۴۸۲۰۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش سمپائولی به شایعه حضور در نیوکمپ

خورخه سمپائولی با اعلام این موضوع که تمام تمرکزش را معطوف به هدایت سویا کرده است در خصوص شایعات منتشر شده در خصوص حضور او در نیوکمپ اعلام کرد هیچ کس چیزی نمی داند.

وبسایت نود: خورخه سمپائولی با اعلام این موضوع که تمام تمرکزش را معطوف به هدایت سویا کرده است در خصوص شایعات منتشر شده در خصوص حضور او در نیوکمپ اعلام کرد هیچ کس چیزی نمی داند.

واکنش سمپائولی به شایعه حضور در نیوکمپ

خورخه سمپائولی که شایعات متعددی پیرامون حضور او به جای لوییز انریکه در نیوکمپ به گوش می رسد با پنهان نکردن علاقه اش برای حضور روی نیمکت بارسلونا اعلام کرد در حال حاضر تمام تمرکزش را معطوف به هدایت سویا کرده است. پس از شکست سنگین بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن شایعات متعددی پیرامون حضور او به جای لوییز انریکه پس از اتمام فصل شنیده می شود، سمپائولی تنها در نخستین فصل حضورش در لیگ اسپانیا عملکرد فوق العاده ای داشته است و تنها با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رتبه سوم لالیگا حضور دارد همچنین او با سویا تا نیم فصل ۴۲ امتیاز کسب کرده است که برای این باشگاه رکورد تلقی می شود. او در مصاحبه ای که با وبسایت رسمی باشگاه سویا داشته است در خصوص ارتباط با باشگاه بارسلونا گفت:

چیزی را به کسی توضیح نخواهم داد چرا که چیزی برای گفتن وجود ندارد. تمرکزم را معطوف به سویا کرده ام تا در اینجا به کار ادامه بدهم و آن ایده هایی که مد نظر دارم را در باشگاهی که من را به اروپا آورده است پیاده کنم. تمام فوتبال در زمان حال و واقعیت موجود می گذرد و واقعیت در زمان حال این است که برای موفقیت سویا تمام تلاشم را خواهم کرد. با این حال هیچ کس از فردای خود خبر ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج