۴۹۵۹۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مانیتورهای جدید Dell با HDR و مخلفات!

شرکت IT مطرح انگلیسی با نام Dell به تازگی مجموعه ای از مانیتورهای جدید خود را معرفی کرده است. این مانیتورها با عناوین Dell S۲۳۱۸NX, S۲۴۱۸NX و S۲۷۱۸NX از طراحی زیبا و مشهور InfinityEdge بهره می برند.

مجله سخت افزار: شرکت IT مطرح انگلیسی با نام Dell به تازگی مجموعه ای از مانیتورهای جدید خود را معرفی کرده است. این مانیتورها با عناوین Dell S۲۳۱۸NX, S۲۴۱۸NX و S۲۷۱۸NX از طراحی زیبا و مشهور InfinityEdge بهره می برند. هر ۳ مانیتور از پنل های In Plane Switching یا همان IPS بهره می برند و تکنیک AH-IPS در آنها پیاده سازی شده است.
مانیتورهای جدید Dell با HDR و مخلفات!
این نمایشگرها دقت 1080×1920 یا FHD را تحت پوشش قرار داده و از زاویه دید 178 درجه ای برخوردار هستند. نرخ تجدید پذیری پنل (Refresh Rate) در مدل های 23 و 24 اینچی در رنج 60 هرتز است؛ اما مدل S2718NX با ترخ 75 هرتز از تکنولوژی AMD FreeSync نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

و اما از جمله ویژگی های خاص این مانیتورها می توان به قابلیت HDR اشاره کرد؛ در روزهای اخیر به ویژگی High Dynamic Range اشاره کردیم که در حال ورود به دنیای نوت بوک، تبلت و موبایل های هوشمند هستند؛ به همان اندازه شاهد سرعت رشد این فناوری در دنیای سخت افزار نیز هستیم. فرمت HDR 10 آخرین فرمت استاندارد در پویا نمایی است که مانیتورهای جدید دل نیز از آن پیروی می کنند. رابط های ورودی HDMI 1.4 و VGA برای آنها تعبیه شده است و در برخی مدل ها نیز جک 3.5 میلی متر صدا قرار دارد. دل مدعی است این مانیتورها گستره رنگ S-RGB را تحت پوشش خود دارند و رنج قیمت این مانیتورها 270 دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج