۴۸۸۱۴۸
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

طنز؛ ببخشید باشگاه‌س؟ نه شورای شهره

از قدیم گفتند یکی کم بود، دوتا غم بود، سه‌تا خاطرجمع بود. حالا هم نه کم داریم، نه غم داریم و خوشبختانه خاطرجمع هستیم که شهر دارد با اخلاق ورزشکاری اداره می‌شود. آیا فکر می‌کنید قضاقورتکی این‌طوری شده؟

از قدیم گفتند یکی کم بود، دوتا غم بود، سه‌تا خاطرجمع بود. حالا هم نه کم داریم، نه غم داریم و خوشبختانه خاطرجمع هستیم که شهر دارد با اخلاق ورزشکاری اداره می‌شود. آیا فکر می‌کنید قضاقورتکی این‌طوری شده؟ خیر. همه اینها به دلیل تلاش شبانه‌روزی دانشمندان جوان ما و اعضای شورای شهر تهران است. حسین رضازاده، عباس جدیدی، دبیر و ساعی همه چون روی تشک و تاتامی خوش درخشیده بودند، ما فکر کردیم توی شورای شهر هم خوش می‌درخشند و می‌ترکانند.
به همین دلیل به‌شان رأی دادیم لابد. متأسفانه آدم‌های تنگ‌نظری به این ورزشکاران عزیز در شورا خرده می‌گیرند که مثمرثمر نبودند و بودونبودشان در شورای شهر فرقی نمی‌کرده. ما باید پاسخ این منتقدان را خیلی علمی بدهیم که: می‌دانید که این ورزشکاران قبل از شورای شهر روی تشک ترکانده بودند، بعد شما برداشتید محیط این ورزشکاران را عوض کردید، می‌خواهید دستاورد خوب داشته باشند؟ به نظر ما هنوز هم دیر نشده و اگر چندتا تشک و تاتامی ببرند شورای شهر و آن وسط پهن کنند، دوباره شاهد درخشش این دلاوران خواهیم بود. دیروز هم شنیدیم حمید سوریان، کشتی‌گیر، نیز می‌خواهد برای شورای شهر کاندیدا شود.
خیلی هم خوب. فقط امیدواریم با آن دوبنده مشکی عکس انتخاباتی منتشر نکند. چون ما دبیر را با دوبنده قرمز دیدیم و احساساتی شدیم و رفتیم رأی دادیم. بعد هم شنیدیم بهنام ابوالقاسم‌پور، فوتبالیست، هم می‌خواهد کاندیدای شورای شهر بشود که خدا به ما رحم کند. چون دبیر و جدیدی و ساعی و رضازاده با دوبنده عکس منتشر کرده بودند، اما ابوالقاسم‌پور آیا عکس تأثیرگذاری جز با شورت ورزشی دارد؟ واقعا ما داریم به کجا می‌رسیم؟ یعنی روی عکسش با شورت ورزشی می‌خواهد شعارهای انتخاباتی برای آینده شهروندان تهران بنویسد؟ از طرفی واقعا ما موافق هستیم که یک فوتبالیست مثل ابوالقاسم‌پور برود شورای شهر. چون همین الان اینها فوتبالیست نبودند، همه‌شان دارند روپایی می‌زنند. واقعا ابوالقاسم‌پور می‌تواند با همکاری بقیه شورای شهر را به‌خوبی اداره کند.
حکایت: کم‌کم بعید نیست روی در باشگاه بنویسند: صبح تا عصر خانم‌ها. عصر تا شب آقایان. سر ظهر اعضای شورای شهر.

وصیت: سوفیا، عشق من... تا چندوقت دیگر با بچه‌ها جای باشگاه می‌رویم شورای شهر که ما هم خودمان را و بدنمان را بسازیم. عاشق شور تو؛ میدون دوم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به به کجا هستید گفتیم مثل آقای شاهین نیا شما هم به سوفیا خانومتان رهیدید
      ولی عالی بود خیلی زیبا
      بازم همه افراد ورزشکار و هنرمند رای میارن ببنید دیگه
      ایا همون اول نباید گزینش علمی صورت بگیرد تا مردم بر اساس شهرت و اینکه اسمشونو شنیدن رای ندن
      البته که مهندسینشم برن شهر تغییری نمیکند وقتی شهرداری با اون عظمت و مهندس و غیره تو کوچه چهارمتری پاساژ و برج میسازه چه توقعی داریم

    • علی

      جدا از اینکه این ورزشکاران، نامزد شورای شهر شدن که لابد مثل جواد خیابانی احساس وظیفه شون زده بود بالا(!) ، میخوام بدونم کدوم آدم های احمقی این افراد نالایق و بیسواد رو انتخاب کرده.الان مثلا شما فرض کن مسی رفته تو شهر شون روزاریو تو آرژانتین.بعد با مدرکی که معلوم نیست چه جوری گرفته میره نامزد شورای شهر میشه.میخوام بدونم کدوم احمقی به اون رأی میده.ببینید بعضی مواقع یه جای کار میلنگه الان دو جای کار میلنگه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج