۴۸۳۸۲۰
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

طنز؛ از شاگردی دیوید كاپرفیلد شعبده باز در محضر وزیر راه

معصومه ابتكار از جدیدترین ابتكارِ «سازمان حفاظت از ریه، گوش و حلق و بینی» (حفاظت از محیط زیست سابق!) خبر دارد. ایشان كه در جمع خبرنگاران حاضر بود، اعلام كرد از آنجا كه تلاش‌های چهل و خرده‌ای ساله برای حل مشكل گرد و...

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

معصومه ابتكار از جدیدترین ابتكارِ «سازمان حفاظت از ریه، گوش و حلق و بینی» (حفاظت از محیط زیست سابق!) خبر دارد. ایشان كه در جمع خبرنگاران حاضر بود، اعلام كرد از آنجا كه تلاش‌های چهل و خرده‌ای ساله برای حل مشكل گرد و غبار برخی استان‌ها، به جایی نرسیده، این سازمان توانسته با همكاری محققان علم زیست شناسی به یك كشف حیرت‌انگیز علمی دست یابد، یعنی ابداع اولین «خاكشُش» جهان!

ایشان وقتی قیافه بهت‌زده خبرنگاران را مشاهده كرد، ادامه داد: «خاكشش، یه چیزیه مثل آبشش، منتها برای تنفس در هوای خاكی بسیار مناسب است و اصلا اگر فردِ دارای خاكشش وارد محیطی عاری از گرد و غبار شود، به سرفه می‌افتد و خاكشش‌اش، سیاه می‌شود!

از فردا طرح تعویض شش شهروندان استان‌های خاك خیز با خاكشش آغاز می‌شود». وی در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران كه پرسید: «هزینه‌های این عمل جراحی چطور باید پرداخت شود؟» گفت: «خوشبختانه دولت برای این عمل جراحی وام با درصد سود پایین به متقاضیان پیوند خاكشش می‌دهد و تازه مراكز پیوند، دفترچه بیمه هم قبول می‌كنند! در ضمن اگر بیمار داغی شش‌اش را هم به بیمارستان اهدا كند، 30 درصد تخفیف می گیرد!»

مهندس بقایی كه از حلقه یاران نزدیك دكتر احمدی‌نژاد است، پس از چهل سال، از قانون انتخاباتی‌ای كه باعث شد چهل سال قبل اعلام كاندیداتوری كند، پرده برداشت.

مهندس بقایی در جمع خبرنگاران گفت: «قانونی كه باعث شد 40 سال قبل كاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوم، قانون بقای كاندیدا نام دارد.

براساس این قانون، شاید خود آقای احمدی‌نژاد كاندیدا نشود، ولی كاندیداتوری از بین نمی‌رود و از ایشان به جناب مشایی، از جناب مشایی به بنده و از بنده به آقای الهام و از ایشان به دیگر دوستان منتقل مي‌شود. البته شاید خیلی‌ها بگویند مگر كاندیداتوری سرماخوردگی است كه این طوری منتقل شود؟

بنده در پاسخ می‌گویم سرماخوردگی نیست، ولی خب، دوای سرماخوردگی و خیلی دردهای دیگر است! دكترِ بنده، چهل سال قبل به من توصیه كرد برای سوء‌هاضمه‌ای كه یادگار آن چند ماه حبس‌ام بود، به جای قرص و دارو، كاندیدا شوم! راستش شما كه غریبه نیستید، الان هم چند ماهه كه دوباره سوء هاضمه‌ام عود كرده!»

دیوید كاپرفیلد در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود سرانجام اعتراف كرد كه با وجود تمام تردستی‌ها و شعبده‌بازی‌هایی كه انجام داده و حتی از دیوار چین هم عبور كرده، در مقابل عباس آخوندی (وزیر راه و شهرسازی چهل سال قبل ایران) شاگرد كوچكی بیش نیست و امیدوار است استاد آخوندی، او را به شاگردی قبول كند!

وقتی خبرنگاری كه با دیوید كاپرفیلد مصاحبه می‌كرد، دلیل این ادعای عجیب را از نامبرده پرسید، ایشان گفت: «من با این همه ادعا، یك بار بیشتر نتوانستم از دیوار چین عبور كنم ولی جناب آخوندی تا همین الان، دو بار از سد قطور و محكم استیضاح رد شده... آن هم مقابل چشم هزاران بیننده! فرق بین دیوار چین و سد استیضاح هم یك چیزی مثل دیوار كاغذی و دیوار بتنی است... استاد! دریاب این شاگرد كوچك‌ات را... قول میدم اگه رمز و رموز كارت رو یادم بدی، من هم هر وقت دو تا قطار خواستن به هم بخورن، قبل از برخورد، یكی‌شون رو غیب كنم!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی عالی عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج