اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۳۹۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ورود شرکت Razer به بازار گوشی های هوشمند

شاید ورود شرکت هایی فعال در حوزه کامپیوتر در حوزه ساخت تلفن های هوشمند برای کاربران خوشایند نباشد. اما این بار شرکت Razer که عمده فعالیت آن در حوزه کامپیوتر های شخصی است اعلام کرده است که با امضای قراردادی با شرکت Nextbit به زودی وارد حوزه تولید تلفن همراه خواهد شد.

وب سایت کلیک: شاید ورود شرکت هایی فعال در حوزه کامپیوتر در حوزه ساخت تلفن های هوشمند برای کاربران خوشایند نباشد. اما این بار شرکت Razer که عمده فعالیت آن در حوزه کامپیوتر های شخصی است اعلام کرده است که با امضای قراردادی با شرکت Nextbit به زودی وارد حوزه تولید تلفن همراه خواهد شد.
ورود شرکت Razer به بازار گوشی های هوشمند

شرکت Razer با امضای قراردادی با شرکت Nextbit به طور رسمی وارد بازار تلفن همراه خواهد شد. گفته می شود هدف Razer برای ورود به بازار موبایل راه اندازه کسب و کاری جدید است. در پست منتشر شده در وبلاگ شرکت Nextbit، مدیر اجرایی این شرکت عقد قرارداد ما بین این شرکت و شرکت Razer را اعلام کرده است.
او در این پست نوشته است: من بسیار خوشحال هستم که با شرکت Razer پیمان همکاری بسته ایم. من عقیده دارم Razer شرکتی است که از اعماق قلبش با مردم صحبت می کند و هدفش برداشتن تمام مرزها و موانع است. شرکت Nextbit به عنوان یک شرکت کاملاً مستقل از Razer تمام تلاش خود را برای طراحی موبایل های خاص و بی همتا انجام می دهد.

به عقیده مدیر اجرایی شرکت Nextbit این قرار داد نه تنها مانع فعالیت های فعلی این شرکت نخواهد شد بلکه راهی است برای انجام فعالیت های کنونی شرکت در ابعاد وسیع تر و البته با کیفیت تر. همچنین این شرکت به کاربران Robin خاطر نشان کرده است که هیچ جای نگرانی برای آن ها وجود ندارد زیرا Nextbit در نظر دارد تا ارائه Robin و تمام لوازم جانبی آن را متوقف کند ولی همچنان از کاربران این محصولات پشتیبانی می کند. این شرکت کلیه محصولات این شرکت را که از سال ۲۰۰۸ به بعد وارد بازار شده است تحت پوشش ضمانت های شرکت قرار داده است.

ورود شرکت Razer به بازار گوشی های هوشمند

مدیر اجرایی Nextbit همچنین در ادامه گفته است که این شرکت قصد دارد به عنوان یک شرکت کاملاً جداگانه و مستقل به تولید تلفن های ثابت خود ادامه دهد اما این موضوع می تواند به این معنی باشد که در آینده ای بسیار نزدیک به بازار تلفن همراه نیز وارد خواهد شد.

آخرین تلفنی که این شرکت به بازار ارائه داده است تلفنی با نام Robin است که به عنوان یک مدل تجاری موفق شناخته می شود. هرچند این تلفن ا جنس پلاستیک ساخته شده است و این موضوع به عنوان نقطه ضعف آن شناخته می شود اما در عمل کارآیی این تلفن بسیار عالی بوده است و در کنار قیمت عالی و مناسب آن هنوز هم یکی از اولویت ها برای خرید تلفن است. اما این که در آینده و بعد از همکاری دو شرکت Razer و Nextbit قرار است چه گوشی های هوشمندی توسط این دو شرکت تولید شود هنوز مشخص نیست و باید کمی صبر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج