۴۹۴۷۸۷
۲ نظر
۵۰۲۳
۲ نظر
۵۰۲۳
پ

رونمایی از خودروی سئات ایبیزا ۲۰۱۷

جدیدترین نسل خودرو سئات ایبیزا ، در اصل نخستین خودرویی است که از یک پلتفرم جدید بهره می‌برد، پلتفرمی که قرار است در خودروهای آینده گروه فولکس واگن و سایر SUV های کوچک جثه مورد استفاده قرار گیرد.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: جدیدترین نسل خودرو سئات ایبیزا ، در اصل نخستین خودرویی است که از یک پلتفرم جدید بهره می‌برد، پلتفرمی که قرار است در خودروهای آینده گروه فولکس واگن و سایر SUV های کوچک جثه مورد استفاده قرار گیرد. ساعاتی پیش شاعد رونمایی از سئات ایبیزا ۲۰۱۷ (Seat Ibiza ۲۰۱۷) در نمایشگاه خودرو ژنو بودیم. به همین بهانه قصد داریم نگاه نزدیک‌تری را به این خودرو داشته باشیم.
رونمایی از خودروی سئات ایبیزا 2017

در پنجمین نسل از ایبیزای دوست داشتنی، تولید کننده طراحی جدید، اتاق داخلی نونوار شده و برخی دیگر از کیت های بهبوددهنده را به ارمغان آورده است تا از این نسل رقیب قدرتمندی برای فولکس واگن پولو، واکسهال کورسا و فورد فیستا تازه رونمایی شده به بازار عرضه کند. با توجه به این که تمامی مدل های ایبیزا با قیمت ۱۳ هزار دلار به فروش می‌رسند، انتظار می‌رود این خودرو نیز با همین قیمت و از ماه جولای به فروش برسد.

رونمایی از خودروی سئات ایبیزا 2017

رونمایی از خودروی سئات ایبیزا 2017

اخیرا ایبیزا موفق شده بیشترین فروش را در بین خودروهای سئات به دست آورده است. از سال ۲۰۰۸ میلادی که این خودرو روانه بازار شد تا به امروز حدود ۵.۴ میلیون دستگاه از این خودرو به فروش رفته است که به صورت میانگین اگر بخواهیم حساب کنیم از فروش سالی ۱۸ هزار دستگاه تجاوز می‌کند.
رونمایی از خودروی سئات ایبیزا 2017
این میزان فروش متشکل مدل های مختلف آن نظیر 3 در، 5 در و همچنین مدل ST آن است؛ با این حال سئات ایبیزا 2017 تنها در یک مدل 5 در به فروش خواهد رسید. هرچند مدل سه در نسل‌های قبلی این خودرو 40 درصد از کل فروش آن‌ها را تشکیل می‌داد، اما شرکت سئات متعهد می‌شود پنجمین نسل ایبیزا را با هدفی بزرگ‌تر تولید کرده است تا بتواند با اتومبیل‌هایی همچون کلیو، میکرا و اسکودا به رقابت بپردازد.

رونمایی از خودروی سئات ایبیزا 2017

رونمایی از خودروی سئات ایبیزا 2017

مشخصات فنی سئات ایبیزا ۲۰۱۷

سئات ایبیزا ۲۰۱۷ اینک ۸۷ میلی‌متر عریض‌تر شده و ۲ میلی‌متر کوتاه‌تر از نسل پیشین شده است. اما فاصله دو محور ۹۵ میلی‌متر افزایش پیدا کرده تا داخل کابین فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار دهد. با این حساب، فضای بار نیز با افزایش ۶۳ لیتری جمعا به ۳۵۵ لیتر رسیده است.

زیر بدنه زیبای این خودرو یک موتور ۴ سیلندر جدید ۱.۵ لیتری TSI بنزینی با توان تولید ۱۴۸ اسب بخار تعبیه شده است. در اینجا همچنین یک مدل حاوی موتور ۳ سیلندر ۱ لیتری بنزینی و همچنین یک موتور ۱.۶ لیتری دیزلی نیز وجود دارد. یک گیربکس ۵ سرعته دستی برای مدل ضعیف این خودرو و یک گیربکس ۶ سرعته نیز برای موتورهای توانمندتر موجود هستند. در اینجا همچنین یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچ DSG نیز به صورت آپشن و به دلخواه خریداران قابل انتخاب خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پراید!!!تیبا!!!به گرد پای اینها نمیرسه.حالا هی گرون کنید.

    • بدون نام

      دلار 2000 تومنی و واردات ازاد ینی اینو میتونی با 40 تومن بخری و 10 سال برونی و هر روز دعا گوی سازندش باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج