۴۷۳۱۵۷
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

عارف: حادثه کولبرها مانند پلاسکو مهم است

نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود با بیان این‌که «اتفاقی که برای کولبرها رخ داد مانند حادثه پلاسکو مهم است»گفت: باید بیش از گذشته به مناطق مرزی و محروم توجه شود و این حادثه هشداری برای مسئولین باشد تا جدی‌تر در جهت حل مشکل اقتصادی و معیشتی گام بردارند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود با بیان این‌که «اتفاقی که برای کولبرها رخ داد مانند حادثه پلاسکو مهم است»گفت: باید بیش از گذشته به مناطق مرزی و محروم توجه شود و این حادثه هشداری برای مسئولین باشد تا جدی‌تر در جهت حل مشکل اقتصادی و معیشتی گام بردارند.

متن یادداشت محمدرضا عارف در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش به شرح زیر است:

«یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران محرومیت زدایی بود که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه با همت مردم و دولتمردان صورت گرفته است، اما متاسفانه هنوز آثار محرومیت در مناطقی از کشور وجود دارد. آنچه که طی روزهای اخیر برای اهالی کولبر سردشتی اتفاق افتاد بسیار دردناک بود. جان باختن عده‌ای از هموطنان‌مان زیر بهمن و سرمای شدید که برای تامین معاش خود به کولبری روی آورده‌اند نشان داد که ما مسئولین باید در قبال این گونه حوادث ناگوار خود را مسئول بدانیم و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنیم، چرا که ایجاد مشاغل پایدار بخصوص در مناطق محروم از جمله وظایف نظام اسلامی است که باید همه ما که جزو مسئولین این نظام محسوب می‌شویم در این راستا تلاش کنیم که متاسفانه این امر به صورت مطلوب انجام نشده است و برخی از هموطنان‌مان به دلیل نداشتن شغلی آبرومند و عدم توسعه پایدار در آن مناطق به مشاغل بی ثبات روی می‌آورند که در شأن آن‌ها و به طریق اولی در شأن نظام اسلامی نیست.

باید بیش از گذشته به مناطق مرزی و محروم کشور توجه کرد و بدانیم اتفاق ناگوار مانند حادثه اخیر که برای کولبرها در منطقه سردشت روی داد مانند حادثه پلاسکو مهم است و نباید به راحتی از آن عبور کرد. باید این حادثه هم هشداری برای همه مسئولین باشد تا جدی‌تر در راه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و از جمله اشتغال جوانان عزیر کشورمان گام بردارند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اما نه برای شما چون قالیبافی وجود ندارد

    • زهرا

      حتما کولبر های شهید !!!!

    • مجید بهروزی از جهرم

      این دولت مسبب تمام بدبختیها است اگر میخواهد اقتصاد ایران شکوفا شود باید از تولید کنندگان ایرانی حمایت کند و برای مردم شغل ایجاد کند .ایران مال همه مردم است نه فقط برای آقازاده ها.به خانواده کوله برآن در سردشت تسلیت عرض میکنم.

    • اس اس

      إ چه عجب,دو هفتس تلویزیون شده پلاسکو باکمال احترام به شهدای عزیز این حادثه بزرگ چقد برا تصادف قطارو و سایر حوادث شهرستانا وقت گذاشتید.از الان مملکت شده انتخاباتی

    • بدون نام

      بعدازهراتفاقی براش مهم میشه!

    • بدون نام

      درود بر کولبرها

    • اهالی سردشت

      آفرین به آقای عارف و قاضی پورومحمودزاده وخضری وبقیه هم میهنان ومسئولین که با خانواده کولبران واهالی سردشت اظهار همدردی نموده اندامیدوارم که مسئولین درفکر رفع مشکلات مناطق مرزی باشندوخواستار آنیم که هیئتی ازتهران بیایندوموضوع از نزدیک بررسی نمایند.

    • روهام

      جزءآه وحسرت چه گویم قلبم بشدت به درد آمد خدایا تو خودت نظری نما که دلسوز نداریم تا مرحمی بردل کولبران وخانواده درددیده شان بگذارد

    • بدون نام

      فقط ابراز همدردی کافی نیست جناب اقای عرف تمام مسولان دریک برنامه تلویزیونی زنده ازمحضر ملت شریف ایران عذرخواهی کنند.

    • بدون نام

      سر لیست ناامید با استخاره سرانجام مهر سکوت را شکستند چه سیه روزند انسانهایی که به این عافیت طلب دل بستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج