جاباما
۴۷۵۸۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

محسن رضایی: به یمن سلاح و موشک نداده ایم

سرلشکر رضایی فرمانده اسبق سپاه گفت: حمله یمنی ها به مواضع سعودی طبیعی است، این اقدام مانند همان اقدامی است که لبنانی ها با صهیونیست ها انجام می دادند.

خبرگزاری میزان: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، سه جلسه طولانی و خوب در مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتیم که همه این جلسات به خوبی اداره شد و مشکلی در زمینه اداره مجمع پیش نیامد.

وی ادامه داد: دولت، مجلس و سایر اعضا فعالانه در جلسات شرکت کردند و همچنین دیدگاههای خوبی را در خصوص برنامه ششم بیان کردند.

رضایی افزود: مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام{در خصوص برنامه ششم} امروز در اختیار اعضای شورای نگهبان قرار گرفت که به مجلس ابلاغ شود.

سرلشکر رضایی فرمانده اسبق سپاه در بخش دیگر گفت و گو خود با خبرگزاری میزان گریزی هم به حمله موشکی یمنی ها به ریاض زد و گفت: حمله یمنی ها به مواضع سعودی طبیعی است، این اقدام مانند همان اقدامی است که لبنانی ها با صهیونیست ها انجام می دادند.

وی افزود: ملت هایی که ابتدا تحت هجوم قرار می گیرند مدتی طول می کشد تا بتوانند توانایی های لازم را به دست بیاورند؛ امروز مردم یمن آرام آرام به سمت خودیابی پیش رفته اند و آنها توانایی هایشان روز به روز بیشتر می شود.

فرمانده اسبق سپاه در خاتمه بیان کرد: اینکه گفته می شود ایران به یمن اسلحه و مهمات داده است دروغی بیش نیست، یمنی ها از قدیم و قبل از جنگی که سعودی ها به آنها تحمیل کند موشک داشته اند، آنها از گذشته تعداد زیادی موشک از روسیه گرفته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک نصیحت دوستانه بچسبید به مردم خودمون چراغی که خانه رواست مسجد بردن حرومه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران کشور ثروتمندی است باید بشر دوستانه رفتار کند و به انسان های بی گناه و کودکان معصوم را حمایت کند مسئولین باید به جای جای ایران رسیدگی کنند مخصوصا حاشیه نشینها و خانواده هایی که به نیاز به حمایت دولت دارند و اگر دزدی یه سری از اشخاص کم شود ایران عالی می شود و مسئولین نباید فقط با قشر خاصی کلاس بگذارند باید با همه ی ایران که سرای من است باشند رسم مسئولیت این است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج