ایرادهای فیلمنامه ای در فیلم های اسکاری
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
کلاسینو_1
لاله زار مال_1
ریزخور_1
اپیلاسیون نانا 1
دکتر نداف کرمانی 1
زمردی_داخلی1
کلاسینو_3
ریزخور_3
دکتر نداف کرمانی 3
زمردی_داخلی3
لاله زار مال_3
اپیلاسیون نانا 3
دکتر نداف کرمانی 4
لاله زار مال_4
ریزخور_4
اپیلاسیون نانا 4
زمردی_داخلی4
کلاسینو_4
دکتر نداف کرمانی 2
زمردی_داخلی2
ریزخور_2
اپیلاسیون نانا 2
کلاسینو_2
لاله زار مال_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۴۷۹۴۲۰
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
۵۷۶۹
ممکن است فکر کنید وقتی یک فیلمنامه نویس به خاطر اثرش نامزد دریافت جایزه اسکار می‌شود، دیگر از دریافت «یادداشت» -همان پیشنهادهای با لحن تند که مسئولان اجرایی استودیوی سازنده فیلم، تهیه کنندگان و بعضی مواقع هم بازیگران در پروسه فیلمبرداری به فیلمنامه نویس می دهند تا در فیلمنامه تغییر ایجاد کند- معاف می شود. اما این تفکر قطعا اشتباه خواهد بود.
روزنامه بانی فیلم: ممکن است فکر کنید وقتی یک فیلمنامه نویس به خاطر اثرش نامزد دریافت جایزه اسکار می‌شود، دیگر از دریافت «یادداشت»؛ همان پیشنهادهای با لحن تند که مسئولان اجرایی استودیوی سازنده فیلم، تهیه کنندگان و بعضی مواقع هم بازیگران در پروسه فیلمبرداری به فیلمنامه نویس می دهند تا در فیلمنامه تغییر ایجاد کند- معاف می شود. اما این تفکر قطعا اشتباه خواهد بود.
 
ایرادهایی که استودیوها از فیلمنامه نویس های اسکاری گرفته بودند

الیسون شرودر و تئودور ملفی فیلمنامه نویس های پروژه موفق «چهره های پنهان» روز پنج شنبه در پنل «فرای کلمات» در مراسم سالانه انجمن نویسندگان آمریکا گفتند که مسئولان اجرایی کمپانی فاکس سرچ لایت از آن ها خواستند در فیلمی که نامزد دریافت سه جایزه اسکار شده و یکی از مفاهیم پایه ای اش ریاضی است، ریاضی کمتری به کار ببرند.

دیمین شازل هم گفت ازاو خواسته شد تا درام سولوی اوج فیلمش «ویپلَش» را حذف کند.

این ها تعدادی از جالب ترین داستان ها در مورد فیلمنامه نویس هایی است که در مراسم اسکار امسال نامزد دریافت جایزه هستند.

دیمین شازل برای «لالا لند»
 
ایرادهایی که استودیوها از فیلمنامه نویس های اسکاری گرفته بودند 

ماجرا مربوط به فیلم «ویپلش» می شود، فیلمی که با یک درام سولوی طولانی به پایان می رسد که  نحوی نتیجه نهایی ساختن کل این فیلم بود. یادداشتی که من دریافت کردم می گفت کلا از شر این صحنه خلاص شو. در یادداشت آمده بود «پسره درام زدنش خوب است. می فهمیم.»

رت ریس و پل ورنیک برای «ددپول»
 
ایرادهایی که استودیوها از فیلمنامه نویس های اسکاری گرفته بودند 

ما هجوی از سریال «سوپرانوها» به نام «گوجه ها» نوشتیم. همه شخصیت های اول میوه و سبزیجات بودند. نبرد گوجه ها مقابل موزها بود. یادداشتی که دریافت کردیم این بود که «خیلی خوب است، اما حالا همه‌شان باید حتما میوه و سبزیجات باشند؟»

کنت لانرگان برای «منچستر کنار دریا»
 
ایرادهایی که استودیوها از فیلمنامه نویس های اسکاری گرفته بودند 

دارم سعی می کنم به یک یادداشت واقعا بد که دریافت کردم فکر کنم، اما در ۲۰ سال گذشته هربار که مسئولان استودیویی به من یادداشت داده اند من وارد یک نوع خلسه هیپنوتیزم گونه شدم که در آن فقط سر تکان می دهم و می گویم «اوه چقدر جالب بود.» یک بار ایده ساخت یک فیلم کمدی دادم و یک نفر در یادداشتش پرسید که «سرگرمی اش کجاست؟» که من گفتم نمی‌دانم.

الیسون شرودر برای «چهره های پنهان»
 
ایرادهایی که استودیوها از فیلمنامه نویس های اسکاری گرفته بودند 

من واقعا هیجان زده بودم، داشتم ایده ساخت یک فیلم تریلر با دو شخصیت اول زن را می دادم که داستانش هم به جاسوسی مربوط می‌شد. مسئول استودیو گفت، «اوه! عاشقش هستیم! عالیه! می توانی کاری کنی داستان طوری عوض شود که یا درباره رابطه خانوادگی یا رابطه دو مرد باشد؟» من هم گفتم اگر واقعا من را استخدام می کنید، بله!

تئودور ملفی برای «چهره های پنهان»
 
بیشتر یادداشت هایی که دریافت می کنید از طرف بازیگران هستند. خیلی بد هستند. یکی از افراد استودیوی فاکس سرچ لایت گفت «باید واقعا انقدر ریاضی داشته باشیم؟» بنابراین من هم وانمود کردم که به حرفش علاقه دارم، اما نه، داستان کلا درباره ریاضی است. بعد هم کوین کاستنر یک شب به من زنگ زد و گفت «دارم به خط مو عقب کشیده شده روی پیشانی فکر می کنم.»

من هم گفتم «خیلی خب، چرا؟» که او گفت «فقط فکر می کنم این یارو ممکنه همچین مدل مویی داشته باشه.» بنابراین من به استودیو زنگ زدم چون عاشق شکنجه کردن آن ها هستم و گفتم «کوین کاستنر می خواهد خط موی شخصیتش عقب تر باشد» و آن ها هم قاطی کردند و گفتند «ما کوین کاستنر را درست همینطور که هست می خواهیم!» بنابراین برگشتم پیش کوین و گفتم همه در استودیو فکر می کنند چنین کاری باعث می شود تو پیر به نظر برسی. او هم گفت «اوه، خب پس می توانم آدامس بجوم؟»

بری جنکینز برای «مهتاب»
 
ایرادهایی که استودیوها از فیلمنامه نویس های اسکاری گرفته بودند 

«خب، پس همه سفیدپوست ها کجان؟»

(یادداشت: هایزرر پرید وسط و گفت «در جمعیت تماشاچی». حسابی خندید)

اریک هایزرر برای «ورود»
 
ایرادهایی که استودیوها از فیلمنامه نویس های اسکاری گرفته بودند 

اول قسمت معرفی ایده فیلم بود که من گفتم «یک جاسوس هست و زنی هم دارد». مدیر استودیو گفت «زن ندارد. ادامه بده.»

تیلور شریدان برای «Hell or High Water»
 
ایرادهایی که استودیوها از فیلمنامه نویس های اسکاری گرفته بودند 

وقتی یادداشت ها از راه رسیدند همراه لانرگان بودم. یهو وضعیت کارتونی شده بود. در یک ملاقات بودم، یک پایلوت برای شبکه ای ام سی نوشته بودم و همه نشسته بودیم و آن ها داشتند یادداشت های شان را می دادند به من و من هم گوش می کردم. بعد از مدتی گفتم «دارید درباره چی صحبت می کنید؟»

که آن ها هم گفتند «تیلور، باید دنبال یادداشت درون یادداشت بگردی.» من گفتم «خیلی خب، اما چرا فقط خود یادداشت را به من نمی دهید؟» آن ها با جدیت کامل به من نگاه کردند و گفتند «خب، هنوز نمی دانیم خود یادداشت چیست.»

تاد بلک تهیه کننده «فنس ها»
 
ایرادهایی که استودیوها از فیلمنامه نویس های اسکاری گرفته بودند 

یک فیلم وسترن به اسم «هفت دلاور» با کمپانی سونی پیکچرز ساختیم. بزرگترین یادداشتی که در مراحل توسعه و فیلمبرداری پروژه دریافت کردیم، این بود که «واقعا باید کلاه کابویی و ریش داشته باشند؟» من هم گفتم «نکنه می خوای اسب هم نداشته باشند؟» این به صورت روزانه یکی از یادداشت های اصلی مان بود.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
خرید باکس 1
شیرآلات زمانی_1
انجمن پرستاری ایران_1
سوییچ ایران_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
دکتر نائبی_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
سوییچ ایران_3
خرید باکس 3
شیرآلات زمانی_3
دکتر نائبی_3
انجمن پرستاری ایران_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
شیرآلات زمانی_4
خرید باکس 4
سوییچ ایران_4
انجمن پرستاری ایران_4
دکتر نائبی_4
شیرآلات زمانی_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
دکتر نائبی_2
انجمن پرستاری ایران_2
سوییچ ایران_2
خرید باکس 2
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
شفا_فوترموبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
زمردی_فوتر موبایل اصلی
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
دارو سازی عبیدی - فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
زمردی_فوتر اصلی
کلینیک النا_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
دکتر عارفی - فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
فنی آتل_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
دارو سازی عبیدی - فوتر
شفا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
آیلین_تزریق چربی
آیلین_فوتر بلفارو
قالیشویی ادیب_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
قالیشویی نوین_فوتر