۴۸۱۵۰۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

الترابوک های سری ۹ سامسونگ؛ بهترین انتخاب

سامسونگ به تازگی سری جدید الترابوک های Series ۹ را روانه بازار کرده است. آمار خرابی بسیار پایین و کارایی مناسب این کامپیوترها نیز از جمله مزایای سامسونگ برشمرده می شوند.

مجله سخت افزار: سامسونگ به تازگی سری جدید الترابوک های Series ۹ را روانه بازار کرده است. در این مطلب به جزئیات سبک و باریک ترین الترابوک های موجود می پردازیم. همانطور که می دانید سامسونگ پس از اپل در ایالات متحده، مورد اعتماد ترین برند تولید کننده نوت بوک است.
الترابوک های سری 9 سامسونگ؛ بهترین انتخاب
همچنین آمار خرابی بسیار پایین و کارایی مناسب این کامپیوترها نیز از جمله مزایای سامسونگ برشمرده می شوند. نسخه 13.3 اینچی از این محصول تنها 1.8 پوند وزن دارد و به عنوان سبک ترین نوت بوک حال حاضر به حساب می آید. سامسونگ در این سری از پورت های USB-C با قابلیت شارژ تجهیزات جانبی استفاده کرده است.
این رابط می تواند تا 10 وات جریان را به خروجی منتقل نماید. باتری های مورد استفاده در آنها دارای فناوری AFC است که تضمینی برای خروج تکنیک Fast Charge است. باتری داخلی این الترابوک تا 7 ساعت بدون نیاز به برق شهر فعال بوده و در مدت زمان تنها 80 دقیقه به شارژ کامل می رسد. مدل های 15 اینچی نیز با 20 دقیقه اتصال به برق شهر جهت شارژ، تا 3.5 ساعت استفاده را ارائه می دهند.
الترابوک های سری 9 سامسونگ؛ بهترین انتخاب

در رنگ های مشکی سامسونگ از نوعی منیزیم ترکیبی استفاده کرده است و متریال آن به نوعی است که دارای ضخامت پایین اما مقاومت بسیار بالا است. تقویت بدنه در آنها از طریق میکرو قوس اکسیداسیون (MAO) صورت پذیرفته است. این متریال معمولا در هوا و فضا، هوانوردی و صنایع دفاع استفاده می شود.
روند الکتروشیمیایی شامل استفاده از یک پوشش تا حد زیادی اکسید کریستالی است. ضخامت به بدنه نوت بوک که حفاظت کافی در برابر خوردگی، ضربه و سایش کلی و پارگی فراهم می کند. نوت بوک های سری ۹ سامسونگ به دو نرم افزار اختصاصی با عناوین PC Message و PC Gallery مجهز شده اند.
الترابوک های سری 9 سامسونگ؛ بهترین انتخاب

کاربران به آسانی می توانند گوشی های موبایل هوشمند خود را به صورت بیسیم به آنها متصل کرده و پیام های شبکه های اجتماعی، تصاویر، اطلاعات و ... را به شیوه ای نوین به نوت بوک خود بیاورند. نمایشگرهای Samsung Ultra Book ۹ Series به پوشش ضد انعکاس و پروفایل Outdoor Mode مجهز هستند.
شدت نور بالا در پنل باعث خواهد شد تا در آفتاب و نور زیاد نیز قادر به مشاهده محتویات باشید. ضمن آنکه این محصولات در برخی مدل ها به فناوری HDR نیز مجهز هستند. جهت امنیت بیشتر، سامسونگ از حسگر اثر انگشت و ویندوز سلام (Windows Hello) مجهز شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج