۴۸۱۷۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مل گیبسن به دنیای ابرقهرمان‌ها وارد می‌شود

مل گیبسن که با درام جنگی «هکسا ریج» و کسب شش نامزدی در رقابت اسکار امسال حضور دارد، این روزها مشغول مذاکره با استودیوی «برادران وارنر» است تا در مقام کارگردان، دنباله بعدی «جوخه انتخاری» (Suicide Squad) را مقابل دوربین ببرد.

آی ‌سینما: مل گیبسن که با درام جنگی «هکسا ریج» و کسب شش نامزدی در رقابت اسکار امسال حضور دارد، این روزها مشغول مذاکره با استودیوی «برادران وارنر» است تا در مقام کارگردان، دنباله بعدی «جوخه انتخاری» (Suicide Squad) را مقابل دوربین ببرد. به این ترتیب، گیبسن ۶۱ ساله جایگزین دیوید آیر سازنده قسمت اول خواهد شد و برای نخستین‌بار در کارنامه حرفه‌ای خود، فیلمسازی در دنیای ابرقهرمان‌های کتاب‌های مصور دی سی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش «گاردین»، گیبسن کارگردان برنده اسکار که در چند ماه گذشته و به دنبال اکران جدیدترین فیلمش بار دیگر به روزهای اوجش بازگشته است، گزینه اصلی تهیه‌کنندگان «برادران وارنر» برای ساخت قسمت دوم «جوخه انتحاری» به شمار می‌رود.

اگرچه قسمت نخست این فیلم ابرقهرمانی با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان روبه‌رو شد، اما استقبال گسترده سینماروهای سراسر دنیا فروش جهانی فیلم را به بیش از ۷۴۶ میلیون دلار رساند. ویل اسمیت، جرد لتو و مارگو رابی سه ستاره اصلی تولید مشترک «دی سی کمیکز» و «برادران وارنر» بودند.

از زمان اکران فیلم، آیر نسبت به بعضی عناصر و مولفه‌های فیلم خود ابراز تردید کرده بود اما همچنان قرار است پروژه بعدی دی سی را با عنوان «آژیرهای شهر گاتام» مقابل دوربین ببرد. این پروژه با تمرکز بر شخصیت‌های شرور زن کتاب‌های مصور دی سی به تصویر کشیده خواهد شد و دومین همکاری آیر و رابی محسوب می‌شود.

همچنین «هالیوود ریپورتر» به نقل از منابع آگاه از تلاش این روزهای گیبسن برای آشنایی با محتوای کتاب‌های دی سی و شخصیت‌های داستان‌های مصورش خبر داده است. از طرف دیگر، استودیوی قدرتمند هالیوود گزینه‌های دیگری را نیز در نظر دارد که در صورت منتفی شدن همکاری با گیبسن، جایگزین او شوند.

کارگردان و بازیگر سرشناس هالیوود بعد از سال‌ها، دوباره با سیل پیشنهادات سینمایی روبه‌رو شده و ظاهرا قرار است در ساخت دنباله بعدی کمدی «خونه بابایی» به دو ستاره فیلم شامل ویل فرل و مارک والبرگ ملحق شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج