۴۷۹۰۸۱
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

عسگری: داوری فغانی فوق‌العاده بود

کارشناس داوری معتقد است مهدی رحمتی به درستی اخراج شد.

خبرگزاری ایسنا: حسین عسگری کارشناس داوری درباره داربی ۸۴ و قضاوت علیرضا فغانی گفت: بازی از نظر داوری فوق‌العاده بود. فغانی توانست با استفاده از تجربه‌ای که دارد و همچنین بازی‌خوانی، بازی را کنترل کند و فقط در طول بازی یکی، دو صحنه بود که خطاهایی دیده نشد که تاثیری در جریان بازی نداشتند.

وی درباره صحنه به هم خوردن تعادل وحید امیری در ابتدای نیمه دوم نیز بیان کرد: فغانی با جای‌گیری و زاویه خوب، این صحنه را به درستی خطا اعلام نکرد و ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

عسگری درباره اتفاقات پیش آمده در انتهای بازی و درگیری سید جلال حسینی و مهدی رحمتی تصریح کرد: متاسفانه پایان این دیدار به خوبی تمام نشد. جلال حسینی و مهدی رحمتی دو بازیکن بااخلاق دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی هم دارند و از آن‌ها انتظار بیشتری می‌رود. در صحنه اول درگیری آن‌ها داور به درستی هر دو را با کارت زرد جریمه کرد. پس از گل دوم پرسپولیس، فغانی به درستی کارت زرد دوم را به رحمتی نشان داد ولی اگر بنا به اخطار گرفتن بود، به کاپیتان پرسپولیس نیز باید کارت زرد دوم داده می‌شد زیرا او در صحنه برخورد با دروازه‌بان استقلال بزرگ‌نمایی کرد. اما این گونه رفتارها از بازیکنان باتجربه، قابل قبول نیست و این فشار شهرآورد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داوری همش به نفع پرسپولیس بود ولا کوچکترین خطا رو به نفع پرسپولیس میگرفت ولی خطا روی بازیکنان استقلال را نادیده میگرفت کجا ش خوب بود فغانی ؟واقعا گل دوم پرسپولیس روی پادوانی خطا نشد؟

    • بدون نام

      اخه کجاش خوب سوت زده...کلا طرف لنگی بود.واقعا کا سیلاب بیاد تا این لجنه تمیز بشن

    • سعید

      این فغانی هر موقع داور بازی استقلال بوده یه جوری زهرشو ریخته،از زمان فرهاد مجیدی تا بازی امروز،این آقا فکر میکنه چون چندتا بازی بین المللی رو سوت زده ،میتونه از خودش قانون در بیاره،امروز چند تا خطا ی مسلم رو نگرفت ودر عوض تکلهایی رو که توپ رو میزدند رو خطا میگرفت ،آقای فغانی حداقل 7 اشتباه تو این بازی داشت ،حالا چرا آقای عسگری تایید میکنه داوری امروز رو باید به عقل این آقا شک کرد !

    • بدون نام

      آره برای پرسپولیس فوق‌العاده بود

    • تاج کبیر

      آره جون عمت گربه رو گفتن شاهدت کیه گفت دمم داوریه آشغال رو میگی خوبه گل دوم لنگیا خطا نبود کارت هم داشت یا خیلی از صحنه های بازی که ۷۰ به ۳۰ به نفع لنگیا سوت میزد اصلا تمام هدفش کمک به لنگ بود با این کارشانسی همون بهتر کارشناس از مالدیو بیاریم بهتره

    • علی

      جالب بزنن بیفتی باید کارت هم بگیری این اقا با این طرز فکرش زمانی ریس داوران ما بود عمق فاجعه در بودن اینجور ادما در داوری کشور ما هس

    • بدون نام

      بله بازکنان استقلال هرچه خواستند خطا کردند آفرین

    • صادق

      چرا داوری که یک گل کاملا مردود را گل حساب میکند وبعد برای جبران اشتباه زودتر سوت پایان را میزند را خوب میدانیم خودمان را فریب ندهیم آقای فغانی در حد این بازی نبود

    • بدون نام

      فدراسیون عمدا داوران را به قضاوت به نفع لنگی هدایت میکنه.اون از ترکی بود که ابروشو گذاشت وحالا رفت واین هم از فغانی که خودش هم اقرار کرد لنگیه...واقعا شرافت چیز پر بهاییه که همه کس ندارنش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج