جاباما
۴۸۵۱۰۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

سیستم عامل کسپراسکای به بازار آمد

لابراتوار کسپرسکی پس از مدتها توانست سیستم عاملی امن را برای دستگاه‌های شبکه، سیستم های کنترل صنعتی و اینترنت اشیاء راه اندازی کند.

وب سایت کلیک: «توسعه دهندگان سیستم عامل های دیگر از راهکارهایی ساده برای توسعه نرم افزارها و مجموعه ابزارهای خود در نظر گرفته اند. اما آنچه که برای ما در این سیستم عامل اهمیت دارد امنیت آن است.»
سیستم عامل کسپراسکای به بازار آمد

لابراتوار کسپرسکی پس از مدتها توانست سیستم عاملی امن را برای دستگاه‌های شبکه، سیستم های کنترل صنعتی و اینترنت اشیاء راه اندازی کند.

این سیستم عامل در اصل در ۱۱ نوامبر راه‌اندازی شد و به همین نام آن را با کد ۱۱-۱۱ ذکر کرده‌اند. چرخه این توسعه بسیار طولانی بود، می توانیم با قطعیت بگوییم که ما بر روی این پروژه حدود ۱۴ سال کار کردیم و انواع آزمایش های ممکن را بر روی آن انجام دادیم. در حال حاضر این سیستم عامل امن آماده برای استفاده است و می تواند برای اشخاص علاقمند در انواع زمینه ها قابل دسترس باشد.
حال به جزئیات بیشتری در این رابطه می پردازیم. در این مقاله ما به برخی از سوالات متداول پاخ خواهیم داد و شما را با در مورد سیستم عامل جدید خود آگاه می سازیم:

چرا ما به لینوکسی دیگر نیاز داریم؟
این یکی از سوالاتی است که اغلب از ما پرسیده می شود. پاسخ این پرسش ساده، سر راست و شگفت انگیز است. این سیستم عامل لینوکس نیست! سیستم عامل ما به معنای واقعی کلمه لینوکس نیست، زیرا که حتی یک خط کد از لینوکس هم در آن وجود ندارد. ما این سیستم را با اهدافی متفاوت طراحی کردیم.

اما چه چیزهایی برای سیستم عامل های لینوکس، ویندوز، سیستم عامل مک و دیگر سیستم های مشابه و جهان شمول مهم است؟ توسعه دهندگان این سیستم عامل ها از راهکارهایی ساده برای توسعه ی نرم افزارها و مجموعه ی ابزارهای خود در نظر گرفته اند. اما آنچه که برای ما در این سیستم عامل اهمیت دارد امنیت آن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه

    • بدون نام

      این نرم افزارش روسی است.
      گرچه قوی است اما دست روسهای نامرده

    • بدون نام

      امنیت از نوع روسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج