۴۸۰۹۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اپلیکیشن تلویزیونی جدید اپل در راه است

اپل در حال تهیه و تولید یک برنامه تلویزیونی یا گیم شو موسوم به "سیاره اپلیکیشن ها" است که تیزر تبلیغاتی آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

وب سایت تک شات: اپل در حال تهیه و تولید یک برنامه تلویزیونی یا گیم شو موسوم به "سیاره اپلیکیشن ها" است که تیزر تبلیغاتی آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.
اپلیکیشن تلویزیونی جدید اپل در راه است

در این برنامه، توسعه دهندگان اپلیکیشن، کارهای خودشان را به معرض نمایش قرار می دهند و در واقع در طول شو بیش از هرچیز با مشکلات پیرامون این دسته از افراد و چالش های مختلفی که برایشان اتفاق می افتد آشنا می شویم. چهار نفر از افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی در این شو به عنوان داور حضور دارند که توسعه دهندگان اپلیکیشن با آن ها سروکار خواهند داشت. جسیکا آلبا، will.i.am، گوئینت پالترو و گری واینرچاک چهار داور این برنامه تلویزیونی هستند.

اگر این داوران اپلیکیشن ارایه شده توسط هر توسعه دهنده را مفید و یا جالب بدانند به آن رای خواهند داد و در نتیجه هر توسعه دهنده می تواند در تیم یکی از این داوران پذیرفته شود. سپس داوران کمک می کنند تا این اپلیکیشن ها برای سرمایه گذاران آماده شوند. در مرحله فینال، توسعه دهندگان ایده هایشان را به سرمایه گذاران اعلام می کنند تا در نهایت اپلیکیشن های موفق صاحب جایزه ای بسیار بزرگ شوند. این جایزه بزرگ شامل یک بخش نقدی که پرداخت میلیون ها دلار است می شود و در کنار آن هم اپلیکیشن در بخش featured apps در اپ استور قرار خواهد گرفت.

این گیم شو که حالت مسابقه ای دارد، از طریق اپل موزیک بر روی پلتفرم های اپل تی وی، آیفون، آیپد، پی سی و مک قابل مشاهده خواهد بود. هنوز زمان پخش رسمی این برنامه تلویزیونی اعلام نشده، اما به گفته ادی کیو، پخش سیاره اپلیکیشن ها در بهار شروع خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج