۴۷۲۸۸۲
۵۰۳۵
۵۰۳۵
پ

درجشنواره فجر؛

کدام فیلم‌ها به سانس فوق‌العاده رسیدند؟

در سه روز ابتدایی جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی، همه فیلم‌های جشنواره در سینماهای مختلف روی پرده رفتند و از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفته‌اند و حتی در برخی از سالن‌های مردمی تماشاگران در سالن‌ها سرپا فیلم‌ها را تماشا کرده‌اند.

آی سینما: در سه روز ابتدایی جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی، همه فیلم‌های جشنواره در سینماهای مختلف روی پرده رفتند و از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفته‌اند و حتی در برخی از سالن‌های مردمی تماشاگران در سالن‌ها سرپا فیلم‌ها را تماشا کرده‌اند. اغلب این سانس‌های فوق‌العاده در پردیس‌های آزادی، کوروش، چارسو و سینما استقلال اتفاق افتاده‌اند. اما کدام فیلم‌ها در این سه روز به سانس فوق العاده رسیدند؟ گزارش آی سینما را بخوانید

«گشت 2» به کارگردانی سعید سهیلی در هر سه روز جشنواره فیلم فجر، جزو فیلم‌هایی بود که به سانس فوق‌العاده رسید. این فیلم در پردیس کوروش و سینما استقلال در شب دوم و سوم جشنواره (شب گذشته و امشب) مردم را تا پاسی از شب در سالن نگه داشته است.

فیلم دیگری که در روز دوم جشنواره فیلم فجر، به سانس فوق‌العاده رسیده است فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» ساخته برادران جلیلوند است. این فیلم روز گذشته در دو سینمای آزادی و زندگی در سانس نیمه شب روی پرده رفته است.

امشب در روز سوم جشنواره نیز «ماجرای نیمروز»، به کارگردانی محمدحسین مهدویان در پردیس چارسو به سانس فوق‌العاده رسیده است، فیلم قبلی این کارگردان «ایستاده در غبار» نیز سال گذشته در اکران مردمی جشنواره فجر مورد استقبال بالایی قرار گرفته بود. «زیر سقف دودی» ساخته پوران درخشنده نیز در همین پردیس امشب به سانس فوق‌العاده رسیده است.

از جمله فیلم‌های دیگری که امشب (شب سوم جشنواره) به سانس فوق‌العاده رسیده‌اند «خفه‌گی» ساخته فریدون جیرانی و «سد معبر» محسن قرایی در پردیس آزادی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج