جاباما
۴۹۱۷۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

همیشه انتخاب رنگ برای چیدمان های مختلف، سخت است. اما در این مطلب می توانید رنگ های مناسبی برای قسمت های مختلف منزل تان بیابید و اگر قصد جدی برای تغییرات دارید با ذهن آماده سراغ رنگ فروش نزدیک خانه خود بروید!

جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه
برترین ها: همیشه انتخاب رنگ برای چیدمان های مختلف، سخت است. اما در این مطلب می توانید رنگ های مناسبی برای قسمت های مختلف منزل تان بیابید و اگر قصد جدی برای تغییرات دارید با ذهن آماده سراغ رنگ فروش نزدیک خانه خود بروید!

جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

۱. آبی: خنثی

آیا به دنبال رنگ پایه هستید؟ بهتر است این بار رنگ آبی را انتخاب کنید و در جاهایی که بیشتر مردم از قهوه ای و مشکی استفاده می کنند، شما از آبی بهره بگیرید. به طور مثال، دیوارهای اتاق را آبی کنید و روتختی را از ترکیبی از آبی و سفید یا توسی انتخاب کنید. در انتها، بالش و کوسن هایی که رنگ های سبز، زرد و نارنجی در خود دارند را به هنر خود اضافه کنید.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

2.آبی: گسترش افق ها

ترکیب رنگ آبی و قهوه ای بسیار شیک و دلنشین است. به همین منظور می توانید برای پنجره هایی با چهارچوب قهوه ای، پرده هایی به رنگ آبی تهیه کنید. برای اینکه تنوعی به رنگ های موجود ببخشید نیز می توانید از بالش های نارنجی، سبز و کرم استفاده کنید.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

3.آبی: گلچین بهترین ها

برای انتخاب رنگ آبی باید به این نکته توجه کنید چه مدت در آن اتاق حضور دارید. به طور مثال، استفاده از آبی پررنگ برای اتاق نشیمن به هیچ وجه انتخاب مناسبی نیست زیرا خیلی زود دل شما را خواهد زد. از این رنگ برای فضاهای کوچک تر استفاده کنید و ترجیحا نیز از شدت آبی بودنش بکاهید.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

4. آبی: سرمای زیبا

آبی سرد و بی روح در کنار رنگ کرم و وسایلی همچون آینه شیشه ای، ترکیب زیبایی می سازد. سرمای آبی یخی را با رنگ های گرمی همچون نارنجی، قهوه ای و قرمز از بین ببرید.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

5.آبی: فضای گرم

پرده چوبی، رنگ توسی و ته‌رنگ لیمویی موجود در این فضا با وجود تزئینات محدود آبی موجود در اتاق ترکیب بسیار زیبایی تشکیل داده اند. حتی با کوچک ترین دکوری آبی رنگ نیز می توان روح تازه ای به فضا بخشید.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

6.آبی: ترکیب زیبا

یکی از رنگ هایی که به خوبی با رنگ فیروزه ای جفت می شود، سفید است. از دیگر رنگ هایی که با آبی جور در آیند شامل ذغالی، قرمز، صورتی پررنگ، توسی ماسه ای و خردلی هستند.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

7.آبی: تضاد رنگ ها

وقتی دیوارهای اتاق با ترکیبی از رنگ آبی نقاشی شده است بهتر است برای جاذبه بیشتر، رنگ هایی همچون زرد لیمویی، بنفش یا قرمز آتشین به آن اضافه کنید.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

8.سبز: رنگ طبیعت

با نگاه به طبیعت می توانید متوجه شوید چه رنگ هایی با سبز جور در می آیند. همیشه رنگ هایی همچون صورتی پررنگ، آبی، قهوه ای و سفید در ترکیب با سبز بسیار زیبا هستند.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

9. سبز: چیدمان وسایل

در مکانی که نور زیادی در آن وجود ندارد خیلی از رنگ های مرده همچون توسی استفاده نکنید. دیوارها را سفید و از رنگ توسی- سبز برای تناسب با آن استفاده کنید.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

10. سبز: رنگ های روشن

اگر دوست دارید دیوارها و دکور اتاق خود را با رنگ سبز- زرد تزئین کنید، باید از وسایل کوچکی با رنگ هایی همچون نارنجی، گوجه ای، کرم و آبی هم برای تنوع استفاده کنید تا چشم از این همه سبزی خسته نشود.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

11.سبز: تابلویی بزرگ

سبز سدری گزینه ای مناسب برای نقاشی دیوارها است. البته سعی کنید سبزی را انتخاب کنید که کمی هم رنگ زرد در خود دارد تا به رنگ نعنایی در نیاید. علاوه بر همه دیوارها، سقف را نیز سدری کنید. این رنگ را با سفید ترکیب کنید تا زیباتر شود. حتی می توانید به صورت راه‌راه دیوارها را سبز و سفید کنید. مبلمان و وسایل دکوری را نیز از همین ترکیب رنگ انتخاب کنید.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

12 . سبز: ترکیب رنگ ها

برای رنگ اتاق نشیمن می توانید از ترکیب رنگ سبز خاکی استفاده کنید. البته در ترکیب و انتخاب رنگ حتما دقت کنید. گاهی رنگ نمونه ای که می سازید و تصور می کنید خاکی رنگ است، روی دیوار زیتونی تند می شود و همه ایده های شما را به هم می ریزد. برای تهیه سبز خاکی باید کمی رنگ های روشن همچون زرد کره ای و کرم را به سبز اضافه کنید.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

13. بنفش: ترکیب زیبا

رنگ بنفش در ترکیب با توسی بسیار زیبا می شود. برای اینکه تا حدی زنانه شود نیز می توانید به این ترکیب، رنگ سفید را نیز اضافه کنید. رنگ قهوه ای نیز به بنفش گرما می بخشد. در طراحی خانه می توانید حتی به طور محدود از این رنگ رویایی کمک بگیرید.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

14.بنفش: قدرت یاسی

رنگ یاسی نیز برای نقاشی دیوارها، انتخاب بسیار مناسبی است. البته توجه داشته باشید روشن ترین یاسی موجود در کاتالوگ رنگ ها را انتخاب کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.


جادوگری با رنگ ها در چیدمان خانه

15.بنفش: همچون آلو

اتاق هایی که نور طبیعی زیادی به آنها می تابند در ترکیب با بنفش آلویی بسیار جذاب و گیرا می شوند. رنگ های سفید و قهوه ای نیز ترکیب بسیار خوبی با این رنگ می سازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • vernal

      چرا انقدر دکوراسیون های خارجی رو تبلیغ میکنید سعی کنید خلاقیت داشته باشید ایران سرزمین هنره از چیزایی که خودمون داریم استفاده کنیم همین چیزا باعث افزایش تجمل گرایی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج