۴۷۸۲۰۱
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

مخالفت با بازنشستگی پیش از موعد زنان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم گفت که مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه مجلس در مورد بازنشستگی زنان با ۲۰ سال سابقه خدمت را مغایر با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری در نیروی انسانی عنوان کرده است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم گفت که مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه مجلس در مورد بازنشستگی زنان با ۲۰ سال سابقه خدمت را مغایر با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری در نیروی انسانی عنوان کرده است.

محمدخدابخشی اظهار کرد: طبق اعلام مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبصره الحاقی یک ماده ۹۷ مغایر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری در نیروی انسانی عنوان شده است و مجمع پیشنهاد کرده که این حق برای خانم ها با سن بالای ۵۵ یا ۶۰ منظور شود.

طبق مصوبه مجلس در تبصره «۱» ماده (۹۷) قانون برنامه ششم توسعه «کلیه دستگاه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی تابع صندوق‌های بازنشستگی اعم از کشوری و تامین اجتماعی موظفند، با درخواست بازنشستگی بانوان شاغل که دارای حداقل بیست سال سابقه خدمت هستند، بدون محدودیت سنی موافقت کنند. به موجب این مصوبه میزان محاسبه حقوق آنها بر اساس تعداد سال‌های کارکرد و پرداخت حق بیمه‌شان خواهد بود».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا خيرشون هم بده. طرف مياد بازنشسته ميشه بعد ميره توو مراكز خصوصي كار مي كنه خجالتم نمي كشه :)))

    • بدون نام

      بازنشستگی برای زنان باید متناسب با سن و شرایط خانوادگی(تعداد فرزند) باشد تا هم زنان به خانواده توجه بیشتری کنند و هم در محیط کار بازده بیشتری داشته باشند. برای این منظور زنان با سن ۵۰ سال و تعداد ۲فرزند و سابقه کاری ۲۰سال پیشنهاد بسیار مناسبی است. زیرا تنها به مسئله سابقه کار نباید توجه کرد و سن و تعداد فرزند نیز در نظر گرفته شود.

    • بدون نام

      یک کلام بگویید هزینه برای صندوق بازنشستگی و دولت ایجاد می کنه و الا مگر طرح بدی است؟ البته صندوق بازنشستگی که زمان اختلاس کردن خوبه ولی بدرد بازنشستگی پیش از موعد زنان نمی خوره!

    • بدون نام

      باسلام. یکباره بفرمائید که مخالف بازنشستگی پیش از موعد هستید ، من که مدتهاست دنبال این موضوع هستم.چقدر برای این موضوع هزینه می شه و جلسه و جلسه آخر هم این مصوبه رد می شه.

    • کارمند دلشکسته

      بسم الله الرحمن الرحیم
      خدایا خودت مشکل همه رو حل کن، مشکل بسیاری از خانمها هم با تصویب این طرح حل می شه. اکثر خانمها وقتی 55 ساله یا 60 ساله بشن سابقه خدمتشون 30 سال می شه، این که پیش از موعد نمی شه. یکم فکر کنید بعد حرف بزنید. خدایا به دادمون برس. اللهم صل عل محمدٍ و آل محمد و عجل فرجهم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج