۴۸۱۶۷۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نصرالله: چیزهایی داریم که صهیونیست ها را شگفت زده می کند

نصرالله خطاب به افسران و فرماندهان ارتش صهیونیستی تاکید کرد: اگر مرتکب حماقت شوید و جنگی را علیه لبنان شروع کنید، شگفت زده خواهید شد و با همان چیزی مواجه خواهید شد که همواره از آن می ترسید.

« سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با گرامیداشت حضرت امام خمینی (ره) ، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه نیروهای مجاهد و مقاومت تبریک گفت و تاکید کرد که انقلاب اسلامی معادله های در منطقه را تغییر داده است.

سید حسن نصرالله عصر پنجشنبه از طریق ویدئو کنفرانس در مراسم سالگرد شهادت رهبران و فرماندهان « سید عباس موسوی» سید شهدای مقاومت اسلامی، « راغب حرب» شیخ شهدای مقاومت اسلامی و « عماد مغنیه» فرمانده بزرگ جهادی مقاومت اسلامی سخنرانی کرد.

این مراسم تحت عنوان« سرداران پیروزی» به طورهمزمان در شهرک نبی شیت ، شهرک جبشیت و روستای طبردیا زادگاه این سه سردار بزرگ مقاومت اسلامی لبنان برگزار شد.
سید حسن نصرالله در این مراسم « محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران و « علی عبدالکریم علی» سفیر سوریه در لبنان هم حضور داشتند، تاکید کرد که در این مناسبت بار دیگر بر وفاداری و التزام خود به آرمان ها و خط مشی مقاومت ، شهادت و پیروزی مجاهدان و شهدای مقاومت به ویژه سرداران پیروزی تاکید می کنیم.

دبیرکل حزب الله با بیان اینکه هدف تهدیدهای اسرائیل به جنگ علیه لبنان که از سال 2006 تاکنون بارها تکرار شده ، اعمال فشار بر مردم لبنان به ویژه هواداران مقاومت است،

اظهارداشت: حتی اگر « دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل را به جنگ علیه لبنان تشویق کند، بازهم ما نمی ترسیم و هرگز هراسی به خود راه نمی دهیم.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: برخی کشورهای عربی ، اسرائیل را به جنگ علیه مقاومت لبنان تحریک می کنند زیرا حزب الله توطئه های سیاه آنها در منطقه را ناکام ساخته است.

وی با بیان اینکه « اسرائیلی ها می دانند که اگر موشک ها به نیروگاه اتمی دیمونا و یا مخازن آمونیاک اصابت کند، چه حجمی از خطر رژیم اسرائیل را تهدید می کند»، گفت: اسرائیلی ها با باور به قدرت و توان مقاومت لبنان مخازن آمونیاک در حیفا را تخلیه کرده اند.

دبیرکل حزب الله با تاکید به اینکه« برخی تخلیه مخازن آمونیاک در حیفا را نشانه ای برای شروع جنگ دانسته اند»، افزود: اسرائیلی ها به این باور رسیده اند که مقاومت در صورت شروع جنگ تنها در خاک لبنان و یا مرزها نخواهد جنگید و به همین دلیل شاهد ایجاد استحکامات و دیوارها در اطراف شهرک های صهیونیست نشین و مناطق حساس امنیتی و نظامی توسط ارتش اسرائیل هستیم.

وی با تاکید به اینکه « موشک های حزب الله به مخازن آمونیاک اسرائیل هرجا که آن را مخفی کنند، می رسد»، اظهارداشت: به دشمن اسرائیلی نصیحت می کنیم که نیروگاه اتمی دیمونا و مخازن آمونیاک را تخلیه کنند.سید حسن نصرالله با بیان اینکه « مقاومت و ارتش لبنان برای مقابله با بدترین حالات آماده هستند»، به افسران صهیونیست هشدار داد که اگر بر مبنای اطلاعات اشتباه فکر کنند می توانند علیه لبنان مرتکب حمله نظامی شوند، سخت در اشتباه هستند.

وی خطاب به افسران و فرماندهان ارتش صهیونیستی تاکید کرد: اگر مرتکب حماقت شوید و جنگی را علیه لبنان شروع کنید، شگفت زده خواهید شد و با همان چیزی مواجه خواهید شد که همواره از آن می ترسید.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: امروز شاهد فصلی دیگر از فصول نابودی قضیه فلسطین و شتاب برخی دولت های عربی برای عادی سازی روابط با دشمن غاصب صهیونیستی و برقراری روابط با آن هستیم و حتی اظهارات ژنرال « میشل عون» رئیس جمهوری لبنان در سفر به مصر و سخنرانی در مقر اتحادیه عرب در خصوص قضیه فلسطین، مقدسات و مقاومت آنها را ناراحت کرده است به ویژه اینکه ژنرال عون تاکید کرد که دشمن صهیونیستی موفق شده جنگ اسرائیلی - عربی را به جنگ عربی - عربی تبدیل کند.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه« کجاست مواضع و پاسخ عربی به اقدامات دشمن صهیونیستی؟»، گفت که گویا جواب آنها،افزایش کشتار در یمن ، بحرین و سوریه و توطئه علیه ایران است.

وی تصریح کرد: نقاب از چهره برخی حاکمان عرب و منافقانی که در سال های گذشته به دروغ مدعی حمایت از قضیه فلسطین بوده اند، برداشته شده است اما ملت ها مایوس نمی شوند و انسان های مومن و پاک و مقاوم سرزمین ها و مقدسات اشغالی را از چنگ دشمن صهیونیستی آزاد می کنند و امروز یکی از نشانه های این مقاومت ، اددامه انتفاضه قدس در فلسطین است.

دبیرکل حزب الله گفت: به مردم فلسطین تاکید می کنم که جهان و منطقه این گونه باقی نخواهد ماند و بسیاری از توطئه ها و فتنه ها فرو می پاشد زیرا از درون رنج ها، نسل هائی از نیروهای مومن و مقاوم متولد می شوند که پیروزی های سرنوشت ساز را رقم می زنند.

سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود به پرونده های بحرین و یمن اشاره کرد و گفت که ملت بحرین موفق شده است با ایمان به خداوند و ایثارگری از آیت الله شیخ عیسی قاسم برای چند ماه در مقابل تجاوزهای نیروهای نظام بحرین حمایت کند.

وی افزود: آنچه امروز دربحرین جریان دارد ، یک تصمیم سعودی است که با همدستی برخی از فتنه گران در حال ریختن خون ملت بحرین هستند.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: اسرائیل شریک سعودی در تجاوز علیه یمن است که با حمایت انگلیس و امارات صورت گرفته اما بیشتر ملت یمن و رهبران جوان و حکیم آن با شعار « هیهات من الذله» برای دفاع از کشورخود قیام و مقاومت کرده و ایثارگری می کنند.

سید حسن نصرالله بیان اینکه « سعودی در جنگ علیه یمن مزدورانی را از برخی کشورها استخدام کرده است تا شاید بتوانند مقاومت و اراده ملت یمن را بشکنند»، تصریح کرد:در یمن روزانه دهها انسان کشته می شوند زیرا سعودی می خواهد جنگ علیه یمن به گونه ای تمام شود که آبروی حاکمان آن حفظ شود.

وی اظهارداشت: به فرماندهان شهید و همه شهدای خود تاکید می کنیم که در مقابل همه توطئه ها می ایستیم و امروز در آستانه پیروزی بر طرح آمریکائی ، سعودی و اسرائیلی که « داعش» خوانده می شود، قرار داریم.

دبیرکل حزب الله با بیان اینکه« تصمیم برای ایجاد داعش را آمریکا اتخاذ کرد اما تامین مالی ، فکری و تسلیحاتی آن بر عهده سعودی استم، گفت: اگرچه هدف از ایجاد داعش نابودی همه منطقه مانند سوریه و عراق بود اما امروز سحر جادوگر به خودش بازگشته است.

سید حسن نصرالله تاکید کرد که بر عهده خود با فرماندهان شهید و سرداران پیروزی باقی هستیم و راه و مسیر را تا پیروزی نهائی ادامه می دهیم.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج