۴۷۹۱۷۷
۲۲ نظر
۵۰۰۴
۲۲ نظر
۵۰۰۴
پ

معمای یک جسد در کف آشپزخانه

جوان افغان که در جریان درگیری دوست و همکار خود را در خانه‌اش کشته و جسدش را درکف آشپزخانه دفن کرده بود در دادگاه به قصاص محکوم شد.

روزنامه ایران: جوان افغان که در جریان درگیری دوست و همکار خود را در خانه‌اش کشته و جسدش را درکف آشپزخانه دفن کرده بود در دادگاه به قصاص محکوم شد.
اما در زندان مدعی شد که همسر مقتول و برادرزنش او را کشته‌اند و در این جنایت هیچ نقشی نداشته است.
بیست و هشتم مرداد پارسال بود که صاحبخانه جوان افغان در تماس تلفنی با پلیس گفت مستأجر جوانش کف آشپزخانه را کنده و سپس چاله را پر کرده است. مأموران کلانتری بلافاصله در خانه مرد مستأجر حضور یافتند و پس از کنار زدن خاک کف آشپزخانه با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند. جوان افغان که در این خانه سکونت داشت در بازجویی گفت: بابت کارهای ساختمانی به دوستم بدهکار بودم و به‌همین خاطر وقتی به خانه‌ام آمد با هم درگیر شدیم و پس از آنکه خفه‌اش کردم جسدش را در کف آشپزخانه به خاک سپردم.
این جوان ۳۰ ساله به‌نام محمد در نخستین دادگاه به قصاص محکوم شد تا اینکه صبح دیروز در دومین مرحله از محاکمه‌اش منکر قتل شد و گفت من با همسر مقتول رابطه‌داشتم. او از من خواست که شوهرش را به قتل برسانم و من نپذیرفتم.

این زن وقتی با مخالفت من در کشتن شوهرش روبه رو شد، گفت من و برادرم این کار را انجام می‌دهیم اما جایی را نداریم تو او را به خانه‌ات دعوت کن و ما خود‌مان ترتیب کشتن‌اش را می‌دهیم تا اینکه آنها به خانه‌ام آمدند. ابتدا برادر این زن ضربه‌ای به سر دامادشان زد و زن هم با پارچه آبی او را خفه کرد و من هم جسد شوهرش را در کف آشپزخانه دفن کردم.پس از اظهارات عجیب این جوان افغان، همسر مقتول نیز در برابر قضات دادگاه ایستاد و گفت: «همه اظهارات این مرد دروغ‌است، من هیچ رابطه‌ای با این قاتل نداشتم و او دروغ می‌گوید.»
در پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند تا حکم‌شان را درباره متهم به قتل صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای خانم اگر هیچ رابطه ای نداشتی با برادرت توی خانه این افغانی چه می کردی پس توهم دروغ میگی وشاید افغانی راست میگه تو با او رابطه داشتی شوهرت فهمید خواستی سرش را زیر اب کنی که برادرت هم کمک شد از شما زنها در مکر وحیله هرچی بگی میاد شما به جن وانس درس میدین

    • بدون نام

      اینو خوب اومدی مکرزنان روهیچکس نداره

    • sara

      آقای بی نام 7.55 در مورد خانوما درست صحبت کن.این شعور و شخصیت شما رو میرسونه

    • اسرا

      مخاطب 7:44 اینقدر زود قضاوت نکن هنوز چیزی مشخص نشده چه زود حکم صادر کردی عزیزم..

    • بدون نام

      خجالت بکشین چرا تهمت میزنین?

    • عبداله

      کاربر7/44خب توهم شیر ی مکاره رو خوردی یعنی زن تورو نزاییده؟ اجی و دخترت و زنت چین

    • بدون نام

      جالبه هنوز شروع نشده چند زن وکیل وصی اومدن نظر دادن اما نمیخان بفهمن در هر قتل وجنایت پای یک زن وسطه شما که بفوریت میایین رجز خوانی همین الان تمام خبر هارو جستجو تا ببینید هم جنسان کی هستین در ضمن مادر بیچاره من تا میتونست کتک خورد از پدرم مثل شماها رجز خون نبود

    • بدون نام

      این پیرمرد با این نطر دادناش
      آقا جون خودت با زن نمیسازی چرا اونا رو مقصر میدونی

    • هادی آبادان

      اینجا قاضی باید بتونه قضاوت کند وتشخیص بدهد ککی راست میگه کی دروغ

    • هادی

      هر زنی که فاطمه زهرا نمیشه ولی باورو کنید این دور زمونه عوض شده مورد داشتیم هنوز زنه مهر عقدش خشک نشده رفته دادگاه شکایت کرده مهریه اش هزار سیصدو شسصتو.... بعد شما نطر بدین!!!

    • مصطفی

      خب, کاربر13/22مگه نمبگی مادرت کتک میخورد خب بقول خودتون مکار بوده کتک میخورده اگه کتک نمی خورد میدون داری میکرد و قتل

    • بدون نام

      ای بابا شماها برای چی پاچه هم را میگیرید! ای وای این دوره شده. بکش بکش،، دفن کن دفن کن، شده! حتی کف آشپزخانه که نیست! ترخینه خانه!!! شماها متمدن هستین حالا ممکنه هم صحت نداشته باشه! زن اگه خوش بر و صورت باشه!! انگی بهش می بندن!! اگه بد چهره باشه باز هم انگی به او می بندن. فقط به اصطلاح مردها هستن که اعمال و رفتار و کرداروگفتار خود را، نه می بینند و نه میشنوند!! نا سلامتی من هم از همین مردهای کر و کور هستم!! منو ببخشید

    • بدون نام

      آقا هادی مگه موقع عقد نمیگن مهریه عندالمطالبه یعنی هر وقت خواست اونو طلب میکنه و شوهر هم قبول میکنه و دختر رو به عقدش درمیاره حال چه مهر عقد خشک بشه چه نه این قضیه ربطی به حضرت فاطمه س نداره و خلاف شرع و قانون نیست و آ یا تمامی مردان مانند حضرت علی ع هستند؟
      این چه قیاسیست که فرموده اید ؟

    • ایرج

      متاسفم از اینکه در اینجا هم حقوق زنان نادیده گرفته میشه و بعضا زمان اظهار نظر بدون هیچ ملاحظه ای همه آنان را جمع بسته وبه یک دید نگاه میکنند نمیدانم ودر چه زمانی این دیدگاه تفاوت زن ومرد تمام میشودوچه زمانی میفهمند که تمام خصوصیات یک زن بد را یک مرد هم میتواند داشته باشد آنهایی که مدعی هستند در هر قتل پای زن در میان است،خوب است که بدانند در تمام ناهنجاریها که به پرونده های قطور ختم میشود،تنها ده درصد زنان نقش دارند،بیایید با انصاف نظر دهید...افکار بیست قرن پیش را کنار بگذارید،اکنون زنان در عرصه هایی موفقند که شاید در مردان نباشد وکمتر دیده شود

    • بدون نام

      ایرج خان تند نرو وایسا باهم بریم !!!!! فقطبتو وهمرزمانت در نظر میگم تواین گوله جای خبر ها سه تا خبر کافیه براتون که پای زن درمیونه مادر دو بچه هاشو کشت ودر خبر دیگر زنه مزاحم مرد زن داربوده مرده نصیحتش کرده توگوشش نرفته وبرا اینکه از زن خودش میترسیده یه وقت الکی گیر بده رفته زنه مزاحم را کشته وگوشش را اورده برا زنش که زنش باور کنه وخونه رو کفو یکم نکنه واون دیگری دوتا حوری بهشتی بنام ماساژ اومدن خونه مرده جواهر فروش سکه هاشو بردن ایرج خوان کافیه یانه خخخخخخهههههه کافیه !!!!!

    • بدون نام

      پیرمردی که ایرج خوان ایرج خوان میکنی اون زنایی که گفتی اگه مردی تو نقششون نبود کاری نمی تونستن بکنن اون مادره هم یه شوهر به اصطلاح مردش زن و بچه رو ول کرده و معلوم نیست کجا رفته اگه بالا سرشون بود و بهشون میرسید این اتفاق نمی افتاد . کافیه پیرمرد !!!!

    • بدون نام

      اون قاتله هم که داری ازش حمایت میکنی که بخاطر ثابت کردن به زنش آدم کشته قبل از اون دوتا جوونو کشته بود دو قتل قبلی که دیگه ربطی به زنش نداشت
      ...

    • بدون نام

      درود به وجودتون آقا مصطفی و آقا ایرج و جناب ،،،،ته

    • بینام

      در نظرها قضیه پیر مرد چیه ؟

    • بدن نام

      زپلشک وبازم زپلشک جواب دادین که زرشکی بود بگذریم اون دو حوری بهشتی سارق چی ؟ در ضمن چرا بمن گفتین پیرمرد ایا چشمهای بابا غوریتون می بینه من پیرم ؟

    • زلزله

      اگه بگیم در همه قتلها پای یک زن در میانه باید بگیم پای یک مرد هوسبازو خدانشناسو حیله گر هم در میانه !!!

    • بدون نام

      همه افغانیا بفرستین سوریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج