۴۹۵۶۴۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

رونمایی از فراری ۸۱۲ سوپرفست؛ هیولای ۱۲ سیلندر

فراری در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ یک نماینده ویژه داشت و قوی‌ترین اتومبیل ۱۲ سیلندر تاریخ خود را به این رویداد مهم خودرویی آورد. فراری ۸۱۲ سوپرفست (Ferrari ۸۱۲ Superfast) نام هیولای جدید این برند خودروسازی است که با دو رنگ قرمز ستانتا (Rosso Settanata) و طوسی کالدو (Grigio Caldo) در ژنو رونمایی شد.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: فراری در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ یک نماینده ویژه داشت و قوی‌ترین اتومبیل ۱۲ سیلندر تاریخ خود را به این رویداد مهم خودرویی آورد. فراری ۸۱۲ سوپرفست (Ferrari ۸۱۲ Superfast) نام هیولای جدید این برند خودروسازی است که با دو رنگ قرمز ستانتا (Rosso Settanata) و طوسی کالدو (Grigio Caldo) در ژنو رونمایی شد.
رونمایی از فراری 812 سوپرفست؛ هیولای 12 سیلندر

رنگ قرمز ستانتای فراری ۸۱۲ سوپرفست به مناسبت هفتاد سالگی این برند به صورت اختصاصی تولید شد و در نمایشگاه خودرو ژنو، چشم‌ها را به خود خیره کرد. رنگ طوسی کالدو نیز نمای فوق‌العاده زیبایی دارد و این موضوع به یک عادت همیشگی برای فراری تبدیل شده که بیشتر از یک دستگاه را برای مراسم رونمایی حاضر می‌کند.

رونمایی از فراری 812 سوپرفست؛ هیولای 12 سیلندر

فراری ۸۱۲ سوپرفست در واقع خودرویی است که برای بزرگداشت هفتادسالگی این غول ایتالیایی (البته با تیراژ نامحدود) ساخته شده و قوی‌ترین موتور تاریخ فراری بر روی آن قرار گرفته است. در زیر کاپوت کشیده جلو، یک موتور ۱۲ سیلندر با حجم ۶.۵ لیتر، قدرت ۷۸۹ اسب بخار و گشتاور ۷۱۸ نیوتن‌متر قرار گرفته است که این میزان قدرت توسط گیربکس تغییریافته ۷ سرعته دوکلاچه خودکار به چرخ‌های عقب انتقال می‌یابد.
رونمایی از فراری 812 سوپرفست؛ هیولای 12 سیلندر

ویژگی‌های خاص هیولای جدید فراری

هیولای ۷۸۹ اسب بخاری فراری دو ویژگی جدید و منحصربه‌فرد دیگر هم دارد: اول سامانه فرمان برقی (Electronic Power Steering) که برای اولین بار توسط صاحب مارانللو معرفی شده و دوم سامانه فاصله محوری کوتاه مجازی ۲.۰ که با کمک فرمان برقی محور جلو و برنامه‌ریزی‌های مبتنی بر ابعاد لاستیک‌ها و فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب، چالاکی و سرعت عمل بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

رونمایی از فراری 812 سوپرفست؛ هیولای 12 سیلندر

کمپانی فراری در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ از چند مدل سفارشی دیگر نیز رونمایی کرد. فراری GTB ۴۸۸ یکی دیگر از محصولات فراری در ژنو بود که با الهام گرفتن از مدل MM۲۹۰ ساخته شده است. این خودرو با ترکیبی از رنگ قرمز مسابقه‌ای (Rosso Corsa)، آبی لاگونا (Blu Laguna) و زرد مودنا (Giallo Modena) عرضه می‌شود.
رونمایی از فراری 812 سوپرفست؛ هیولای 12 سیلندر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      شک نکنید از پراید ارزونتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج