۴۷۸۷۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مارسیال به فُرم اصلی خود بازگشت!

شب گذشته منچستریونایتد با درخشش مارسیال و ماتا توانست زردپوشان واتفورد را شکست دهند تا رقابت برای قرارگیری در جمع ۴ تیم، بسیار سخت و پیچیده شود.

خبرگزاری فارس: منچستریونایتد پس از باخت سنگین به چلسی متحول شده و مدت‌هاست با زیبا بازی کردن امید را به دل هواداران بازگردانده است.

گرچه با ۳ تساوی متوالی مقابل لیورپول، استوک و هال سیتی کمی از قافله صدرنشینان فاصله گرفت ولی طراوتی که مورینیو به این بازیکنان بخشیده ستودنی است. باید دید آیا خاص می‌تواند شیاطین‌سرخ را دوباره به لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند.

من‌یونایتد در ۱۶ بازی متوالی خود شکست نخورده که از این حیث برترین تیم انگلیس شناخته می‌شود. آنها با ۴۸ امتیاز به یک قدمی تیم‌های بالا جدول رسیده‌ تا جذابیت جزیره به حد بالایی برسد.

شب گذشته بیش از هر چیزی درخشش آنتونی مارسیال به چشم آمد. مهاجم فرانسوی که پس از مدت‌ها دوباره درخشید و به بهترین بازیکن زمین نیز لقب گرفت.

این مهاجم که در پنجره تابستانی قصد داشت به تیم دیگری منتقل شود با عدم پذیرش مورینیو ماندنی شد و توانست با تلاش و تمرین دوباره به ترکیب اصلی بازگردد.

از طرف دیگر باید از عملکرد فوق العاده خوان ماتا سخن گفت. هافبک طراح اسپانیایی پس از درخشش مقابل لسترسیتی اکنون جای خودش را در ترکیب مورینیو پیدا کرده و بسیار موثر بازی می‌کند.

بسیاری از مطبوعات در مورد او نوشتند: یک هافبک جانانه! . یک ستاره که زیاد هم زحمت نمی‌کشد اما بسیار مفید بازی کرده و دیدی خلاقانه دارد.

ارتباط خوب این هافبک با «هنریک مخیتاریان» نیز قابل توجه است. در حالی که آنها در جدال مقابل لستر همکاری فوق‌العاده خود را در گل سوم نشان دادند در این بازی نیز به زیبایی هر چه تمام‌تر، اولین گل یونایتد را به ثمر رساندند.

تیم یونایتد، بسیار هماهنگ شده و با این بازی‌های درخشان امیدها را برای کسب جام زنده نگاه داشته است. آنها پنجشنبه در رقابت لیگ اروپا میزبان سن اتین خواهند بود و پس از آن باید در جام حذفی با بلکبرن روبه‌رو شوند.

در انتها نیز باید به دروازه‌بان فوق‌العاده آنها اشاره کرد.«دیوید دخه‌آ» در هر بازی یک واکنش خوب داشته تا عیار بالای خود را نشان دهد. رئال‌مادرید دوباره برای جذب این ستاره اسپانیایی وارد عمل شده و باید دید آیا منچستر این سنگربان مطمئن را از دست می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج