۴۸۴۳۶۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نام نسخه بعدی اندروید چیست؟

گوگل نام سیستم عامل‌های موبایلی خود را متناسب با ترتیب حروف الفبا انتخاب می کند و در حال حاضر نام جدیدترین نسخه سیستم عامل، نوقا نام دارد، گوگل علاوه بر ترتیب اولولیت حروف الفبا، نام نسخه‌های مختلف اندروید را از میان دسرهای مختلف انتخاب کرده است.

وب سایت تک شات: گوگل نام سیستم عامل‌های موبایلی خود را متناسب با ترتیب حروف الفبا انتخاب می کند و در حال حاضر نام جدیدترین نسخه سیستم عامل، نوقا نام دارد، گوگل علاوه بر ترتیب اولولیت حروف الفبا، نام نسخه‌های مختلف اندروید را از میان دسرهای مختلف انتخاب کرده است.
نام نسخه بعدی اندروید چیست؟
انتظار می‌رود که گوگل در سال 2017 میلادی نسخه جدیدی از پلتفرم اندروید را به بازار عرضه کند و به احتمال زیاد این نسخه جدید با حرف O آغاز خواهد شد.

اکنون سوال اینجاست که گوگل برای نامگذاری این اندروید جدید، کدام یک از دسرهایی که با حرف O شروع می‌شوند را انتخاب خواهد کرد. نائب رئیس ارشد اندروید یعنی Hiroshi Lockheimer به تازگی پستی را در توییتر منتشر و به این موضوع اشاره کرده که احتمالاً نسخه بعدی اندروید، "اوریو" نام خواهد داشت.

البته با توجه به اینکه اوریو در تعریف کلی دسر محسوب نمی‌شود، ممکن است گوگل مانند اندروید 4.4 کیت کت، از یک نام کمکی نیز استفاده کند.

با وجود اینکه نمی‌توان درباره این خبر به صورت کامل مطمئن بود، اوریو نامی بسیار مختصر و مناسب است و به نظر می‌رسد که گوگل گزینه دیگری که به این میزان مناسب باشد ندارد، مگر اینکه بخواهد مانند سال‌های بسیار دور با سراغ نا‌م‌های طولانی مانند Ice Cream Sandwich برود.

گوگل به رسم سال‌های گذشته کنفرانس Google I/O 2007 را از 17 تا 19 می برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود که در همین رویداد شاهد رونمایی از بیلد جدید اندروید باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج