۴۹۴۲۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کشف چند محموله میلیاردی موادمحترقه

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف بیش از ۳۰ میلیون عدد مواد محترقه با ارزش ۱۰ میلیارد تومان، توسط نیروی انتظامی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف بیش از ۳۰ میلیون عدد مواد محترقه با ارزش ۱۰ میلیارد تومان، توسط نیروی انتظامی خبر داد.

قاسم خورشیدی با اعلام خبر کشف بیش از ۳۰ میلیون عدد مواد محترقه توسط نیروی انتظامی اظهار داشت: طی ۱۱ ماه منتهی به اول اسفند ماه سال جاری، نیروی انتظامی موفق شد بیش از ۳۰ میلیون عدد مواد محترقه را از سراسر کشور کشف کند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده ارزش این کشفیات بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل، رشدی معادل ۱۳۲ درصد داشته است.

وی با تاکید بر قاچاق بودن عمده مواد محترقه خارجی گفت: خانواده‌ها می‌بایست توجه داشته باشند که مواد محترقه خارجی که توسط دست‌فروشان عرضه می‌شود، قطعاً قاچاق بوده و فاقد استانداردهای لازم هستند که با توجه به عدم استاندارد بودن این مواد محترقه، می‌تواند مخاطرات جدی جانی برای مصرف کنندگان آن به همراه داشته باشد.

خورشیدی ادامه داد: همچنین به همه دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه نیروی انتظامی ابلاغ شده است که در هفته‌های پایانی سال، موضوع مبارزه با قاچاق مواد محترقه را به صورت جدی‌تر دنبال کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به راه‌اندازی پویش‌های خودجوش مردمی پس از شهادت آتش نشانان، ارزیابی‌های کلان انجام شده نشان می‌دهد که احتمالاً امسال پایان سال کم حادثه‌تری را پیش رو داشته باشیم و لازم است تا خانواده ها نیز با پرهیز از حرکات پرمخاطره در چهارشنبه شب پایانی سال، به این پویش‌های مردمی پیوسته و علاوه بر سلامت اعضای خانواده، به اقتصاد کشور نیز کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج