۴۸۸۴۱۶
۷۹ نظر
۵۰۰۲
۷۹ نظر
۵۰۰۲
پ

جلیلی: هرکسی می توانست در اراک بتون بریزد، نیاز به مذاکره نداشت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هرکس می‌توانست بپذیرد در اراک بتون بریزد و تحریم‌ها باقی بماند و این نیاز به این همه مذاکره نداشت.

خبرگزاری فارس: سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر دوشنبه در همایش "بازیکنان نظام در شمال تهران؛ ذخیره های نظام در جنوب کرمان" در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: انقلاب اسلامی برای این بود که به جای مناسبات قبلی، مناسبات جدید بر اساس "اسلام" و "جمهوریت" شکل بگیرد.

وی افزود: اگر امام خمینی (ره) فرمودند مردم ما بهتر از مردم صدر اسلام هستند به خاطر این بود که این مردم اسلام را انتخاب کردند.

جلیلی ادامه داد: نقش مردم فقط جایگزین کردن جمهوری اسلامی به جای نظام سیاسی قبلی نیست بلکه جمهوریت نظام یعنی باید در تمام ابعاد، مردم حاضر و کمک کننده باشند و اگر به این مساله توجه نکنیم موفقیتهای لازم بدست نخواهد آمد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اگر کسی نقش مردم را محدود کند و عده ای بگویند مردم فقط به درد زمان جنگ میخورند و برای مدیریت کشور باید کنار بروند و روی نیمکت بنشینند، انحراف است.

وی افزود: ارزش شهدا فقط به این نیست که در تشییع پیکر آنها حاضر شویم یا هر سال به راهیان نور برویم؛ نباید فقط زمان هزینه دادن ها یاد مردم باشیم بلکه زمان توزیع منافع نباید مردم فراموش شوند.

جلیلی خاطرنشان کرد: بعضی اوقات افرادی از درون جامعه مناسبات غلطی را توصیف میکنند که نتیجه آن شکل گیری طبقه بندی جدیدی است با حقوقهای نجومی و برج های نجومی است.

وی افزود: اساسا انقلاب اسلامی توسط مردم به بار نشست تا بنا به فرمایش امیرمومنان علیه السلام در برابر شکم‌بارگی و گرسنگی عده‌ای دیگر بی تفاوت نباشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: نباید طوری باشد که موقع انتخابات تلاش شود تا همه مردم پای صندوق رای بیایند اما بعد انتخابات خدمت رسانی به مردم متوازن نباشد.

جلیلی ادامه داد: نباید نقشه ایران یک چیز تزیینی روی دیوار اتاق مسئولان باشد بلکه باید روی میز مسئولان باشد.

وی افزود: نباید روستایی مثل گنجان در جنوب کرمان که از ۷۰۰ نفر جمعیت، ۷۰ نفرش در زمان جنگ شهید شده اند فقط مایه دلگرمی برای زمان سختی ها و جنگ باشد بلکه باید امکانات و خدمات دهی به آنها هم مثل همه جای کشور باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چگونه مسئولی که در تمام سالهای بعد انقلاب مسئولیت داشته امروز فقط ۱۵۰ شرکت برای خود و خانواده اش دارد؟

جلیلی تاکید کرد: اگر امام (ره) در سالهای پایانی حیات شان بارها نسبت به اسلام امریکایی در برابر اسلام ناب هشدار میدادند برای این بود که نکند از دل امت موسی، "قارون" پیدا شود و مسیر را منحرف کند.

وی گفت: خطر قارون برای امت اسلامی بیش از فرعون است زیرا در برابر فرعون مردم آماده مقابله بودند اما در برابر قارون عده ای به تردید افتاده و با پذیرفتن مناسبات ایجاد شده توسط قارون میگفتند ای کاش ما هم مانند او بودیم.
در ادامه این جلسه، جلیلی در پاسخ به سوالی گفت: «تفکر انقلابی» یا عناوین مشابه آن صرفا یک عنوان یا تابلو نیست بلکه شاخصهایی دارد. تفکر انقلابی یک قبیله نیست که صرفا با جمع شدن افراد دور هم واقعیت پیدا کند بلکه روح و محتوای آن مهم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری نیز گفت: سال 92 در آلماتی ما می توانستیم هر آنچه طرف مقابل پیشنهاد داد را بپذیریم و نزدیک انتخابات اعلام کنیم با این توافق "تحریم ها ترک خورد" اما وظیفه ما دفاع از حقوق مردم بود نه نمایش بازی کردن.

جلیلی ادامه داد: البته بعدا همان پیشنهاداتی را که 1+5 در آلماتی به ما داد بعدا در ژنو پذیرفته شد وگرنه بتون ریختن در اراک و جمع کردن سانتریفیوژها که نیاز به این همه مذاکره نداشت، این کار را هر کسی بلد بود انجام دهد که در اراک بتون بریزد و تحریم ها هم باقی بماند تا جایی که امروز همچنان یک سفارتخانه ما در سراسر دنیا نمی تواند حساب دلاری داشته باشد.

مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان افزود: اخیرا می گویند برجام اگر هیچ فایده ای نداشت حداقل توانست قطعنامه های قبلی شورای امنیت سازمان ملل را لغو کند! اما من از شما خواهش می کنم تا برای بررسی این ادعا، بند 37 برجام یا همان مکانیزم ماشه را بخوانید؛ در آنجا صراحتا بیان شده که اگر طرف مقابل به وعده اش عمل نکند و ایران بخواهد نسبت به خلف وعده طرف مقابل شکایت کند «متعاقب آن شورای امنیت سازمان ملل می‌بایست منطبق با رویه‌های خود در خصوص قطعنامه‌ای برای تداوم لغو تحریم‌ها رأی‌گیری کند.» یعنی اگر شکایت کردید که تعهدات‌مان را انجام دادیم ولی طرف مقابل تعهداتش را انجام نمی‌دهد باید شورای امنیت یک قطعنامه تصویب کند که قطعنامه های قبلی علیه ایران اعمال شود یا خیر؟ یعنی اگر شکایت کنیم قطعنامه ها علیه خودمان فعال می شود.
جلیلی ادامه داد: برای همین بود که در دوره قبل ما چنین توافقی را امضا نکردیم.


وی در پاسخ به سوالی دیگری درباره اینکه مشکل اقتصادی کشور این است که با تفکر آدام اسمیت می خواهد جلو برود، گفت: اتفاقا همان خود آدام اسمیت که می گوید دولت هیچ وقت نمی تواند تاجر خوبی باشد در ادامه این را نیز میگوید تاجران هم نمی توانند دولتمردان خوبی باشند؛ لذا کسی که 150 شرکت خانوادگی دارد نمی تواند پاسخگوی مردم و محرومین باشد.

جلیلی گفت: امروز در همه جای دنیا این یک تجربه است که عرصه حکمرانی و دولتمردان نباید درگیر کارهای اقتصادی شخصی باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ایراد ما به اشخاص نیست به رویکردهاست لذا اگر رویکردی اشتباه باشد هر کسی با هر اسمی آن رویکرد را داشته باشد نمی تواند توجیهی برای آن نگاه باشد.

وی ادامه داد: امروز امنیت ما در منطقه به خاطر فلان لبخند دیپلماتیک نیست و اگر امروز آنها برای شرکت امریکا در نشست آستاانه واسطه می فرستند به خاطر عواملی است که اقتدار ما را در منطقه موجب شده است.

جلیلی در پاسخ به سوال دیگری درباره تعامل با جهان نیز گفت: چه کسی با تعامل با جهان مخالف است؟ اگر تعامل با دنیا به معنای شناخت فرصت ها در کشورهای مختلف باشد، باید امروز مسولان پاسخ دهند چرا عراق در اوج بهترین روابط اش با ایران و تیرگی روابط اش با ترکیه، واردات بیشتری ازترکیه داشته است؟

وی افزود: سال گذشته روسیه نیز یکی از بدترین روابط تاریخ خود را با ترکیه داشت ولی در همین دوره 11 میلیارد دلار واردات صیفی جات داشت ولی از این مقدار سهم صادرات صیفی جات ایران به روسیه تقریبا هیچ بوده است؛ چرا؟ چون تعامل با جهان و شناخت فرصت های این چنینی برای اقتصاد کشور را به خوبی انجام نداده ایم.

جلیلی در پایان تاکید کرد: امروز می گویند باید برای سلامت مردم هم با دنیا تعامل کنیم اما نه تعاملی که موجب قطع تولید سوخت 20 درصد تامین داروی بیماران ما می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا جم کن تو هم کاسه کوزتو کی را گول میزنی

      پاسخ ها

      • من

        عفت کلام داشته باش لطفاً
        من نمیفهمم مگه حرفش چیه که اینقدر بدید باهاش

    • بدون نام

      اخه رفیق ما بنایی بلد نیستیم شماهم که بلدی دیدیم چه کردی پس لطف کن لفاظی رو بزار کنار مرد باش بگو اینکاره نیستی و عشقه قدرتی. ما هم میگیم انشاالله که گربه بود. آره داداش گذشت زمان اسپری و...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ظریف و حسن روحانی و صالحی که ماله کشی سیمان را خوب بلدند.

      • من

        تهمت نزن
        کی میخایم یاد بگیریم دروغ و تهمت و غیبتو ترک کنیم ی کم نسبت به هم خوشبینتر باشیم
        تا ارزشهای اخلاقی رو یاد نگرفتیم همه فقر و بدبختیا حقمونه

    • بدون نام

      باشه بابا تو خوبی

    • محمد

      هركسي هم ميتونست كلاس معارف روتوي ايران برگزاركنه،نيازي نبود ازبيت المال كلي پول حروم كني ودوره دنيابچرخي وبرأي تيم كاترين اشتون،كلاس معارف برگزاركني!!

    • بدون نام

      آقای جلیلی خودت رو کشتی تا همین توافق رو بدست بیاری نتونستی ، حالا هم بذار مردم زندگبشون رو بکنند تو رو خدا

    • بدون نام

      چند سال دست شما بود چیکار کردین؟ یه انگلیسی نمیتونی صحبت کنی بعد از بقیه ایراد میگیری.

    • کارمند بی پول

      این حرف جلیلی را واقعا باید با اب طلا نوشت و داد دست شیطان ، چقدر تزویر و ریا اقای جلیلی و دارودسته ؟؟

    • بدون نام

      ایشون واقعن آخر دانشمندی اینم برای سهم خودش ناراحته زمانی که حقوق و اضافه کاری مفت برای مذاکره میگرفت چرا ازین حرفا نمیزد

    • امیری بختیاری

      آی گفتی قربون دهنت

    • فضولباشی

      خیلی ناشیلنه حرف میزنی مردم فرق کردندهرحرفی رانمی پزیرند برودنبال یک شغل دیگه

    • بدون نام

      چه کسی از منافع ملت حرف می زنه .جلیلی
      خخخخخخ

    • بدون نام

      ولی آنطوری که شما توانستید به مملکت تر بزنید و لگد بکوبید ،
      خدا وکیلیی نداشتیم.

    • علی

      هیس شکست خورده های سیاسی فریاد نمی زنند

    • قاسمی

      آقای جلیلی یه نگاهی به خودتان توآینه بکنید.شما در دوره قبل مسول شورای عالی امنیت ملی بودید.برای آن روستا با هم قطاران خودتان چه خدمتی کردید.به هر قیمت برای مردم هزینه درست میکنید

    • بدون نام

      ای بابا تو دیگه هیچی نگو که دلمون خون کردی

    • بدون نام

      چرا فقط فحاشی ها به جلیلی منتشر شده؟ واقعا بدون تعصب حرفاشو یه بار دیگه بخونین. الان از برجام چی گیرمون اومده؟ قصه تجارت با عراق و روسیه خیلی دردناک بود...

    • زهرا

      ممنون اقای جلیلی

    • بدون نام

      جناب جلیلی بدبخت کردن مردم را هنر میدونند، هیچ

    • بدون نام

      جلیلی ولیا

    • یعقوب

      جناب جلیلی انرژی اتمی نون و اب برا ملت نمیشه کار برا من نمیشه ،بس کنید از سیاه بازی و مردم رو .....فرض کردن شما که پولدارید صاحب مملکتی تورو دین نداشتت و یقه بستت دس بردارید

    • بدون نام

      دولت از مردم هست و مردم از دولت این گندهایی که به مملکت زدن حاصل خود مردم.چه این دولت وچه دولت قبل ول کنید اصول گرا و اصلاح طلب در میان این امواج سیاست غرق نشید که مقام و سمت خیلی ها رو کور میکنه.شاید نفر بعدی خود ماها باشیم .از ماست که بر ماست.(زنده و پاینده باشد فقط رهبری)

    • بدون نام

      ولش کنی بابا این جلیلی برا خودش چرت پرت میگه .اگه این مذاکره نبود دنیا ایرانو نابود میکرد پس توافق هسته ای بد نبود حداقل قیمت ها این چند ساله ثابت مونده

    • بدون نام

      بی خیال. رآکتور. بیا. شاید. رئیس جمهور شدی

    • بدون نام

      با این حرفی که زدی باید بری بنشینی رو نیمکت

    • دلسوزایران

      کسی که وطن فروشی جزو مرام است از دولت گه ۳۵سال خون دادن دانشمندان را به غرب مفید بدهد و به ان بنازد خدا شماراهدایت کند؟؟

    • بدون نام

      درود بر جلیلی انقلابی! کاری به .......که به روحانی رأی داده و خواهند داد ندارم، حرف من با آن 6-7میلیون قشر خاکستری است که با تکیه به وعده 100 روزه و سایر وعده های پوچ روحانی بهش رأی دادند، لطفاً این دوره به این آقا که نه تنها کاری نکرد بلکه مملکت را راکد و بحرانی کرد رأی ندهید.

    • بدون نام

      چطوری کاغذ پاره را هم بادته

    • میثم

      هیچ کسی هم مثل تو نمیتونست باعث صدور قطعنامه برعلیه ملت ایران باشه.

    • سکوت

      بعد از هر کلاس معارف تو و سخنرانی استاد محمودت یه قطعنامه علیه ایران تصویب شد دکتر...از تو یکی هرچی در بیاد رییس جمهور در نمیاد اینو مطمئنم...برو دنبال کار و کاسبیت!

    • بدون نام

      اقای جلیلی تو یک جنگ طلبی به فکر مردم نیستی روابط عمومی خوبی هم نداری

    • محسن

      چه شما چه دولت فعلی .مردم دارن زجر میکشن قشر مستضعف داره نابود میشه.دیگه جوونی نمونده بره رو مین معبر باز کنه.دیگه توی قابلمه گوشت نیست.بلکه آبجوشه.دیگه کودک نای بازی تو کوچه نداره.چون کتانی نداره.ولی خدا هست.امید به خدا هست.

    • بدون نام

      اقای جلیلی مثل...‌‌..دروغ میگی....خواهشا فرافکنی نکن

    • بدون نام

      جلیلی تورو بخدا بیا کاندید بشو یکم بخندیم خیلی وقته سریال طنز ندیدیم بعداز هاله نور دیگه طنزی نداشتیم

    • بیطرف

      اگه همونقدرکه تحمل توبشکه رفتن روداشتی تومذاکرات هم تحمل میکردی حالازبونت اینقدر درازنبود.ضمنااگه عرضه داشتی زمان خودت به پیشنهادات رسیدگی میکردی وآنقدرموعظه نمیکردی .

    • بدون نام

      بعضی برای با مذاکرات بی ثمر وقت و فرصت ها را از کشور و ملت و نظام سوزاندند بایستی محاکمه شود نه کاندیدا

    • نا آشنا

      شما خدمت پیش کش لطف کن دکل گم شده را پیدا کن

    • داود لواسانی 09385303522

      سلام آقای جلیلی من 65ساله هستم حقوق195 هزار تومان میباشد بگو چکار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو به حسن بگو

    • محمد

      همتون دورغ می گویید هر کدوم به نوعی اگر امام امت ره زنده بود همگی شما ها را رسوا می کرد چون امام از هیچ کسی خورده بورده نداشت برای همین کسی جرات نمی کرد خطا یی انجام دهد در زمان امام کسی اختلاس رانت خواری حقوق های نجومی جرات نداشت بکند

    • محمدحسین

      اقای جلیلی تمام زندگیش که تا حالا به اینجا رسیده همش پارتی بازی رسیده باور کنید..چون ادمهایی که به پارتی به مقام منزلتی میرسن از کاراشون حرکاتشون حرفاشون درست حسابی مشخصه.کسی تیزباشه سریع این تفاوت رو میفهمه

    • بدون نام

      شما اصلاحطلبان ساده لوح ترین آدم هایی هستین که دیدم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ساده لوح؟!!

    • غلامرضا محمدی

      چی می شد اگه این اقای روحانی خودش رو جلو نمی انداخت کار رو میدادند دست اقای جلیلی و دار ودسته اش اونوقت می دیدیم چه جوری مجبور بودند با دستان مبارک خودشون امضا کنند و با دست خودشون اونو پر سیمان می کردند و دیگه نمی تونستند گردن اینو اون بندازند.

    • ali

      جلیلی رو اذیت نکنید دیگر بذارید خوش باشه فکک کنه چیزی حالیشه و ما چیزی حالیمون نیست
      جلیلی خجالت بکش

    • علی محمد

      هرکس جیبش پر باشه و راه به راه باج بده همه میخان باهاش مذاکره کنند.

    • کامبیز

      شما خوبی.....شما قهرمان....شما سیاستمدار.....شما حلال مشکلات..... شما همه چی تموم..... ولی اینو بدون آقا جلیلی ..... فدات شم.....نوکر پدرتم..... " شما به موقعش و سر نوبتت هرگلی به سر ملت زدی کافیه..... یکمم استراحت کن خستگی از تنت در بره..... دوستان کار خودشون رو بلدن.... نگران نباش.....نگرانی و استرس واسه پوستت خوب نیست ....''

    • بدون نام

      حالا ای که گفتی یعنی چه

    • بدون نام

      شماواقعا درموردمردم چطور فکر می کنی با این منطق می خواهیدبرای ریاست جمهوری نامزد شوی همه چیز راکنار می گذاری فقط روی بتن مانور می دهی .آیادوستانت هم به همین سادگی حرفت راقبول دارند

    • کامبیز

      شما خوبی.....شما قهرمان....شما سیاستمدار.....شما حلال مشکلات..... شما همه چی تموم..... ولی اینو بدون آقا جلیلی ..... فدات شم.....نوکر پدرتم..... " شما به موقعش و سر نوبتت هرگلی به سر ملت زدی کافیه..... یکمم استراحت کن خستگی از تنت در بره..... دوستان کار خودشون رو بلدن.... نگران نباش.....نگرانی و استرس واسه پوستت خوب نیست ....''

    • بدون نام

      جلیلی یاوه گوی به 700نفر روستای ان روستایها 100تاتورابه مسخره میگیرند باچرندوپرندبه بوزینه رای نمی دهند 3000 روستا مثال بزنی هیچی خودتم باور داری مزحک محمودو مباش

    • بدون نام

      چش سفید بیسوادچهار سال رفتی چهار ریال نتونستی کاری پیش ببری داری از حسودی میمیری تو واحمدی نژاد کل مملکت را گل گرفتین خداتو شکر کن تا حالا دادگاهی نبوده که دنبال خیانت کارها باشه وداد ملت رابستانه اگه نه الان بابت خیاتنهایتان حد اقل باید ابد میگرفتین چقدر رودارین شماها از خودتان خجالت بکشین مغسدان قرنید تو اون احمینژاد بینژاد بس کنید حیا کنید؟

    • ثنایی

      آقای جلیلی سالها ملت رو سر کار گذاشتی...دریغ از یک حرکت مثبت....لطفا شلوغش نکنید

    • علیرضا

      من میخوام از آقای جلیلی سوال کنم
      بر فرض که حرفهای شما صحیح باشد ، مطرح کردن آن و تخریب دولت چه سودی به حال شما دارد ؟!؟
      چرا در کشور ایجاد اختلاف میکنید ؟؟؟
      چرا انرژی خود را صرف اتحاد و دهمدلی نمیکنید شما که طرفدار حقوق ملت هستید ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      جلیلی جان ما که نه خیری از دارو دسته خاتمی دیدیم نه احمدی نژادونه روحانی وغیره......ولی خدا وکیل دست از این حرفها وسخنهای بیهوده بردار که روز به روز بیشتر مشخص میشود بیسوادی.عزیزم بچسب به پستت بی خیال ریسی شو

    • محمد

      آقاي جليلي جان من راننده ترانزيت هستم و خط روسيه كار ميكنم. لطف كن به جاي حرفهاي من در آوردي يه سر تشريف ببر پايانه مرزي آستارا و صف كيلومتري تريلي يخچالي هارو ببين كه بار زدن براي مسكو و استاوروپول اين وضعيت هم تا سه سال پيش نبود ولي به لطف همين برجامي كه هر روز ميشيني واسه منافع شخصيت ميكوبيش الان صادرات صيفي جات و گرانول و مصالح ساختماني هزار برابر شده تا جاييكه گاهي يك هفته ميكشه از مرز رد بشيم. اگر هم مدارك براي اثباتش خواستي در خدمت هستم بيا بهت نشون بدم داداش.

    • بدون نام

      آقای جلیلی یادمونه اونوقت که مذاکرات دست تو بود داشتی کل مملکت رو بتون می گرفتی الحق اوستایی!!!

    • شاکری

      اگر مسوولیت مذاکرات همچنان با شما بود الان به جای اون نیروگاه باید روی جسد مردم سیمان میریختند!

    • بدون نام

      جلیلی معنی غیرت شرافت انسانیت شعور معرفت اخلاق ادب مردانگی میدونی چیه ؟؟؟؟چون نداری نمیفهمی چیه مشکلت اینه

    • محمد

      اينم يه سري تصاوير از گمرك مرزي آستارا كه جاي سوزن انداختن نيست اين آقاي جليلي دروغ ميگه اوضاع صادرات به روسيه از اين بهتر نميشه ما راننده ها كه راضي هستيم دست دولت آقاي روحاني هم درد نكنه
      http://www.irtransit.ir/2016/12/27/russia-truck-in-iran/

    • حسین

      وایی به حال ملت که امثال جلیلی مدیر و مسئول هستن

    • امیرو

      انگشت کوچیکه ظریف نمیشی

    • رهبر

      خدا فقط سانسورچی ....
      جلیلی خیلی برای ایران کوچکی جمع کن خودتو

    • بدون نام

      ایشون بعد از هزار بار ملاقات با خانم کاترین اشتون موفق نشدن حتی سر یه پیازچه برا ناهار فردا توافق کنن بعد میاد اینجا از بر جام ایراد می گیره

    • رضا

      برو بابا یه کم زبان انگلیسی یاد بگیر

    • بدون نام

      والا

    • بدون نام

      فقط یکم خجالت هم خوب چیزیه که بعضی ها نمیکشن

    • بدون نام

      به قول آقای ظریف اگه مردم با نظرات شما موافق بودن توی انتخابات رای میاوردین :)

    • بینام

      .تو و تیمت و ریس جمهورت گند زدید به مملکت رفت پی کارش.حداقل پنجاه سال این مملکتو به عقب کشیدید .بس کن دیگه .خجالت بکش .

    • محمد حسین

      اقای جلیلی شما بهتر بود وقتی یه کاری که از توانت خارج بود بهت سپردن قبول نمیکردی.اینطوری هم وجهه خودت به عنوان یک جانباز حفظ میشد و احترامت سر جاش بود هم به 80 میلیون ایرانی خسارت نمیزدی.شما بلد نبودی مذاکره کنی و فقط باعث تنگ تر شدن محاصره سیاسی اقتصادی ایران میشدی.
      الان هم شرط اخلاق اینه که اگر به خاطر اون سالها معذرت خواهی نمیکنی حداقل دیگه سکوت کنی!

    • بدون نام

      ما چکار کنیم .ماچه خاکی برزیم به سرمان.چرا دولتمردانی که 150 تا شرکت به نا م خود وخانواده شان دارند. اسمشان اعلام نمی شود. ما فقط می شنویم. که فلان شرکت وفلان چیز مال فلان آقازاده هست. جناب جلیلی شما که اطلاع دارید. یک دولتمرد 150 شرکت دارد. چرا شما که رزمنده وجانباز هستید. وکاملأ این آقایان میشناسید آنها را معرفی نمی کنید. به نظر من شما هم گناه می کنید. اگر آزاده باشید وظیفه دارید نسبت به معرفی این افراد. آقای احمدی نژاد هم با بگم بگم دوره دوم رییس جمهور شد. ولی تا بحال هم اسم کسی را نگفت.

    • بدون نام

      دقیقا داره درست می گه .

    • بدون نام

      نظرات مردم جالب بود...معلومه مردم به اگاهی رسیدن ...امیدوارم جلیلی بخونه و دیگه حرف نزنه سنگین تره.

    • بدون نام

      بدون هیچ دلیلی ...

    • اسد

      اخه بردار جلیلی به توسیاست نمیاد بکش کنار هم خودتت را خلاص کن هم مردمو به خدا در بین مردم وجه ی سیاسی نداری وتو هم مثل برادرمحسن رضایی هرچه در انتخابات شرکت کنی رای نداری

    • بدون نام

      هیچ کس هم نمیتونست مثل تو و احمدی نژاد گند بزنه به مملکت

    • بدون نام

      نه اینکه الان تو گلستان زندگی میکنیم و 150 سالم جلو افتادیم.میبینم که برجام بی فرجام نبوده چرخ سانتی فیوژها خوابید ولی چرخ زندگی بعضیها راه افتاده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج