۴۷۷۸۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عاشقانه‌های فرزین و فریدون به بازار می‌آید

سریال "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی آماده پخش در شبکه نمایش خانگی شده است و از اواخر بهمن ماه به صورت هفتگی وارد بازار خواهد شد.

هنرآنلاین: سریال "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی آماده پخش در شبکه نمایش خانگی شده است و از اواخر بهمن ماه به صورت هفتگی وارد بازار خواهد شد.
عاشقانه‌های فرزین و فریدون به بازار می‌آید

"عاشقانه"تازه‌ترین محصول موسسه هنرنمای پارسیان بعد از سریال "آسپرین" است که مهدی گلستانه تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

در این سریال فرزاد فرزین و محمدرضا گلزار به عنوان بازیگران نقش‌های اصلی در چند سکانس خوانندگی می‌کنند و تیتراژ ابتدایی و پایانی آن نیز با صدای دو خواننده مطرح موسیقی پاپ، فریدون آسرایی و فرزاد فرزین اجرا شده است.

پروژه تولید موسیقی سریال "عاشقانه" به بابک زرین آهنگساز موسیقی پاپ سپرده شده است. این آهنگساز ضمن ساخت موسیقی متن این سریال، ملودی دو تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال را بر اساس دو ترانه از مونا برزویی ساخته و آن‌ها را تنظیم‌ کرده است.

قطعه "گیسو" با صدای فریدون آسرایی تیتراژ پایانی سریال "عاشقانه" است که هفته گذشته به طور رسمی از تیزر آن رونمایی شد. همچنین تیتراژ ابتدایی سریال را نیز فرزاد فرزین خوانده که هر دوی این قطعات همراه با پخش قسمت نخست این سریال به صورت رسمی منتشر خواهند شد.

محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل‌اللهی، علیرضا زمانی‌نسب، علیرضا سوزنچی، (با هنرمندی) حسین یاری، پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، (با حضور افتخاری) یکتا ناصر و (با معرفی) سارا رسول‌زاده و (با حضور) مهناز افشار بازیگران اصلی "عاشقانه" هستند.

قسمت‌هایی از سریال ۱۵ قسمتی "عاشقانه" اکنون آماده پخش شده و با توجه به آغاز تبلیغات خیابانی این سریال، پیش‌بینی می‌شود که ظرف دو، سه هفته‌ی آینده قسمت نخست این سریال همراه با دو آهنگ جدید از فریدون آسرایی و فرزاد فرزین توسط موسسه هنرنمای پارسیان منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج