۴۸۴۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صدرنشینی سپاهان یا فرار داماش از پلی آف؟

سپاهان اگر این بازی را ببرد، جدا از ۳ امتیاز بازی، با بحرانی تر کردن وضعیت داماش، باعث می شود رشتی ها برای حفظ تیمشان در لیگ برتر در بازی هفته آخر مقابل استقلال، سنگ تمام بگذارند.

صدرنشینی سپاهان یا فرار داماش از پلی آف؟

تماشا:

دوئل: دوئل اصلی این بازی روی نیمکت های دو تیم است. زلاتکو کرانچار برای رسیدن به صدر، حتی به صورت موقت باید داماش را شکست دهد. از آن سو، باخت داماش، این تیم را به منطقه پلی آف نزدیکتر می کند. سپاهان اگر این بازی را ببرد، جدا از 3 امتیاز بازی، با بحرانی تر کردن وضعیت داماش، باعث می شود رشتی ها برای حفظ تیمشان در لیگ برتر در بازی هفته آخر مقابل استقلال، سنگ تمام بگذارند.

اگر داماش بتواند از آن بازی امتیاز بگیرد، شاید قهرمانی را به سپاهان هدیه کند. البته باخت سپاهان دراین بازی و برد احتمالی استقلال مقابل فولاد، باعث می شود استقلال یک هفته مانده به پایان لیگ، قهرمان شود.

ستاره: محمدرضا خلعتبری، حتی اگر گل نزند، با دوندگی زیادی که دارد، هر خط دفاعی را به هم می ریزد. او برای اینکه بتواند استقلال را از صدر پایین بکشد، هر کاری می کند. به خصوص که این روزها موضع تندی علیه استقلال و امیر قلعه نویی دارد.

نوستالژی: سپاهان بازی رفت را 3- صفر برد. در آن بازی، خلعتبری، بهترین بازیکن زمین بود و 2 گل زد. گل اول او، یک قیچی تماشایی بود. حمید درخشان، سرمربی آن زمان داماش بود.

سوژه: داماش در این بازی، ستاره خود را در اختیار ندارد. علیرضا جهانبخش با کارت زردی که مقابل نفت تهران گرفت، این بازی حساس و سرنوشت ساز را از دست داد. داماش، نظیف کار و محمد سیاه را هم در این بازی به علت محرومیت در اختیار ندارد. در آن سو هم فرشید طالبی، بازیکنی که اخراجش مقابل استقلال، حرف و حدیث های زیادی به وجود آورد، در این بازی غایب است.

ترکیب احتمالی سپاهان: شهاب گردان، محمدحسین مرادمند، علی احمدی، محسن ایران نژاد، احسان حاج صفی، اروین بولکو، امید ابراهیمی، محرم نویدکیا، حسین پاپی، جواهیر سوکای، محمدرضا خلعتبری

سرمربی: زلاتکو کرانچار

ترکیب احتمالی داماش: حسن رودباریان، ابوذر رحیمی، محمد مختاری، حسین کوشکی، محمدرضا مهدوی، مصطفی حاجتی، مرتضی ابراهیمی، محمد آبشک، امین متوسل زاده، حسین ابراهیمی، بوبکر کبه

سرمربی: افشین ناظمی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج