۴۷۶۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

چگونه لبخند خود را ارزيابي كنيم

لبخند شما نشانه شخصيت شماست...

يادتان باشدافرادي كه لبخند زيبايي دارند در كسب مشاغل حساس و كليدي و حتي گزينه انتخاب همسر موفق‌ترند...

لبخند شما نشانه شخصيت شماست...


لبخند شما نشانه شخصيت شماست...

حسن‌هاي يك لبخند خوب

۱- احساس رضايت و اعتماد به نفس

۲- در هنگام عكسبرداري: در مهماني‌ها و محافل، افرادي كه لبخند زيبايي دارند تمايل به گرفتن عكس داشته ولي افرادي كه از لبخند خود رضايت ندارند، هميشه از رفتن جلوي دوربين و گرفتن عكس‌هاي خانوادگي طفره مي‌روند.

۳- خيلي از عزيزان با مطالعه مجلات و ديدن عكس‌هاي هنرپيشه‌ها و مدل‌ها تمايل دارند، لبخندي همانند بازيگران و مدل‌ها داشته باشند.

۴- يكي از راه‌هاي مقايسه لبخند مطالعه مجلات سينمايي است. اكثر هنرپيشه‌هاي معروف با استفاده از پوسته‌هاي سراميكي و تكنيك‌هاي طرح لبخند، لبخند خود را بهبود بخشيده و از اين‌رو الگوهاي مناسبي براي ارزيابي لبخند زيبايي هستند. مكتب Holly wood smile به دنبال همين الگوها ايجاد شده است.


اين سوالات را از خودتان بپرسيد

5- با ديدن لبخند خود در آينه و اين‌كه آيا بين دندان‌هاي قدامي و عقب خود هماهنگي مي‌بينيد يا نه.

6- دوست داريد در هنگام خنديدن دندان‌هاي‌تان سفيدتر باشد؟

7- با استفاده از تكنيك‌هاي جديد سفيد كردن (درفرل) رنگ دندان‌ها سفيدتر مي‌شود و مكانيزم سفيد كردن، استفاده از ماده آزادكننده اكسيژن است كه ابتدا قاب‌هايي از دندان بيمار گرفته مي‌شود و همچنين مواد سفيدكننده استاندارد بين يك تا 4 ساعت داخل دهان قرار داده مي‌شود و با استفاده از دستگاه‌هاي نوري و ليزري قوي، عمل سفيد كردن تسهيل مي‌يابد.


با استفاده از تكنيك‌هاي جديد جراحي زيبايي لثه با ليزر، مي‌توان به طول دندان‌ها اضافه كرد تا لبخند لثه‌اي تبديل به لبخند دنداني شود


همه مشكلات شما حل مي‌شود

8- آيا به هنگام خنديدن لثه‌هاي‌تان زياد نمايان مي‌شوند؟ به اين گونه خنديدن لبخند لثه‌اي مي‌گوييم. با استفاده از تكنيك‌هاي جديد جراحي زيبايي لثه با ليزر مي‌توان، به طول دندان‌ها اضافه كرد تا لبخند لثه‌اي تبديل به لبخند دنداني شود.

9- آيا هنگام خنديدن، دندان‌هاي شما كوتاه است؟ در صورتي‌كه هنگام خنديدن يا صحبت كردن دندان‌هاي شما كوتاه به نظر مي‌رسد با استفاده از انواع لامينت‌ها لبخند شما جوان‌تر خواهد شد و با لبخند جوان‌تر خود باعث ايجاد حس جواني و افزايش خودباوري مي‌شويد.

10- آيا هنگام خنديدن متوجه شده‌ايد كه دندان‌هاي‌تان بيش از حد پهن يا نازك است؟ با استفاده از تقسيم فضاهاي پهن يا نازك توسط پوسته سراميكي كامپوزي به خوبي شكل پهن بودن يا نازك بودن دندان‌ها حل شده و طرح لبخند اصلاح مي‌شود.

11- آيا هنگام خنديدن بين دندان‌ها فواصلي است كه مايليد اين فواصل بسته شوند؟ بستن فاصله بين دندان‌ها يكي از مرسوم‌ترين موارد تجويز لامينت است.
اما اين كار نيازمند برنامه‌ريزي براي حفظ نسبت‌هاي دندان‌هاي شما با يكديگر است. فضاهاي خالي موجود بين دندان‌ها بايد ميان دندان‌هاي قدامي تقسيم شود.

۱۲- از شكل ظاهري دندان‌هاي‌تان راضي نيستيد؟ با استفاده از تكنيك‌هاي پوسته‌هاي سراميكي و كامپوزيتي (لامينت) به‌راحتي شكل ايده‌آل دندان‌ها ايجاد خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج