۴۸۰۲۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سرمایه گذاران تاثیرگذار در بازار جهانی

در هر صنعتی افرادی وجود دارند که تاثیر بسیاری در آن صنعت دارند. به طور مثال، گلف، تایگر وودز را دارد، دنیای سیاست رئیس جمهور آمریکا را دارد و صنعت سرمایه گذاری نیز افرادی را دارد که باعث ایجاد جنبش های موثری در صنعت خود شده اند.


سرمایه گذاران تاثیرگذار در بازار جهانی




برترین ها : در هر صنعتی افرادی وجود دارند که تاثیر بسیاری در آن صنعت دارند. به طور مثال، گلف، تایگر وودز را دارد، دنیای سیاست رئیس جمهور آمریکا را دارد و صنعت سرمایه گذاری نیز افراد زیر را دارد که باعث ایجاد جنبش های موثری در صنعت خود شده اند.

سرمایه گذاران تاثیرگذار در بازار جهانی
1.وارن بافِت

تفاوت وارن بافت در شهرت اوست که در بیرون از صنعت سرمایه گذاری نیز شناخته شده و مشهور است. در میان همه صداهای پیشگام بازار، بافت بزرگ ترین فرد است؛ اگرچه صدای او بسیار کم شنیده شده است. بافِت، مدیر عامل شرکت برکشایر هاتاوی است که حدود 184 میلیارد دلار آمریکا ارزش دارد. او سومین مرد ثروتمند جهان است و امپراطوری خود را به عنوان یکی از سرمایه دارهای بزرگ با حمایت از استراتژی خرید و نگهداری برپا کرده است.

در طول کسادی بازار جهانی در سال 2009 میلادی، او مقاله ای در روزنامه نیویورک تایمز نوشت. این نوعی رای اعتماد گرفتن در میان صنعت اقتصادی بود که در حال زمین خوردن بودند. هنگامی که بافِت حرفی می گوید، همه بازار به آن گوش می کنند. با تماشای وال استریت می توان به سادگی تاثیر بافِت در جامعه اقتصادی و رسانه های این بازار را دید.


سرمایه گذاران تاثیرگذار در بازار جهانی

۲.کارل ایکان

کارل ایکان یکی از مشهورترین سرمایه دارهای دنیا است. او با خرید دارایی شرکت هایی که در حال فروپاشی هستند، مدیریت آنها را به دست می گیرد. این مرد بزرگ، کنترل شرکت های مشهور و متعددی را به عهده دارد و کارهای انسان دوستانه بسیاری انجام داده است. به طوری که در سال ۲۰۰۱ میلادی لقب «فرشته محافظ» را دریافت کرد.


سرمایه گذاران تاثیرگذار در بازار جهانی

۳.بیل گراس

بیل گراس موسس و مدیر سرمایه گذاری موسسه سرمایه گذاری بین المللی PIMCO است که روی اوراق قرضه متمرکز است. دلیل شهرت جهانی گراس، دیدگاه خاص او به سیاست های مالی و آموزه های سرمایه گذاری است. در طول سال ها، او فراخوان های مشهوری داشته است و هشدار سال ۲۰۱۱ میلادی وی به سرمایه گذارها برای فاصله گرفتن از صندوق دولتی برای بازگشت منفی سرمایه در اثر تورم نیز شامل آنها است.


سرمایه گذاران تاثیرگذار در بازار جهانی

۴.دنیس گارتمن

گارتمن بیشتر برای روزنامه خود به نام گارتمن نامه مشهور است. این خبرنامه چهار صفحه ای هر روز چاپ می شود. این خبرنامه را سرمایه گذاران بزرگ در جهان خریداری می کنند زیرا حاوی تفسیرهای مفیدی در مورد بازار جهانی است. اگر به دنبال منبعی مناسب و قابل اعتماد در مورد وضعیت جهانی طلا هستید، دنیس گارتمن بهترین گزینه است.

گارتمن نه تنها مفسر وضعیت بازار، بلکه خودش نیز تاجر است. قوانین ۲۲ گانه او برای تجارت از جمله مطالبی است که حتما باید خواند. یکی از قونین او این است که باید بیش از مسایل اقتصادی، روانشناسی عمومی بدانید.


سرمایه گذاران تاثیرگذار در بازار جهانی

۵.کامپیوتر

شاید کمی عجیب به نظر برسد که کامپیوتر نیز در پویایی و تغییر بازار جهانی نقش دارد. اما باید بدانید به ازای هر سه دادو ستی که به صورت دستی انجام می شود، ۷ خرید و فروش با کامپیوتر انجام می شود - و این هفت معامله در عرض یک ثانیه انجام می شوند.

شاید جالب باشد بدانید کامپیوترها بسیار مهم تر از صندوق های سرمایه گذاری تامینی و شركت‌ تعاونى‌ سرمايه‌ گذارى در سهام‌ هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج