۴۹۵۸۳۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

تیم ویژه جستجو برای یافتن ابوبکر البغدادی

یکی از فرماندهان الحشد الشعبی روز شنبه اعلام کرد که تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی یک تیم ویژه برای جستجو به دنبال &#۰۳۹;ابوبکر البغدادی&#۰۳۹; سرکرده گروه تروریستی داعش تشکیل داده است.

خبرگزاری ایرنا: یکی از فرماندهان الحشد الشعبی روز شنبه اعلام کرد که تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی یک تیم ویژه برای جستجو به دنبال 'ابوبکر البغدادی' سرکرده گروه تروریستی داعش تشکیل داده است.
'کریم النوری' از اعضای سازمان بدر در اظهاراتی که امروز شنبه در رسانه های عراق منتشر شد گفت که الحشد الشعبی یک تیم ویژه اطلاعاتی برای جمع آوری اطلاعات لازم در خصوص نقل و انتقالات البغدادی تشکیل داده است.
النوری خاطر نشان کرده است که البغدادی پیش از شروع عملیات آزادسازی موصل در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۷، بخش غربی موصل و سپس شهر تلعفر را ترک کرد و انتظار می رود که در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه باشد.
تیم ویژه جستجو برای یافتن ابوبکر البغدادی
به گفته وی، گروه تروریستی داعش صدها تن از فرماندهان خود را در جریان عملیات آزاد سازی موصل از دست داده و به جز بخش کوچکی از فرماندهان بومی که ناتوان از اداره جنگ هستند، اکثر سرکرده های دانه درشت این گروه به قتل رسیده اند.
'جعفر الحسینی' سخنگوی کتائب حزب الله عراق نیز چند روز قبل (8 مارس 2017) گفته بود که ابوبکر البغدادی به مدت کوتاهی قبل از شروع عملیات آزادی فرودگاه تلعفر توسط الحشد الشعبی در 16 نوامبر 2016، در شهر تلعفر حضور داشت و شخصا بر روند جنگ و حفر تونل های زیر زمینی نظارت داشت.
این در حالی است که برخی گزارش ها حاکی است، به احتمال قوی البغدادی در منطقه ای مابین منطقه 'البعاج' و 'القیراون' در غربی ترین نقطه استان نینوا باشد، هر چند یک فرمانده در مقر عملیات الحشد الشعبی در جنوب تلعفر پیشتر به ایرنا گفته بود که یکی از معاونین یا دستیاران البغدادی در منطقه البعاج در حال حاضر مدیریت نظامی گروه تروریستی داعش را به دست گرفته است.

از طرفی برخی گزارش ها نیز حاکی است که احتمالا ابوبکر البغدادی به واسطه کمک یک دولت خارجی، به خارج از مرزهای عراق گریخته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید سرش را تیکه تیکه به تعداد سر بریدنهایش قطع کنند

    • علی 110

      قبلاً ادعا می کرد ند که پهباد های آمریکا مارمولک را زیر بوته ها رصد می کند، دروغ بود، الکی گنده اش کرده بودند. شیر تو خالی بود،،،،

    • خوزستانی

      حتی بن لادن هم به پستی و دیوانگی این نبود حداقل بن لادن خودی هارو نمیکشت و فقط با آمریکایی ها و انگلیسی ها میجنگید این حرامزاده به هیچکس رحم نکرد چه به عراقی چه به ایرانی چه به سنی و چه به شیعه تا الان هیچ موجودی به وحشیگری ابوبکر بغدادی روی زمین نیامده حتی مغولها و بربرها هم به این بیرحمی نبودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج