۴۹۶۴۸۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

سوتی سخنگوی کاخ سفید

شان اسپایسر در جدیدترین حرکت خبرسازش سنجاق پرچم آمریکا را برعکس روی کتش نصب کرد و باعث شد اکانت توییتری سریال محبوب سیاسی «خانه پوشالی» به رهبری کوین اسپیسی در نقش اول، به سرعت از موقعیت استفاده کند.

روزنامه بانی فیلم: شان اسپایسر در جدیدترین حرکت خبرسازش سنجاق پرچم آمریکا را برعکس روی کتش نصب کرد و باعث شد اکانت توییتری سریال محبوب سیاسی «خانه پوشالی» به رهبری کوین اسپیسی در نقش اول، به سرعت از موقعیت استفاده کند.
سوتی سخنگوی کاخ سفید

به نقل از ورایتی، شان اسپایسر دبیر مطبوعاتی کاخ سفید روز جمعه در جلسه ای که با نمایندگان رسانه ها داشت به طور اتفاقی سنجاق پرچم ایالات متحده خود را برعکس روی کتش نصب کرد.

رسانه های اجتماعی و البته گزارشگرانی که در اتاق حضور داشتند به سرعت متوجه این مسئله شدند. یکی از خبرنگاران از او پرسید آیا این حرکتش از عمد بوده و در حقیقت داشته درخواست کمک می کرده یا خیر، و یکی دیگر از آن ها هم به شباهت این پرچم برعکس با لوگوی سریال «خانه پوشالی» اشاره کرد.

اسپایسر با کمی پوزخند گفت «پیش نمایشی در کار نیست.»

خود سریال «خانه پوشالی» هم وقت تلف نکرد و به سرعت از این لحظه نهایت بهره را برد. این سریال سیاسی محبوب که از سرویس استریمینگ نت فلیکس پخش می شود، در حساب رسمی توییتر خود پیامی را منتشر کرد و در اشاره به اسپایسر نوشت: «وفاداری تو بی توجه نمانده است.»

نسخه آمریکایی این سریال که با فصل جدید خود روز سی ام ماه مه دوباره بازمی گردد، توسط بو ویلیمون خلق شده است. ویلیمون که از همان ابتدا مخالف دونالد ترامپ بوده هم از این فرصت استفاده کرد و در توییتر خود نوشت: «خب این نخستین باری نیست که ترامپ و همراهانش مرتکب سرقت ایده شده‌اند.»

روز گذشته آمار و ارقام مرتبط با تعداد شغل‌های اضافه شده در ایالات متحده منتشر شد و در این کنفرانس رسانه ای، وقتی از اسپایسر در مورد این مسئله سوال پرسیده شد، پاسخ او باعث شد تعدادی از خبرنگاران به خنده بیفتند. طی کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ و وقتی که باراک اوباما رییس جمهور بود، هر بار که ارقام تعداد شغل‌هایی که او به اقتصاد آمریکا اضافه کرده بود منتشر می شد، ترامپ می گفت این گزارش ها «الکی» هستند. اما این بار و در نخستین ماهی که این ارقام مثبت تحت ریاست جمهوری ترامپ منتشر شدند، ترامپ و اسپایسر به تحسین از آن ها پرداخته اند و آن را نتیجه کار خودشان خوانده‌اند.

اسپایسر به خبرنگاران گفت: «من پیش از این کنفرانس با رییس جمهور صحبت کردم و به من گفت که می توانم در مورد این مسئله از او نقل قول کنم: ممکن است ارقام در گذشته الکی بوده باشند، اما حالا بسیار واقعی هستند.»

چند روز پیش، بو ویلیمون در اکانت توییتر خود به تقلید از سبک رییس جمهور، مجموعه ای از توییت ها را منتشر کرد و گفت که چرا باید اکانت توییتری ترامپ از این رسانه اجتماعی حذف شود. ویلیمون مجموعه ای از ۱۶ توییت را در حساب خود منتشر کرد و در آن توضیح داد که چرا باید اکانت ترامپ خذف شود. یکی از موضوع های اصلی که او در توییت هایش به آن اشاره کرد، مجموعه‌ای از توییت‌هایی بود که ترامپ چند روز پیشتر منتشر کرد و در آن بدون ارایه هیچ گونه مدرکی، پرزیدنت اوباما را به این متهم کرد که پیش از انتخابات ریاست جمهوری، در دفتر او در برج ترامپ وسایل شنود کار گذاشته و اوباما را یک «آدم بد (یا مریض)!» توصیف کرد.

یکی از دلایل اصلی ویلیمون این بود که ترامپ با حرف هایش زمینه به خطر افتادن امنیت ملی آمریکا را فراهم می‌کند، پس باید تعطیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکیبه

      اشتباه شده.پیش میاددیگه خرده نگیرید.ببخشیدش!!

    • بدون نام

      کاش اینقدر که دنبال حاشیه های کشور امریکا هستید دنبال به قلم کشیدن مشکلات مردم خودمان بودید خیلی بدبختید که دیگران فساد و اختلاس می کنند و شما لاپوشانی می کنید و به خوانندگانتان هم توهین می کنید با این چرندیات

    • م ج

      حالا این آقای سخنگو به اشتباه هم اگه سنجاق پرچم کشورش را به یقه کتش نصب کرده و ادعا شده که شاید درخواست کمک میکند__انشالله که روزی و به زودی برسد که پرچم واقعی و ملی آمریکا در اطراف کاخ سفید با این حالت نصب بشه؛؛؛....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج