۴۹۰۲۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: بازی با فولاد مثل همه بازی ها سخت است

سرمربی صبای قم گفت: همه بازی‌های لیگ سخت است و فولاد هم شرایط خوبی دارد.

خبرگزاری فارس: سرمربی صبای قم گفت: همه بازی‌های لیگ سخت است و فولاد هم شرایط خوبی دارد.

صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: همان‌طور که قبلاً هم گفته بودم همه بازی‌ها برای ما سخت است و شرایط همه بازی‌ها یکسان پیش می‌رود. فولاد از نظر فنی شرایط خوبی دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط فنی ما خوب است و در دو هفته‌ای که تعطیل بودیم تمرینات خوبی را انجام دادیم، البته وقفه‌ای هم پیش آمد، اما ما کار خودمان را ادامه دادیم و حتی یک بازی تدارکاتی با پیکان هم انجام دادیم تا کیفیت فنی خودمان را حفظ کنیم. امیدوارم بتوانیم مقابل تیم خوب فولاد ۳ امتیاز را بگیریم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. بازیکنان اگر بتوانند آن مسائل تاکتیکی را که از آنها خواستیم در زمین انجام بدهند، سربلند از زمین بیرون می‌آییم.

سرمربی صبای قم در خصوص اینکه این تیم یکی‌، دو برد به دست بیاورد از منطقه سقوط دور خواهد شد، افزود: بله، همین‌طور است. ما باید بتوانیم در چند بازی امتیازات خوبی بگیریم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود. بازیکنانم انگیزه دارند و روزبه روز بهتر می‌شویم. امیدوارم این وضعیت تا روز آخر ادامه داشته باشد.

مرفاوی درمورد گله مربی تیم فولاد خوزستان درباره تغییری نیافتن ساعت بازی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم جای گله وجود داشته باشد، من خودم خوزستانی هستم و برای این تیم احترام زیادی قائل هستم. هر تیمی که به قم می‌آید میهمان ماست و ما میزبان آنها هستیم، اما سازمان لیگ از قبل برنامه بازی‌ها را اعلام کرده و شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. فکر نمی‌کنم در این شرایط تیمی بتواند گله‌مند باشد، آن‌هم تیم سطح بالایی مثل فولاد خوزستان که شرایط بسیار خوبی دارد. من این گله را قبول ندارم و چون برنامه بازی‌ها از قبل اعلام شده، همه تیم‌ها روی این مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی درخصوص جذب نشدن روزبه چشمی به صبای قم خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این مسئله را از مسئولان باشگاه بپرسید بهتر است، اما ما از نظر فنی این بازیکن را می‌خواستیم و او می‌توانست به ما کمک کند. هیچ مشکلی برای جذب او نبود، ما حتی باهم مذاکره کردیم و قرارداد بستیم که این قرارداد ثبت هم شد، اما به ما اعلام کردند که لیست تیم‌ پر است و شرایط جور دیگری شد. ما حتی از چشمی در بازی با پیکان هم حدود 65 دقیقه استفاده کردیم، اما حتماً اشتباهی رخ داده که من بقیه ماجرا را نمی‌دانم. به هر حال قسمت نبود که چشمی در کنار ما باشد.

سرمربی صبا در خصوص اینکه برای بازی فردا این تیم مصدوم یا محروم دارد، اضافه کرد: قاسم دهنوی محروم ماست و از طرفی میثم مجیدی هم بازیکن مصدوم ماست که در حال فیزیوتراپی کردن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج