۴۹۱۱۲۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ساخت سریال مستند بر اساس زندگی «مارکز»

زندگی «گابریل گارسیا مارکز» نویسنده فقید برنده نوبل ادبیات بار دیگر در قالب سریالی مستند روایت می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: زندگی «گابریل گارسیا مارکز» نویسنده فقید برنده نوبل ادبیات بار دیگر در قالب سریالی مستند روایت می‌شود.
ساخت سریال مستند بر اساس زندگی «مارکز»

«ایکوییلیبریون فورماتیو» نوشت: زندگی نویسنده مطرح کلمبیایی که رمان «صد سال تنهایی» را نوشت، سه سال پس از درگذشتش بار دیگر راهی تلویزیون می‌شود.

این سریال مستند که قرار است از طریق شبکه‌های اینترنتی همچون «نت‌فلیکس» و «یوتیوب» پخش شود، براساس تحقیقات و همکاری چندین راوی و تهیه‌کننده فعال کلمبیایی ساخته می‌شود. ایده ساخت این مستند تلویزیونی از سال ۲۰۱۵ مطرح شده بود.

«سرجیو کابررا» فیلمساز سرشناس کلمبیایی کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و این پروژه را با «هیوگو لئون فرر» و دو تهیه‌کننده مستقل دیگر جلو می‌برد.

مستند سریالی «گابو» به داستان‌های تخیلی و حکایت‌های چاپ‌نشده‌ای که در کودکی روی ذهن این نویسنده تاثیر گذاشتند، به باورها و خرافه‌هایی که ذهن «مارکز» را بارور کردند و به تاثیری که مادربزرگش بر او گذاشت، می‌پردازد.

پیش‌تر نیز اعلام شده بود یک سریال تلویزیونی با تمرکز بر زوایای جدیدی از زندگی و شخصیت «گابریل گارسیا مارکز» از ماه نوامبر ۲۰۱۶ به روی آنتن می‌رود. سریال یادشده به کارگردانی «میزاندرو دوکو» ساخته شده و «یک دنیا» نام گرفته است. این مستند تلویزیونی در شهرهای پاریس، بارسلونا، مکزیک، هاوانا، بوگوتا و... فیلمبرداری شده است. برای ساخت این سریال تلویزیونی با تعداد زیادی از دوستان «گابو» مصاحبه شده است تا به ابعاد ناشناخته و لحظه‌های استثنایی زندگی این چهره سرشناس ادبی پرداخته شود.

«گابریل گارسیا مارکز» از بزرگ‌ترین چهره‌های ادبیات اسپانیولی‌زبان و آمریکای لاتین بود که در سال ۱۹۸۲ به جایزه‌ نوبل ادبیات دست یافت. «گابو» به ‌عنوان پیشتاز سبک «رئالیسم جادویی» شهرت داشت.

«صد سال تنهایی» که نمونه‌ بارز رئالیسم جادویی است، معروف‌ترین اثر «مارکز» محسوب می‌شود. «پاییز پدرسالار»، «عشق سال‌های وبا»، «خاطره دلبرکان غمگین من» و «گزارش یک مرگ» از دیگر کتاب‌های معروف این نویسنده‌ برجسته هستند که آثارش تا کنون به بسیاری از زبان‌ها ترجمه شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج