۴۹۰۸۸۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

ویرا فارمیگا وارد فیلم جدید «گودزیلا» شد

فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» حالا به یک مسئله خانوادگی خانوادگی بدل شده و مادر میلی‌ بابی براون هم وارد سریال شده است.

روزنامه بانی فیلم: فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» حالا به یک مسئله خانوادگی خانوادگی بدل شده و مادر میلی‌ بابی براون هم وارد سریال شده است.
ویرا فارمیگا وارد فیلم جدید «گودزیلا» شد

به نقل از هالیوود ریپورتر، بعد از اینکه مدتی پیش مشخص شد ستاره سریال محبوب تابستان گذشته «چیزهای عجیب» در فیلم جدید «گودزیلا» نقش‌آفرینی خواهد کرد، حالا اعلام شده که بازیگر «احضار» هم به جمع بازیگران این پروژه بزرگ محلق شده است.

ویرا فارمیگا در این دنباله «گودزیلا» نقش مادر شخصیت میلی بابی براون را بازی می‌کند و مسئولیت ایفای نقش شخصیت پدر او هم به عهده کایل چندلر گذاشته شده است.

میلی بابی براون ستاره یکی از پرطرفدارترین و خوش‌نقدترین سریال‌های تابستان یعنی «چیزهای عجیب» نت‌فلیکس است که بینندگان را به دهه هشتاد و آزمایش‌های مخفی سی‌آی‌ای بازمی‌گرداند. فصل دوم سریال امسال پخش می‌شود.

مایکل داهرتی کارگردان «کرمپوس» این فیلم را از روی فیلمنامه‌ای که خودش آن را در همراهی با زک شیلدز نوشته کارگردانی می‌کند. این فیلم که محصولی مشترک بین کمپانی‌های لجندری و برادران وارنر است، دنباله‌ای است بر ریبوت سال ۲۰۱۴ «گودزیلا» ساخته گرت ادواردز که موفق شد در باکس‌آفیس جهانی ۵۲۹٫۱ میلیون دلار بفروشد.

جزییات خط داستانی فیلم مخفی نگه داشته شده، اما چندلر که تا به حال در فیلم‌های سینمایی بزرگ دیگر با حضور هیولاها از جمله «سوپر ۸» و «کینگ کونگ» بازی کرده، قهرمان داستان است و نقش یک دانشمند را بازی می‌کند.

«گودزیلا: سلطان هیولاها»‌ قرار است روز بیست و دوم ماه مارس سال ۲۰۱۹ اکران شود.

در حال حاضر می‌توان ویرا فارمیگا را در پنجمین و آخرین فصل از سریال «هتل بیتس» شبکه ای‌اند‌ای دید که در آن او نقش شخصیت منفی اصلی داستان یعنی نورمن بیتس را بازی می‌کند. این نقشی است که تا به حال برای او یک نامزدی دریافت جایزه امی را به ارمغان آورده است.

این بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار که سال گذشته یک بار دیگر در دنباله فیلم محبوب ژانر وحشت «احضار» نقش لورین وارن، محقق امور فراطبیعی را بازی کرد، به زودی در فیلم تریلر اکشن «مسافر» محصول کمپانی لاینزگیت مقابل لیام نیسون نقش آفرینی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج