۴۷۶۲۳۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

۱۲ دلیل برای نفرت انگیز بودن منچسترسیتی

منچسترسیتی به دلایل مختلف به یکی از منفورترین تیم های جهان تبدیل شده است.

ایسنا: ‌به نقل از فورفورتو، منچسترسیتی یکی از تیم‌های بزرگ انگلیس است اما یکی از منفورترین تیم‌های جهان نیز به حساب می‌آید. در ادامه به دلایل نفرت انگیز شدن این تیم اشاره می شود.

پپ گواردیولا

این سرمربی اسپانیایی برای تحول به سیتی آمد. او پیش از این بر روی نیمکت بهترین تیم‌های جهان (بایرن مونیخ و بارسلونا) نشست و موفقیت زیادی نیز کسب کرد. گواردیولا اکنون نمی‌تواند برای خرید بازیکن انتقاد کند چون در باشگاه سیتی بیش از هر باشگاه دیگری برای خرید بازیکن هزینه کرده است.

تحول مالی

منچسترسیتی از سه دهه گذشته همیشه از خرج‌های باشگاه منچستریونایتد و افتخارات این تیم ناراحت بود اما اکنون سیتی به باشگاهی تبدیل شده که به خاطر خرج‌های زیاد سران باشگاه در زمینه خرید بازیکن، منفور شده است.

تاکسین شنیاواترا

نخستین مالک مولتی میلیاردر سیتی پیش از شیخ منصور، نخست وزیر پیشین تایلند بود. سازمان عفو بین‌الملل او را دستگیر کرد اما هواداران سیتی از این موضوع ناراحت نشدند و از مالک تایلندی حمایت کردند. آنها در برخی از دیدارهای این تیم نیز در ورزشگاه با پرچم تایلند حاضر شدند.

ماه آبی

سرود تیمی سیتی که هواداران برای بازیکنان و باشگاه می‌خوانند، یکی از بدترین سرودهاست. در بخشی از آن این جمله «زندگی جامی تلخ برای غمگین‌ترین مرد جهان است» وجود دارد.

هواداران

طرفداران سیتی به خاطر حمایت‌شان زمانی که تیم به دسته دوم سقوط کرد، مشهور هستند. در مقابل باشگاه سیتی، بلیت‌هایش را برای بازی‌های مهمی همچون نیمه نهایی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا نمی‌فروشد. گواردیولا نیز نتوانست نسبت به جذب هواداران موفق باشد.

حضور در ورزشگاه

هواداران سیتی معتقدند ساکنان شهر منچستر طرفدار تیم‌شان هستند اما حقیقت چیز دیگری است. یونایتد تماشاگران بیشتری دارد و سیتی در این زمینه آمار پایین‌تری دارد.

برادران کالاگر

نوئل و لیام در هر فصل یک یا دو بازی سیتی را از نزدیک تماشا می‌کنند و معمولا هنگام بازی سیتی در لندن، این اتفاق می‌افتد. آنها برای تهییج هواداران سیتی‌ به ورزشگاه می‌روند. در مصاحبه‌ای که با لیام انجام شد او ۱۰ بار اسم منچستریونایتد به عنوان ۱۰ چیزی که از آن متنفر است نام برد.

مونیخ

هواداران سیتی، یونایتد را به خاطر حادثه مونیخ مسخره می‌کنند. هواپیمای حامل تیم یونایتد در سال ۱۹۵۸ در مونیخ سقوط کرد. طرفداران سیتی در این‌باره شعارهایی سر می‌دهند که دور از اخلاق است.

موزهای بادی

طرفداران تیم دوم شهر منچستر زمانی که به ورزشگاه اتحاد می‌روند با خود موزه‌های بادی می برند.

افتخارات

زمانی که نخستین بار پول‌های کلان به باشگاه سیتی وارد شد، هواداران فکر کردند می‌توانند به جای یونایتد در انگلیس حکمرانی کنند. از هشت فصل گذشته که سیتی به ثروتمندترین باشگاه جهان تبدیل شد، تنها دو جام در لیگ برتر، یک جام در FA کاپ و دو عنوان در جام حذفی کسب کرد. این در حالی بود که یونایتد سه قهرمانی در لیگ برتر، یک جام در FA کاپ و دو جام حذفی را به دست آورد.

کچاپ آبی

هواداران سیتی به خاطر نشان دادن دشمنی‌شان با منچستریونایتد، خوردن سس کچاپ را ممنوع کردند.

مایک سامربی

بازیکن پیشین سیتی عادت دارد بیشتر حرف‌هایی بزند که درست نیستند. سامربی پس از شکست سیتی در داربی ۲۰۱۱ گفت‌: سیتی‌زن‌ها مالکیت توپ و موقعیت‌های گل بیشتری داشتند. این در حالی بود که آمار خلاف آن را نشان می‌داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید سعیدی

      واقعا تیم نفرت انگیزیه .نه شخصیت تیمی داره نه تاریخش قابل افتخاره نه اسطوره ای داشته و ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج