اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۸۷۲۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

محمد کاسبی: مخاطب تلویزیون ریزش کرده

خیلی ها از سریال «خوش رکاب» او را به یاد دارند، «توبه نصوح»، «مریم مقدس»، «دنیای وارونه»، «حمله به اچ ۳»،‌ »خوش غیرت»، «صاحبدلان»، «سه در چهار»، «زن بابا»، «خوش نشین ها»، «حانیه»، «سه دونگ، سه دونگ» و… نیز برخی از فیلم ها و سریال هایی اند که در کارنامه کاری وی به چشم می خورند.

روزنامه بانی فیلم: خیلی ها از سریال «خوش رکاب» او را به یاد دارند، «توبه نصوح»، «مریم مقدس»، «دنیای وارونه»، «حمله به اچ ۳»،‌ »خوش غیرت»، «صاحبدلان»، «سه در چهار»، «زن بابا»، «خوش نشین ها»، «حانیه»، «سه دونگ، سه دونگ» و… نیز برخی از فیلم ها و سریال هایی اند که در کارنامه کاری وی به چشم می خورند. محمد کاسبی هنرمندی است که به قول خودش از نوجوانی وارد تئاتر و دنیای تصویر شد. وی مدتی است که کمتر از گذشته در قاب تصویر دیده شده است، اما این روزها مشغول تله فیلمی شده که در گفت و گو با ما در خصوص آن اظهار کرد: من این اواخر در سمنان و مشغول یک تله فیلم بودم. فعلاً‌ از جزئیات آن نمی توانم چیزی بگویم ولی کارگردان کار آقای روح ا… فخر رو هستند.
محمد کاسبی: مخاطب تلویزیون ریزش کرده

کاسبی در ادامه حول گزیده کاری که در انتخاب های وی کمابیش دیده می شود، بیان کرد: این کار را به شکل حسی انجام می دهم و در مورد پیشنهادات نیز همینگونه تصمیم می گیرم. من از حدود ۵۰ سال پیش و زمانی که نوجوان بودم پا در عرصه تئاتر و بازیگری گذاشتم، به همین جهت مدت ها است که حسم می گوید در فلان کار حاضر شوم یا نه و همین حس برای تصمیم گیری در مورد کار همواره کمکم کرده است.

این اتفاق در حالی است که اکثر دوستان کاری به اثر ندارند و همینطور هر چیزی را می پذیرند. بازیگر «خوش رکاب» گفت: برای این اتفاق سال ها دیر شده است اما باز هم ماهی را هر وقت از آب بگیرند، تازه است؛ این مورد را در مورد خودم می گویم. سالهای سال دیده شده که قبل از من برای کسانی نکوداشت و مراسم هایی گرفته شده که برایشان زود بوده و گاه افرادی به هر دلیلی از قلم افتاده اند که باید زودتر از این ها چنین اقداماتی برایشان صورت می گرفت. او پس از این، انتقاد و بیان مشکلات را به عهده خبرنگاران و مطبوعات گذاشت و اضافه کرد: این رسانه ها هستند که باید انتقاد به مسوولان و هر بخشی را انعکاس دهند. از نظر من یکی از بزرگترین مشکلات سینمای ایران مطبوعات هستند، چرا که آنها گاهی به کسانی که نباید بهای زیادی داده اند و باز هم عده ای در بین اخبار درست و نادرست گم شده اند.

این بازیگر با اشاره به اثر سینمایی که اخیراً در آن حاضر شده بود، تصریح کرد: سینمایی «امپراطور جهنم» به کارگردانی پرویز شیخ طادی، فیلمی بود که چندی پیش فیلمبرداری آن تمام شد و به مراحل نهایی رسیده بود. نقش من در این فیلم به همراه بازی که به تبع کاراکترم با ان ؟ شده است، از آن بازی هایی است که در تاریخ ماندگار می شود.

او پیرامون مسائل پیش آمده درباره سینمایی «امپراطور جهنم» اذعان داشت: زمانی که من با همان حسی که قبل تر درباره اش گفتم وارد یک کار می شوم،‌ دیگر به این که بعد از اتمام آن چه رخ می دهد و چه حرف هایی مطرح می شود کار ندارم. در فیلم «امپراطور جهنم» نیز به نظرم همانطور که گفتم بازی تاریخی از من دیده خواهد شد و من به صحبت های پیرامونی آن توجه خاصی ندارم.

در ادامه صحبت از اوضاع تلویزیون و علت وقفه ای شد که مدتی است او را از این فضا دور کرده است. کاسبی در همین راستا گفت: تلویزیون مدتی است با ریزش مخاطب مواجه شد و این مسئله به کارهای ضعیف موجود در آن بر می گردد. اوج این ضعف در سال های پس از انقلاب در این حدود دو سال اخیر بوده که کارهای ارائه شده در بدترین نوع خود، بوده اند. من در حال حاضر دو سال است که جلو دوربین تلویزیون نرفته ام، چون کار مناسب به پستم نخورده است. کار و پیشنهادی که چیزی برای عرضه کردن داشته باشد، در این سال ها به شدت کم و گاه نیست شده است و در شرایط مذکور،‌ زمینه ای برای حضور و بازی در این عرصه وجود ندارد.

بازیگر سریال «صاحبدلان» علاوه بر این ها در رابطه با تئاتر و بازگشت مجدد این فضا یادآور شد: من زمانی کارگردانی، فیلمنامه نویسی و حتی کارگردانی را نیز تجربه کرده ام. در حال حاضر فضای تئاتر برای کسانی که می خواهند وارد دنیای سینما شوند، مکان مناسبی است. در واقع کسانی که می خواهند آب دیده شوند باید به این علام رجوع کنند. جدا از این موضوع من این فضا را برای جوانان گذاشته ام؛ اصلاً در کل مگر چند سالن تئاتر داریم که من در این سن و سال آن ها را ؟ کنم! این فرصت ها باید در اختیار جوانان مستعد قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      صدا و سیما تا وقتی تغییر رویه ندهد روز به روز بینندگانش کمتر خواهند شد اعتماد مردم به صدا و سیما کمترو کمتر شده تقریبا تمام کسانی را که دور وبرم میشناسم اصلا تلویزیون ایران را نگاه نمیکنند ولی تا دلتون بخواد برنامه های ماهواره را دنبال میکنن و این بسیار تاسف انگیز است که کمتر کسی به تلویزیون داخلی اهمیت میده .

    • بدون نام

      خیلی ضعیف بازیگری میکنید .شما.مهدی امینی خواه.رزیتا غفاری.شاهرخ استخری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج