۴۹۷۸۸۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اين کميک بوک هاي پايان ناپذير

فانوس سبزی ها در مراحل «پیش تولید»

آندره گوردون بازیگر سیاهپوست آمریکایی هفته گذشته به طور تلویحی گفت شرایط مهیا است تا او نقش جان استوارت را در میان اعضای لشکر «فانوس سبز» که از قصه های کمیک بوکی است بازی کند.

روزنامه بانی فیلم: آندره گوردون بازیگر سیاهپوست آمریکایی هفته گذشته به طور تلویحی گفت شرایط مهیا است تا او نقش جان استوارت را در میان اعضای لشکر «فانوس سبز» که از قصه های کمیک بوکی است بازی کند. فیلمی به نام «سربازان فانوس سبز» اینک مراحل «پیش تولید» خود را در هالیوود می گذراند و بر این اساس سربازان متعدد فانوس سبز که نام هایی چون هال جوردن، گای گاردنر، جان استوارت و کایل راینر را دارند، در کنار هم برای یک حادثه آفرینی تازه گروهی پای در میدان خواهند گذاشت و حرف های اخیر گوردون نشانه این است که او برای ایفای رل جان استوارت گزینش شده و لابد او در میان فانوس سبزی ها یک نقش پیشرو را خواهد داشت.
فانوس سبزی ها در مراحل «پیش تولید»
در عین حال برخی هواداران فانوس سبز مطمئن اند که لیدر گروه در فیلم مورد بحث که طی تابستان ۲۰۲۰ به نمایش در خواهد آمد. نه استوارت بلکه هال جوردن خواهد بود و او در نهایت سر از سازمان قهرمانان موسوم به «اتحادیه لیگ» هم در خواهد آورد و در ورسیون جدید سینمایی آنها نیز شرکت خواهد کرد.

این اولین باری است که یک فیلم مستقل درباره «فانوس سبز» و متمرکز بر این قصه کمیک بوکی ساخته و عرضه می شود و البته جای تعجبی هم ندارد زیرا شرکت های سازنده فیلم های کمیک استریپی و داستان های مصور طی سال های اخیر تقریباً از روی تمامی این کاراکترها فیلم هایی پرفروش ساخته و شکست را به ندرت تجربه کرده اند و نوبتی هم باشد، نوبت «The Green Lantern» رسیده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج