ۲۵ ساله‌ای که خورخه سامپائولی به او چندان اعتقاد نداشت، با رفتنش به آلمان، ۸ میلیون یورو عاید آندلسی‌ها کرد.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۱۴- ممفیس دپای: از منچستریونایتد به لیون
دوران پرحاشیه و کم فروغ بال هلندی منچستریونایتد سرانجام این بازیکن ۲۲ ساله را وادار به ترک شیاطین سرخ کرد. لیون با پرداخت ۲۵ میلیون یورو به من‌یونایتد فرصت درخشش دوباره را هافبک پیشین پی‌اس‌وی آیندهوون داد.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۱۳- دیمیتری پایت: از وستهام به ولدروم
مهاجم فرانسوی یاغی وستهام که نزدیک به ۴۰ روز برای رسیدن به خواسته‌اش یعنی بازگشت به مارسی اعتصاب کرد و نه در تمرینات شرکت می‌کرد نه در بازی‌ها، سرانجام به خواسته‌اش رسید و با ۲۵ میلیون پوندی که فرانسوی‌ها برایش پرداختند به وطنش برگشت.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۱۲- گابریل ژسوس: از پالمیراس به منچسترسیتی
قرار بود این هافبک هجومی برزیلی تایستان به ورزشگاه اتحاد برود اما این اتفاق چند ماه زودتر رخ داد و بازیکن پالمیراس با قراردادی ۳۲ میلیون یورویی در حالی که مشتریان دیگری مانند اینتر و رئال مادرید داشت، به پپ گواردیولا ملحق شد.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۱۱- اسکار: از چلسی به شانگهای اس‌آی‌پی‌جی
هافبک هجومی برزیلی چلسی که نتوانست نظر آنتونیو کونته را جلب کند، با عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان سوپرلیگ چین و با قراردادی به ارزش ۶۲ میلیون یورو به تیم شانگهای اس‌آی‌پی‌جی پیوست.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۱۰- یولیان دراکسلر: از ولفسبورگ به پاری‌سن‌ژرمن
در سناریویی شبیه انتقال پایت به مارسی، ولفسبورگ‌ هم در نهایت مجبور به فروش هافبک هجومی آلمانی‌اش شد و او را به تیم ولخرج پایتخت فرانسه فروخت.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۹- امانوئل آدبایور: بازیکن آزاد به باشاک شهیر ترکیه

بعد از چند ماه بیکاری، مهاجم پیشین آرسنال و تاتنهام به عنوان بازیکن آزاد با تیم باشاک‌شهیر استانبول پیوست و دوباره به دنیای فوتبال برگشت.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۸- کارلوس توس: از بوکاجونیورز به شانگهای شنهوا
مهاجم پیشین یوونتوس با اینکه چندین بار تأکید کرده بود دوست دارد در کشورش بماند و به دوران بازیگری‌اش ادامه، تحت تأثیر پیشنهاد پرزرق و برق چینی‌ها قرار گرفت و با حقوقی معادل ۴۰ میلیون یورو در سال که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کرد، با شانگهای شنهوا پیوست.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۷- لوکاس سیلوا: از رئال مادرید به کروزیرو
هافبک برزیلی کهکشانی‌ها که در این تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان فرصت چندانی برای ابراز وجود به دست نمی‌آورد به کشورش برگشت تا به صورت قرضی تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ برای تیم کروزیرو توپ بزند.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۶- آدریان لوپس: از پورتو به ویارئال
انتقال این مهاجم اسپانیایی ۲۹ ساله به ویارئال یکی از نقل‌و‌انتقالات قرضی برتر فوتبال اروپا بود. او که نتوانسته بود در پرتغالی خودی نشان دهد، حالا برای ابراز وجود در لالیگا تلاش خواهد کرد.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۵- سیمونه زازا: از یوونتوس به والنسیا
مهاجم ایتالیایی یوونتوس که دیر پیوستنش به خفاش‌ها مسبب آشفته شدن جو باشگاه و استعفای چزاره پراندلی شد، در نهایت والنسیا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد نه وستهام.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۴- استوان یووتیچ: از اینتر به سویا
با وجود مهاجمی کارآمد مانند مائورو ایکاردی، یووتیچ ترجیح داد در تیمی دیگر به دنبال فرصت بازی باشد و این کار با قبول انتقال به آندلس انجام داد.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۳- پاتو: از ویارئال به تیانجین کوانجیان
با سابقه بازی در تیمی مانند میلان، زیردریایی زرد برای مهاجم برزیلی‌اش کوچکتر از آن بود که به خاطرش مقابل پیشنهاد پرزرق و برق حقوق ۱۵ میلیون یورویی چینی‌ها مقاومت کند.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۲- جرارد دئولوفئو: از اورتون به میلان
بازیکن پیشین بارسلونا که در گودیسون پارک نتوانست به دوران اوجش برگردد، آبی‌پوشان مرسی‌ساید را ترک کرد به امید اینکه در سن‌سیرو بار دیگر نامش را سر زبان‌ها بیندازد.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016

۱- خه رودریگس: از پاری‌سن‌ژرمن به لاس‌لاپالماس
مهاجم اسپانیایی که خیلی‌ها او را بدترین خرید تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بعد از انتقال مالکیت این باشگاه به ناصر الخلیفی می‌داند، آن‌قدر بد بازی کرد که پاتریک کلویورت، مدیر ورزشی باشگاه علناً بگوید قهرمان فرانسه هرچه زودتر می‌‌خواهد از دست مهاجم پیشین رئال مادرید خلاص شود، اتفاقی که سرانجام رخ داد. خسه به عنوان بازیکن قرضی در آخرین روز از بازار نقل‌و انتقالات به کشورش برگشت تا برای زردپوشان جزایر قناری بازی کند.
20 نقل و انتقال مهم پنجره ژانویه 2016
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج