۴۹۰۵۹۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

واردات تخم‌ مرغ تکذیب شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده به هیچ وجه قصد واردات تخم مرغ را از هیچ کشوری به ویژه ترکیه نداشته و نداریم و وزیر جهاد کشاروزی پیگیر جبران هر چه سریع‌تر خسارت ناشی از آنفولانزای مرغی است.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده به هیچ وجه قصد واردات تخم مرغ را از هیچ کشوری به ویژه ترکیه نداشته و نداریم و وزیر جهاد کشاروزی پیگیر جبران هر چه سریع‌تر خسارت ناشی از آنفولانزای مرغی است.

حسن رکنی اظهار کرد: گر چه بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان سبب شد بسیاری از واحدهای پرورش مرغ تخمگذار درگیر این بیماری شده و با تلافات مواجه شوند اما با تدابیر اندیشه شده ازجمله طولانی کردن دوره تولید واحدهای مرغداری مرغ تخمگذاری عاری از بیماری و جوجه‌ریزی بیشتر هم اکنون هیچ مشکلی در تامین و تولید تخم‌مرغ نداریم و کمبودی احساس نمی‌کنیم که بخواهیم اقدام به واردات کنیم.

وی با بیان اینکه در نیمه اول اسفندماه تقاضا برای تخم‌مرغ افزایش یافته و همین عامل سبب نوسان نسبی در بازار شده بود افزود: هر ساله در نیمه اول اسفند ماه تولیدکنندگان شیرینی نیاز خود به تخم‌مرغ را تا شب عید تامین می‌کنند که مشکلی برای تولید شیرینی برایشان به وجود نیاید که همین عامل سبب می‌شود تقاضا برای تخم مرغ در مقطعی کوتاه افزایش یابد، اما در نیمه دوم اسفند ماه مجددا تقاضا متعادل شده و مشکلی در بازار نخواهیم داشت بلکه در ایام نوروز و حتی پس از آن با کاهش تقاضا مواجه خواهیم شد.

رکنی با اشاره به اینکه وزیر جهاد کشاورزی از طریق معاون اول رئیس جمهوری پیگیر برای پرداخت خسارت مرغ داران ناشی از آنفولانزای فوق حاد پرندگان است ادامه داد: قیمت جوجه یک روزه در ماه گذشته افزایش یافته بود، اما اکنون قیمت این محصول مجددا کاهش یافته و به قطعه‌ای حدود ۱۶۰۰ تومان رسیده است و امیدواریم با برگزار ی جلسات اتحادیه مرغ‌داری و تولید کنندگان جوجه یک روزه قیمت این محصول متعادل ‌تر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر شایع پراکن

    • shohrehandy

      450 تومن تخم مرغ آخه بیلیاقت ها سوتغذیه گرفتیم از بس نون خالی خوردیم وقتی خودتون میگین نیمه اول اسفند مصرف تخم مرغ بخاطر فعالیت بیشتر قنادی ها جهت تهیه شیرینی بیشتر میشه چرا از قبل تو فکر کنترل و توزیع بموقع جهت تعدیل قیمت بازار نیستید یا به قنادیها بگین مثلا تخم مرغ مورد نیازتون رو از جهاد کشاورزی سفارش بدین که از خارج وارد کنن و به مصرفی مردم هجوم نیارن فقط میخواین فکر مردم مشوش باشه و دزدی کنین کسیم نفهمه

    • بدون نام

      واردات تخم مرغ بعد از تکذیب تایید شد

    • تایید تکذیب

      تایید شد تکذیب شد تایید شد تکذیب شد تایید نشد تکذیب نشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج