۴۹۰۴۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هزینه اندک تاتنهام در مقایسه با سایر رقبا

پوچتینو: اگر قهرمانی می‌خواهیم، باید خرج کنیم!

مربی آرژانتینی که در دو فصل حضورش تاتنهام را به یکی از بهترین تیم‌های جزیره بدل کرده از رئیس باشگاه خواسته تا برای تداوم این روند، باید هزینه بیشتری کند.

خبرگزاری فارس: مربی آرژانتینی که در دو فصل حضورش تاتنهام را به یکی از بهترین تیم‌های جزیره بدل کرده از رئیس باشگاه خواسته تا برای تداوم این روند، باید هزینه بیشتری کند.

در رقابت سخت و حساس این فصل لیگ جزیره، تاتنهام با 53 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. جایی که کمتر کسی گمان می‌کرد با هزینه‌های فراوان دیگر رقیبان، جایگاه سفیدپوشان لندنی تا این حد خوب باشد.

از بین این ۶ تیم مدعی، تاتنهام و لیورپول با پرداخت مبلغی بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون پوند کمترین خرج را در تابستان به نام خود ثبت کرده‌اند. در حالی که آرسنال نزدیک به ۸۵ میلیون، چلسی ۱۱۷ میلیون، یونایتد ۱۵۰ میلیون و سیتی ۱۷۰ میلیون پوند هزینه کرده‌اند.

پوچتینو: اگر قهرمانی می‌خواهیم، باید خرج کنیم!

ویکتور وانیاما، ستاره تازه وارد و تاثیرگذار تاتنهام که تابستان با مبلغ 11 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لندن آمد

تاتنهام ۴ خرید در تابستان داشته که تنها ویکتور وانیاما از ساوتهمپتون، ستاره درخشانی برای پوچتینو بوده است. هافبک کنیایی هاتسپر، در تمامی ۲۶ هفته به میدان رفته و بدون تردید یکی از برترین هافبک‌های این فصل جزیره است.

اما از طرف دیگر، سیسوکو که فصل فوق‌العاده در نیوکاسل گذراند با 30 میلیون پوند راهی لندن شد اما به هیچ وجه عملکرد خوبی از خود نشان نداد. وینست یانسن نیز که در آلکمار یکی از عوامل موفقیت تیم هلندی بود در وایت‌هارت‌لین تاکنون اصلا نتوانسته در حد و اندازه‌های خود بازی کند.

پوچتینو: اگر قهرمانی می‌خواهیم، باید خرج کنیم!

موسی سیسوکو، ستاره نیوکاسل و یکی از بهترین بازیکنان یورو یکی از خریدهای ناموفق این فصل تاتنهام بود

با تمام این تفاسیر، تاتنهام نمایشی کم نظیر با این بازیکنان کم قیمت از خود نشان داده است.

سایت تلگراف مدعی شده که پوچتینو به دنیل لوی، رئیس باشگاه تذکر داده که برای ماندن در رقابت بالای جدول لیگ جزیره و پیشرفت در مسابقات اروپایی نیازمند ترکیب قوی‌تر است.

پوچتینو: اگر قهرمانی می‌خواهیم، باید خرج کنیم!

6 بازیکن فوق‌العاده این فصل جزیره که جمعا 440 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرند

حالا این هزینه ممکن است شامل بالابردن دستمزد ستارگان تیم شود یا بازیکنان مورد نظر مربی آرژانتینی را خریداری کند. اکنون هوگو لوریس بیشترین حقوق را با ۱۲۰ هزار پوند در هفته دریافت می‌کند که در مقایسه با بازیکنان سیتی، یونایتد و چلسی قابل مقایسه نیست. به عنوان مثال شواین‌اشتایگر منچستریونایتد که تاکنون در لیگ بازی نکرده ۲۰۰ هزار پوند در هفته حقوق می‌گیرد.

این عوامل باعث می‌شود ستارگان جوانی مثل هری کین، دله‌ علی، کریستین اریکسن و بسیاری دیگر که پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای به آنها می‌شود راه تیم دیگر را پیش بگیرند.

پوچتینو: اگر قهرمانی می‌خواهیم، باید خرج کنیم!

۲ بازیکن نیمکت نشین یونایتد که سر جمع ۴۵۰ هزارپوند حقوق می‌گیرند

تاتنهام اکنون ویلفرد زاها پدیده این فصل پالاس را زیرنظر گرفته است و همچنین برای تقویت خط میانی، قصد خریداری راس بارکلی اورتون را نیز در سر دارد. برخی مطبوعات نیز مدعی شده‌اند که آندره گری، مهاجم برنلی هم در رادار سفیدپوشان قرار دارد.

*قهرمانی در جام حذفی؛ امیدهای وایت‌هارت لین برای کسب جام پس از سال‌ها

اسپرزها با سوم شدن در گروه لیگ قهرمانان اروپا به مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا راه یافتند اما نتیجه را خنت بلژیک واگذار کردند. با حذف از این مرحله تنها شانس قهرمانی آنها در لیگ جزیره و جام حذفی است. البته با اختلاف 10 امتیازی نسبت به چلسی، کمترین شانس را باید برای قهرمانی آنها بدانیم.

اما جام حذفی داستان متفاوتی دارد. گرچه تیم‌هایی مثل چلسی، یونایتد، سیتی و آرسنال هنوز حضور دارند ولی تاتنهام نشان داده در رقابت‌های بزرگ می‌تواند موفق ظاهر شود.

یکشنبه 2 هفته آتی، آنها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میزبان تیم دسته دومی میلوال هستند. تیمی که در مرحله قبل لسترسیتی را حذف کرده است.

پوچتینو: اگر قهرمانی می‌خواهیم، باید خرج کنیم!

دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام

بدون شک نمایش درخشان تاتنهام در این فصل نیازمند حمایت رئیس باشگاه را می‌طلبد. آیا دنیل لوی که در سال‌های اخیر کمی خست از خود نشان داده برای پوچتینو پول خرج می‌کند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج