۴۹۲۶۵۵
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

اولین نسخه خودروی کنیخزگ ریگرا آماده تحویل شد

نزدیک به یک سال بعد از رونمایی جدیدترین محصول کمپانی سوئدی کنیخزگ اولین نسخه آماده تحویل این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش در خواهد آمد.

مجله سخت افزار: نزدیک به یک سال بعد از رونمایی جدیدترین محصول کمپانی سوئدی کنیخزگ اولین نسخه آماده تحویل این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش در خواهد آمد.
اولین نسخه خودروی کنیخزگ ریگرا آماده تحویل شد
بنا به اظهارات این شرکت خودرو سازی چند نمونه دیگر از نسخه های شخصی سازی شده آماده تحویل این خودرو نیز در نمایشگاه حاضر خواهند بود. از آنجایی که هنوز سفارشات برای ساخت خودروی قبلی یعنی کنیخزگ One:۱ هم ادامه دارد این اولین باری است که شرکت کنیخزگ هم زمان در حال تولید دو نمونه از ابر خودرو هایش در واحد تولید اش در شهر Ängelholm می باشد.
اولین نسخه خودروی کنیخزگ ریگرا آماده تحویل شد

اولین نسخه آماده تحویل Koenigsegg Regeraبیشتر آمار و مشخصات مربوط به خودروی ریگرا تا کنون منتشر شده و این آمار نه تنها برای مردم کشور ما بلکه برای بسیاری از مردم جهان نیز شبیه به یک شوخی است، اما در حقیقت اینگونه نیست و تمامی این آمار و ارقام کاملا واقعی هستند. قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری کنیخزگ ریگرا از ادغام نیروی موتور V۸ توربو دوقلو که از طریق سیستم انتقال مستقیم قدرت (تقریبا بدون جعبه دنده!) به چرخ های عقب منتقل شده اند با نیروی سه موتور الکتریکی ۸۰۰ ولتی که تامین کننده ۶۷۰ اسب بخار از قدرت کل هستند به وجود آمده است.
اولین نسخه خودروی کنیخزگ ریگرا آماده تحویل شد

نمای داخل اتاق Koenigsegg Regeraاکثر قطعات و اجزای این خودرو توسط خود شرکت کنیخزگ ساخته شده است و به همین دلیل حتی رینگ های این خودرو نیز از فیبر کربن ساخته شده است تا با جنس بدنه یکپارچه باشند. بدنه خودرو نیز مجهز به پکیج آئرودینامیکی فعال پیشرفته ای است که باله پشتی تماما متحرک و سقف جدا شونده این خودرو از اجزای آن هستند. از جمله قطعات محدودی که توسط شرکت های دیگر برای این خودرو ساخته شده تنها میتوان به لاستیک های مخصوص این خودرو که با نام Pilot Sport ۴S توسط میشلن ساخته شده است اشاره کرد.
اولین نسخه خودروی کنیخزگ ریگرا آماده تحویل شد

رنگبندی نمای داخل Koenigsegg Regeraاز جمله تجهیزات رفاهی کنیخزگ ریگرا صندلی های برقی آن است که معمولا در ابر خودرو ها یافت نمی شود. همچنین نکته جالب دیگر تجهیزات رفاهی این خودرو این است که تنها با Apple CarPlay سازگار است و خبری از سازگاری با Android Auto نیست، در عین حال دو نقطه شارژ بی سیم نیز در این خودرو تعبیه شده و جالب اینجاست که گوشی های هوشمند ساخت اپل تاکنون با قابلیت شارژ بی سیم تولید نشده اند. دیگر تجهیزات جالب توجه این خودرو دوربین های پیرامون آن و همینطور سیستم Autoskin است که تنها با لمس یک دکمه باز کردن هر یک از در های خودرو را برای راننده میسر می سازد.
اولین نسخه خودروی کنیخزگ ریگرا آماده تحویل شد

این خودرو در رنگ های گوناگونی عرضه واهد شد که تا کنون تصاویری از رنگ های سبز و قرمز آن منتشر شده است. اما هیچکس خودرویی با این قیمت را برای رنگ خاص آن نخواهد خرید و بیشتر شتاب صفر تا سیصد ۱۰ ثانیه ای و شتاب ۲۰ ثانیه ای صفر تا ۴۰۰ مد نظر آنها خواهد بود. بله، درست خواندید، کنیخزگ ریگرا خودرویی با سقف جدا شونده است که حتی در حالت بدون سقف نیز قادر به رسیدن به شتاب مذکور و سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اوووووف سایپا مطمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج